ADVERTISE

aluth sinhala wal katha කවීශා අක්ක

sinhala wal katha reading කවීශා අක්ක

aluth sinhala wal katha


කවීශා අක්ක


aluth sinhala wal katha
aluth sinhala wal katha


මගෙ නම චානුක .මේ සිද්දිය වෙන කොට මට වයස 21 යි . මට ඔනෙ වෙලා තිබ්බෙ දවස් වල කොහොම හරි ඇන්ටි පාරක් සෙට් කරගන්න . මන් මාරම ආසයි කලටි වලට
මන් කවදාවක්වත් සෙක්ස් කරල නෑ . බඩු ගහන්නත් බයයි

. දවසක් අපෙ පුන්චිගෙ දුවගෙ වෙඩ්න් එක තිබ්බ . එදා මන් පොඩ්ඩක් බීලත් හිටියෙ . පුන්චිගෙ දුවගෙ මහත්තයගෙ අයි්යයි වයිපරෙයිත් අවිල්ල හිටිය . අම්මො මන් එයාව දැක්ක ගමන් පිස්සු හැදුන . වයස 37 ක් 38 විතර ඇති . රතුපාට සාරියක් ඇදල හිටියෙ . ටිකක් චබි . වුනට මරු කද . සාරිය අස්සෙන් බුරියත් එක්ක බඩ පේනවා . තන් දෙක එල්ලෙන්නෙ නෑ රවුම් . එක දැක්ක ගමන් මට ඉන්ඩ බෑ නලියනව

. ඉතින් මන් මෙයාව දැක්කෙ බත්කන්න යන පෝලිමේදි . මන් එයා දිහා බලාන් හිටියා .කොහොම හරි එයත් මන් දිහා හොරෙන් බැලුව . මන් දන්නෙ නෑ ඇයි කියල .
කොහොම හරි මට කතාකරන්න පොටක් හොයාගන්න ඕනේ උනා . පොඩ්ඩක් බීලත්නෙ හිටියේ බත් කාල අයිස් ක්රීම් කන්න යන වෙලේ මන් එයාගෙන් අහුව ඔයාව දැකල පුරුදුයි . ඔයා facebook ඉන්නව නේද . ඔයා මගෙ facebook friend කෙනෙක්ද කියල .එයා කීව ඔව් මන් facebook ඉන්නව කියල . මන් ඇහුව නම මොකක්ද තියෙන්නෙ කියල .ඊට පස්සෙ එයා කිව ඉරේෂා කරුනාරත්න කියල . මන් කිව එහෙමද මන් බලන්නම් කො කියල . මන් හිතන්නෙ එයාටත් වැඩේ තෙරුනා . එයත් කටකොනකින් හිනා වෙලා ගියා .

මන් එවෙලෙම fb එකෙන් reqest එකක් දැම්ම . එදා දවසම අපි දෙන්න ඉගිබිගි කර කර ඇස් වලින් කතා කරා වගේ මට හිතන්නෙ . මම ගෙදර ගිහින් රෑ වෙලා msg එකක් දැම්ම . මම ඇත්තම කීව . අක්කෙ මම ඔයාව කවදාවත් දැකල නෑ . මට ඔයාව දැක්කම කවදාවත් නැති හැගී්මක් දැනුනෙ එකයි ඔයගෙ fb නම ඉල්ලගත්තෙ කියල .

එයා කීව මල්ලි මටත් ඔයාව දැක්කම හැගිමමයි ආවෙ කියල . ඉතින් කතාව දිගට ඇදුන .Wedding එකේ දෙවෙනි දවසෙනම් අපි ගොඩක් කතාකරා . නැටුව හැමදේම කරා . ඉතින් මෙ සම්බන්දෙ ගොඩක් දුරදි ගියා . අපි දෙන්න සෙක්ස් ගැනත් කතා කරා එයා තමා හාර හර අවුස්ස අවුස්ස සෙක්ස් ගැන අහුවෙ . එයා කීව අයිය දැන් එච්චර වැඩ දාන්නෙ නෑ කියල . මන් කීව අක්කෙ ඔයා කැමතිනම් අපි කොහෙ හරි දවසක යමු කියල

. ඔන්න ඉතින් දවස උදා උනා .මගෙ යාලුවෙක්ගෙ හොටෙල් එහෙකට තමා ගියේ . Room එකට ගිහින් දෙන්නම් මුලින් Wash එකක් දා ගත්ත . ඊට පස්සෙ මම වැඩ පටන් ග්ස්ත්ත . මම මීට කලින් සෙක්ස් කරල නෑ තමා එත් මන් ගොඩක් දේවල් කියවල ඉගෙන ගෙන තියෙනව .

මම ගත්ත ගමන් අක්කත් එක්ක තොලක් දාන්න ගත්ත . පලවෙනි පාරට තොලක් දාන්නෙ . වෙනකොටත් මගෙ පයිය තුවාය අස්සෙන් එලියට ඉලිප්පිල පේනව . බඩු වැක්කෙරෙනව මගෙ පයියෙන් . මම ඊට පස්සෙ හෙමීට ඉබගෙන තන් දෙක ඉබින්න ්ත්ත . ඊට පස්සෙ අක්කගෙ තුවාය ගලවල තන් දෙක පොඩ්ඩක් අත ගෑව . කවදාවත් ගෑනියෙක්ගෙ තන් දෙක්ක් අල්ලල තිබ්බෙ නෑ . අක්කත් හොදටම මෝල් වෙලා කෙදිරි ගානවා

. මන් එහෙම්ම අකගෙ බඩුව ඉබගෙන ඉබගෙන යන්න පට ගත්ත . වැඩේ කියන්නෙ අක්ක shave කරල හිටියෙ පට්ට ලස්සනයි .ඔන්න මම දැන් දිව දාන්න ගත්ත . මම මුලින්ම මුලු කිම්බම ඉරුව . අම්මො අක්ක පිස්සු හැදිල වගේ බෙරිහන් දෙනව . ඊට පස්සෙ මම මෑ මල සූප්පු කරන්න ගත්ත . දැන්නම් අක්කට ඉන්න බෑ කකුලුත් ගසනව . මන් ඇයි අක්කෙ අමාරුද කියල . අක්ක කියනව අමාරු නැද්ද මල්ලි . මීට කවුරුත් කලින් දිව දාල නෑනේ කියල .

ඊට පස්සෙ මම අදේ අනිත් පත්ත හැරිල මගෙ පයිය අක්කගේ කටට ලන්කරා . අම්මො සැප අක්ක මගෙ පයිය උරනව ඉරිල්ලක් මට සුර සැප . මන් එහෙම්ම අනිත් පැත්තට දිව දන්න ගත්ත . දැන් එයා කටට ගන්නව මම දිව දානව .

ඔහොම විනාඩි 2 ක් විතර යද්දි මම කෙලින්ම අක්කගෙ පස්සෙන් අල්ලල අක්කව වඩාගත්ත . කිලෝ 90 ක් විතර බර උනාට . වෙලාවෙ මට බර දැනුනෙ නෑ . මගෙ පයිය නිකන් යකඩින්න වගේ . ඔන්න හෙමීට මගෙ පයිය අක්කගෙ හුත්තට බැස්සුව . අම්මෝ මටත් අහ්හ් ගාල කෑ ගැස්සුන . මට කදාවත් වගේ අතල් එකක් දැනිල නෑ .

ඔන්න මම ටික ටික වේගේ වැඩිකරා . මම දැන් අක්කට වඩාගෙන පොල්ලෙලි ගහනව . අක්ක එහෙන් බෙරිහන් දෙනව . අක්කගෙ තට්ට්ම මගෙ ඇට දෙකේ වදිනව තපක් තපක් ගාලා .. අක්ක මගේ බෙල්ල ඉම්බගෙන ඉන්නවා මාව බදාගෙන .

ඔහොම ටිකවෙලාවක් යද්දි අක්කට සැපවැඩි කමට චූ ගියා . දැන් චූ වැක්කෙරෙනා . එත් චූ ගනකමයි . චූ යන්නෙ අක්කට බඩුත් එක්කමයි චූ විදිනව . අක්ක හයියෙන් කෑ ගහනවා මල්ලි . එකපාර උයිත් ගානව . එත් නවත්තන්න කියන්නෙත් නැ . හොද වෙලාවට් වඩාගත්තේ චූ ඔක්කම කාමරේ බිම . ඔන්න දැන් මටත් යන්න වගේ . මම තව වේගේ වැඩි කරා . අම්මො මට බඩු යද්දිම කොන්ඩම් එක කඩාගෙන බඩු එලියට ගියා .

වඩාගෙන ගහද්දි කොන්ඩම් එක ඩැමේජ් වෙලා . අක්ක කීවා අවුලක් නෑ මල්ලි මම දැමදාම මිතුරි පෙති බොනව කියල .
මන් එහෙම්ම අක්කව තුරුලු කරන් ඇදට පැන්න . අපි දෙන්න ආදරෙන් බදාගෙන ිනිදා ගෙන හිටිය . ඉතින් අපේ ජීවිත ගැන ගොඩක් දේවල් කතා කරා . අපේ ජීවිත ඇයි මෙහෙම උනේ . අපි මෙහෙම හමූවුනේ ඇයි වගේ මතෘකා වලින් .ඊට පැය බාගෙකට පස්සෙ වගේ අපි ආයෙ සැපක් අරගත්ත

. ඉරේශා අක්ක තවමත් මට රෑට call කරනව එත් දැන් අපට සෙක්ස් සෙක්ස් කරන්න බෑ . අක්කට . බබෙක් හම්බෙන්න. මගෙද දන්නෙ නෑ 😂😂. නෑනෑ මගෙ නෙවේ . පහුගිය අවුරුද්දෙම අපි අම්බාන සැප ගත්ත . ආයෙ බබා හම්බුනාට පස්සෙත් ඉතින් අපි සැප ගන්නව . දැනට phone එකෙන් ආතල් එකක් ගන්න ගමන් අපි දෙන්නම අතේ ගහනව එකට . ඇත්තටම මම ඉරෙශා අක්කට ගොඩක් ආදරෙයි . එයත් මට ආදරෙයි . මේ මගේ ජීවිත කතාව .

මට මේ කතාව අනිත් කථා වගේ නේවේ වෙනස් විදියට ඉවර කරන්න ඔනේ . මන් දන්නව ගොඩක් කොල්ලො ආසයි . මේ වගේ ආතල් ගන්න . උබල දිගටම ට්රයි කරපන් . ඒත් ඔය සෝශල් මීඩියා වල ඉන්න ගොඩක් කෙල්ලො fake . වගේම එන්න සැපගන්න කියල ප්රොෆයිල් හදාගෙන . කෝමෙන්ට් දාගෙන සැපදෙනව කියල දගලන්න එපා කොල්ලො . ඒවට කෙල්ලො කැමති නෑ

to watch sinhala wal katha 2020 stay with us .sinhala wal katha video

to read/ watch more please visit

https://newsinhalawalkatha.weebly.com

No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular