ADVERTISE

sinhala wal katha-shirani nanda -ශිරානි නැන්දා 1

Sinhala wal katha


sinhala welakatha 

hukana katha -ශිරානි නැන්දා 1

ශිරානි නැන්දා 1

sinhala wal katha - shirani nanda 1

හරි යාලුවනේ ඔන්න හා හා පුරා කියලා මගෙ ජීවිතේ මම වින්ද පලවෙනි අත්දැකීම මම ලියන්ඩ යන්නේ...

 තමා අපේ අම්මගෙ යාලුවා ශිරානි නැන්දා ගෙ කතාව..

 දවස් වල මම ඉස්කෝලේ යනවා මම එතකොට එකොළහ වසරේ හිටියේ අපේ අම්මට ඉන්නවා ශිරානි කියලා යාලුවෙක් එයා ජොබ් ඒජන්සියක් කරේ හුගක් ගම්වල දුප්පත් ලමයින්ට ජොබ් හොයල දෙන එක.එයාලගෙ ගෙදර හිටියෙ එයයි අම්මයි විතරයි මහත්තයා නෑ ලමයි පොඩි කාලෙම දාලා ගිහිල්ලා.ලමයි ලොකුයි  ගොල්ලො රස්සාවල.කොහොම හරි ඔන්න එයාගෙ අම්මා එකපාරම නැති උනා වයසයිනේ.ඊට පස්සේ අපිත් ඉතිං මලගෙදරට දානෙට බැහැලම උදව් කරා..

ටික දවසකින් හත්දවසත් ඉවර උනහම ගෙදර නෑයෝ වේයෝ එහෙමත් ටික ටික අඩු වෙන්ඩ ගත්තා දවසක් මම ඉස්කෝලේ ගිහින් හවස බෝලත් ගහලා ගෙදර එනකොට ශිරානි නැන්දගේ වාහනෙ තියනව අපේ මිදුලේ.මං එනව දැකලා අපේ අම්මා කීවා " ඔය එන්නේ අපේ නාම්බා සුදු ඇදුමම කලුම කලුපාට වෙනකන් ඉස්කෝලේ නටලා නටලා " කියලා.(sinhala wal katha )
මං හිනාවෙ ලිදගාවට ගියා නාගෙන එන්ඩ එහෙම්මම.

නාලා රෙදි ටිකත් බේසමට දාලා ශෝටකුත් ඇදගෙන මම ආවා එනකොට අම්මයි ශිරානි නැන්දයි වැරන්ඩාවේ තේ බොනවා මටත් තේ එකක් දුන්නා අම්මා..

අම්මා - පුතේ සිකුරිටි ජොබ් එකක් තියනවා අද ඉදන් පුලුහන්ද කීවා..
මම -  මොකක්ද
අම්මා - නෑ මේ නැන්දට තනියම ඉන්ඩ බයයිලු ටික කාලයක් යනකන් අපි කාට හටි එන්ඩලු කීවා..
මම ටිකල් අදි මදි කරලා කවද ඉදන්ද කියලා ඇහුවා
ඊට පස්සේ නැන්දා කීවා අද ඉදන්ම කියලා මම හා කියලා වත්ත පල්ලෙහට යන්ඩ ගියා එතකොට අම්මා කීවා එහෙනම් හවස පහට හයට විතර බයිසිකලේ කොල්ලා එවන්නම් මං කියලා.
කොහොම හරි මම හවස හයට හය හමාරට විතර පුටාර් එකේ ගියා එහෙට තාම ගෙවල් අස් කරනව මම යනකොට ශිරානි නැන්දා..
මමත් ටිකක් උදව් වෙලා ටීවී බල බල හිටියා.

ශිරානි නැන්දා ගැන කියනවනම් නැන්දා සුදුයි මහතයි කොන්ඩේ ස්ට්රේට් කරලා සරලවම බෝලේ වගේ..පොඩ්ඩක් ෆැෂන් කරනවා..එහෙම කිසිම වල් අදහසක් මගෙ තිබ්බේ නෑ සරලවම එයා ගැන.
කොහොම හරි නැන්ද මට මගෙ කාමරේ පෙන්නුවා ඒකෙන් ගෙනාපු පොඩි ටුයිලිප් බෑග් එක මම තියලා ටිවි බල බල හිටියා ඊට පස්සෙ නැන්දා නාන්ඩද කොහෙද ගියා නාගෙන එහෙම ඇවිත් කෑමත් බෙදල දුන්නා මට මමත් කාලා දෙන්නම කියව කියව හිටියා..
එතකොටයි මම දැක්කේ හත්දෙයියනෙ නැන්දා නයිටිය ඇදන් ඉන්නේ.කුක්කු බෝල දෙක පල්ලෙහට එල්ලෙනවා,නැන්දගෙ ඇගත් එක්ක  දෙක එහාට මෙහාට හෙල්ලෙනවා.ඒක හොරෙන් හොරෙන් බල බල හිටිය මට හොදටම නැගලා දැං..(sinhala wal katha )

කාලා ඉවර වෙලා මම කමරේට ගියා නිදා ගන්ඩ  ගියත් මට මතක් වෙන්නේ ඒකමයි.කොහොම හරි නියර ඔහොමනම් නැන්දගෙ කුඹුර කොහොම ඇද්ද කියලා කල්පනා කර කර ඇදේ හිටිය මම දැං මට නහුතෙට නැගලා.ඕන පුකක් වෙන්ඩ කියලා දොර ලොක් කරලා ගැහුවා අතේ පාරක් මෝල් වෙලා තිබ්බ තරම කියනවනම් වැඩි වෙලා ගහන්ඩ හම්බුන්නෑ බඩු ගියා පාපිස්ස උඩට.
මගෙ කකුලුත් එක්ක පන නැතුව ගියා මම එහෙම්මම ඇදට ගිහින් ඇල උනා දන්නෙම නැතුව මට නින්ද ගියා.පහුවදා උදේම නැකිට්ට ඇදේම ඉදන් ඊයේ සීන් එක ආයෙම කල්පනා කරා.ඊට පස්සේ මම උදේම නැකිටල නැන්ද හදලා දුන්න ටී එකත් බීලා ගෙදර යන්ඩ පිටත් උනා මොකද ඉස්කෝලේ උදේම යන්ඩ ඕනෙ ගෙදර ගිහින් ලෑස්ති වෙලා. යනකොටත් මම ශිරානි නැන්දගෙ පස්ස දිහා බැලුවා එතකොටයි දැක්කේ ඒක සුපිරි බෝල පස්සක් යකෝ ආයෙත් නැග්ගා මට..

ඕක කල්පනා කර කර පුටාර් එක පාගගෙන ගෙදර එන්ඩ ආවා  එනකොටත් මට නැගලා..


එදා උදේ ගෙදර ඇවිත් ඉස්කෝලේ ගිහින් හවස ගෙදර ඇවිත් කොහොම හරි ඔන්න නයිට් සිකුරිටි ජොබ් එකට යන්ඩ පුටාර් එක අරං මම පිටත් උනා..
යන ගමනුත් ශිරානි නැන්දගෙ පුකයි කුක්කු බෝල දෙකයි ගැන හිත හිත ගියේ මම යනකොට ශිරානි නැන්දා නානවා..
නාන පොට් එක තියෙන්නේ ගෙදර පිටිපස්සට අල්ලලා වට කරලා බිත්තිය බැදලා මම හාන්කවිස්සියක්වත් නැතුව ගෙට ගිහින් ටී වි එක දාගෙන බැලුවා.
ඊට පස්සේ කොහොම හරි රෑට කාලා ටිවි බලලා ඔන්න නිදාගන්ඩ ගියා.
දැන් මට ඉන්ඩම බෑ මතක් වෙන්නේම නැන්දගෙ පස්ස.කොහොම කොහොම හරි කල්පනා කරල කරලම රෑ 11/12 උනා ඉවසන්ඩම බැරිතැන මම හිමීට කාබරෙන් එලියට ඇවිත් නැන්දගෙ කාමරේට එබුනා නැන්දා ගෙදර සාලේ පොඩි ලයිට් එකක් දාලා තියෙන්නේ ඒකෙ එලියෙන් තමා දැං මම බලන්නේ මම හිමීට දොර රෙද්ද උස්සලා උඩින් දැම්මා දැං නැන්දගෙ කාමරේට ලයිට් එලිය වැටිලා ලාවට ඇදයි නැන්දයි පේනවා..නැන්දා බිත්තිය පැත්තට මූණ දාලා පුක මේ පැත්තට හරවං නිදි අම්මේ බෝල පස්ස 😍 අඩ අදුරෙ දකිනකොටම මට නැගලා..
ඊට පස්සේ මම හිමීට හිමීට අඩි තියල ගිහින් නැන්දට නොදැනෙන්ඩ නැන්ද ඇදං හිටිය නයිටිය වගේ ගවුම් කෑල්ල පිටිපස්සෙන් උස්සලා නැන්දගෙ පුකට මගෙ නහය ලං කරලා සුවද බැලුවා 😍😍😍😍 බුදු අම්මෝ ඒකේ සුවද මම කවදාවත් එහෙම ගදක්  සුවදක්ද විදලා නෑ...
ආයෙම හොදට ලං වෙලා ඉහලට ඇදල තුන් හතර පාරක් සුවද බැලුවා වෙනකොට මගෙ පයියෙන් හෝ හෝ ගාලා ජෝසේ ගලනවා මෝලට ඒක පුපුරන්ඩ වගේ ඇවිත්.සෙනික දොර රෙද්දත් හදලා ඇවිත් අතේ පාරක් ගහන්ඩ සෙට් උනා කාමරේ.. දැං ඇද ගාව හිටන් මං අත් ට්රැක්ටරේ පදිනවා ටික වෙලාවයි හෝ හෝ ගාලා ඩබු විද්දාඑතකොටම ටිහ් ගාලා කාමරේ ලයිට් එක පත්තු උනා.
මම සෙනික දොර දිහා බැලුවා,දැකපු දෙයින් මට දෙලෝ රත් උනා ශිරානි නැන්දා දොර ලග මං දිහා බලන්.මම පයිය මිට මොලවන් නැන්ද දිහා බලන් කලිසම දනිස් දෙක ගාවා..

මම නැන්දෙ......මේ...මේ...චූ...චූ...කරන්ඩ යන්ඩ හැදුවෙ ..මමකියලා ගොත ගහ ගහ කිව්වා බිම බලන්.

ආපු ගමන් මගෙ කන මිරිකලා නැන්දා කියපි චු බර හැදුනේ මගෙ පුක ඉඹලා ගියාට පස්සෙද පුතේ කියලා..
හුකා පෝච්චී වැඩේ මාට්ටු..
මම කට උත්තර නැතුව   ගහා බිම බලන් හිටියා....
 වෙනකොට මම ශේප් එකේ පයිය ඇතුලට දාං හිටියේ..
මම කීවා අනේ නැන්දේ අම්මට නම් කියන්ඩ එපා අම්මා මේක දැන ගත්තොත් මට ගහලා මරයි කියලා...
අම්මට කියනවද නැද්ද කියල මමනේ තීරනේ කරන්නේ කියලා නැන්දා කීවා..
දැං නැන්දා කන මිරිකන් මගෙ හැබැයි නැන්දගෙ තනයක් මගෙ ඇගේ වදිනවා ගානක් වත් නැතුව ගෑනී තව තව මගෙ කන මිරිකනවා මට පට්ටේට රිදෙනවා මේකි නියපොතුත් ටිකක් වවලා හන්දා රිදෙනවා වැඩී..
ඊට පස්සේ නැන්ද මගෙ කන අතෑරලා කාමරේට ගිහින් දොරත් වහගෙන නිදා ගත්තා මම නෝන්ඩි වෙලා ගොනා වගේ ඇදේ ඉද ගත්තා නැන්දා යනකොට ලයිට් එකත් නිමලා ගියේ..
මොකද යකෝ මේ උනේ කියලා කල්පනා කර කර ඉන්නකොට මට නින්ද ගිහින් උදේම නැකිටලා නැන්දගෙ මූණවත් නොබලා මම ගෙදර එන්ඩ ආවා..වෙනදටත් කලින්..😑
එන ගමනුත් කල්පනා කරේ නැන්දා මේක අම්මට කියයිද කියයිද කියලා....

#ශිරාණි නැන්දා මේ සිද්දිය අම්මට කියයිද...?

ඊට පස්සේ මොකද උනේ
2 sinhala wal kathawa 
කොටසෙන් බලාපොරොත්තුවන්න.

ඊළග කෑලී මීටත් වඩා රසවත් මොකද මේක සිරා සිද්දියක් හන්දා අමුවෙන්මයි ලියන්නේ

දෙක කොටසෙන් හම්බෙමු.
දිගටම ලියනවා share කරලා සපෝට් එකක් දෙන්ඩ

No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular