ADVERTISE

sinhala wal katha ශිරාණි නැන්දා 4

Sinhala wal katha

sinhala wal katha ශිරාණි නැන්දා 4

sinhala welakatha

sinhala wal katha ශිරාණි නැන්දා 4
sinhala wal katha - sinhala welakatha

හෝ හෝ යාලුවනේ ඔන්න මම #ශිරාණි නැන්දා 4 කොටස අරං ආවා....sinhala wal katha - sinhala welakatha

1,2,3, කියවපු හැමෝටම ගොඩක් ස්තූති 🖤

ඔයාලා දන්නවනේ ශිරානි නැන්දායි මමයි දැං අඹු සැමියන් වගේ කියලා.. එදා සීන් එකෙන් පස්සේ (3 කොටස කියවන්ඩ) දවස් කීපයක් ගියා කිසිම ලල් එකක් නෑ මමත් හවසට එනවා ලගට වෙලා ඉන්නවා නැන්දගෙ කැමැත්තකුත් නෑ වැඩි මටත් ගානක් නෑ ඔහොම ඔහොම සතියක් විතර ගියා..
දවසක් මම හවස ආවා 6 විතර ඇවිත් නැන්දේ.... නැන්දේ.... කියලා දෙපාරක් කතා කරනකොට දොර ඇරියා.. හප්පට සුදුපාට ටවල් එක ඇදන් පැණි බේරෙන හිනාවක් දාං ආනේ... පැට්ටා ඔයා ආවද කියලා අතින් ඇල්ලුවා.. පහු ගිය ටිකේ ගානක් වත් නැතුව හිටපු මෙයා මොකද මේ එකපාරම කියලා මමත් ටිකක් ගනන් උස්සලා නෑ..නෑ ඕන්නෑ අර දවස් වල හිටිය වගේම ඉන්ඩ.. කීවා.. කුක්කු වත් අල්ලන්ඩ දුන්නෑ මට 🤨 කීවා මං...
ආපෝ ඒකටද මේ ඔරවන් ඉන්නේ දවස් ටිකේ මට අසනීප වෙලා හිටියේ මැට්ටෝ කීවා.. 😠
ඈහ් උණක් වත් තිබ්බේ නෑනේ මොන අසනීපයක්ද යකෝ කියල මම කීවා..
"
ඔයා රිද්දපු තැන තමා අසනීප වෙලා තියෙන්නේ කීවා" හුකා පෝච්චි දැන්නේ මීටර් උනේ මෙන්සස් හැදිලා නේද කියල 😂sinhala wal katha - sinhala welakatha
කොහොම හරි මම එක්කම ඇහුව අදවත් ඇදට ගනීද දන්නෑ මාව නෙහ් කියලා..
නැන්ද පැණී හිනාවක් දාලා බලමු කියලා නාන්ඩ වොශ් රූම් එකට ගියා.. යනකොට දැක්කේ මෙයා තවත් හැඩ වෙලාද මන්දා පුක ලෙලදෙනවා වෙනදටත් වැඩියෙන් 😍 හා නාල වරෙන්කෝ කියලා මම පොල්ලත් අතගාලා ටී වි එක දිහා බලන් හිටියා.. කෑම කන්ඩ කලින් මම ඇග පොඩ්ඩක් සෝදගන්ඩ වොශ් රූම් ගියා ගිහින් ඇදුම් ගලවලා නනා ඉද්දි නැන්දව මතක් වෙලා මට නැග්ගා කියපන්කෝ මම නාන ගමන් ශේපට නැන්දගෙන් ගත්ත සැප මතක් කරන් අතේපාරක් ගැහුවා බාත් රූම් එකේම..ගහලා ඇගසෝදන් ආවා.. ඇවිත් කාලා එහෙම ටීවි එකත් වහල නිදාගන්ඩ යනකොට මම නැන්දගෙ බෝල පස්ස අත්දෙකෙන්ම මිරිකුවා. නැන්ද එකපාරම නැවතිලා මොකද විසේද කියලා ඇහුවා.😠 විසේ තමා ඇයි කියලා මම එක අතකින් මේකි බදාගෙන නයිටිය අස්සෙන් එක අතක් දාලා පස්ස අමුවටම මිරිකුවා බෙල්ල කිස් කර කර..නැන්දත් එක අතක් මගෙ ඔලුව උඩින් තියලා හොදට හේත්තු උනා.. මම එහෙම්මම සාලේ ලයිට් එකත් නිවලා පස්ස මිරික මිරික නැන්දව තල්ලු කරන් ගියා කාමරේට..ගිහින් ඇදට තල්ලු කරා මෙයාව මුනින් අතට දැං කකුල් දෙකෙන් බාගයක් ඇදෙන් එලියේ කාමරේ ලයිට් එක දාලා මම එහෙම්මම නැන්දගේ කකුල් කෙලවරේ ඉදන් ඉබින්ඩ ගත්තා.. ටික ටික කකුල් දෙක ඉඹ ඉඹ උඩට ආවා මම ඇවිත් නැන්දගෙ ගල මැද්දට හොදට දිව දාලා පස්ස උඩත් හොදට කිස් කරා කිස් කරලා එහෙම්මම පස්ස ඈත් කරලා හොදට ලෙව කෑව පස්ස.. එහෙම්මම නැන්දව ටිකක් උස්සලා නයිටිය ගලවලා නැන්දගෙ උඩ නැග්ගා.නැන්ද මගෙ කලිසමත් ගලවලා දැම්මා. මම නැන්දව ඇදලා බිමට අරං හිටගත්තා දෙන්නම මම නැන්දව හොදට තුරුල් කරන් තොල් කිස් කරන්ඩ ගත්තා නැන්දත් උපරිම දෙනව දිවෙන් මට සැප. මම හිටගෙන එහෙම්මම ඉද්දී නැන්දගෙ තොල් කිස් කරනගමන් එක අතක් යටින් දාලා රසවිල අතගෑවා.. අම්මෝ ලාවට මයිල් අස්සේන් හිල හොදට හොයාගෙන ඇගිලිවලින් හොදට කලත්තන්ඩ පටන් ගත්තා නැන්දා එතකොට එක අතකින් මගෙ පොල්ල අල්ලගෙන අතේ ගහනවා.. හම්මට පොල්ලට ගානක්වත් නෑ වෙනදට ජූස් දානව අද ඒකත් නෑ මොකද බාත් රූම් එකේ අතේපාරක් කෙලලනේ ආවේ ඒකේ රගේ 😍

sinhala wal katha - sinhala welakatha


කොහොම හරි ඔහොම ටිකකින් මම ඇදෙන් ඉදගෙන ඇදේ දිගා වෙලා නැන්දව ගත්තා ඇග උඩට ඇදලා අරං කුක්කු බෝල දෙක ටිකක් මිරිකලා මම කීවා කෝ අනිත් පැත්ත හැරිලා පස්ස මගෙ මූනට දෙන්ඩ කියලා.. මෙයා ගානට කකුල් දෙක මගෙ පපුව දෙපැත්තෙන් දාලා පස්ස මගෙ මූනට සෙට් කරලා මගෙ පොල්ල අල්ලන් පාත් උනා කුකු දෙක දැං මගෙ පයියට උඩ හරියෙ බඩේ වදිනවා 😍 රසේ.. නැන්ද හිමීට කට ඇතුලට දාගෙන සූප්පන්ඩ ගත්තා.. විස්වාස කරපන් හිතවත මම නැන්දගෙ සුදු බෝල පස්ස දිහා ආසාවෙන් බලන් හිටිය ලයිට් එලියෙන්.. හිල් දෙක ලස්සනට පේනවා.. මම මූන ලං කරලා සුවද බැලුව මුලින්ම, අම්මෝ අපුලක්ද සුවදක්ද නොදන්න කැරිම මෝල් පුසුබක් එන්නේ.. මම අත්දෙකෙන්ම පස්ස අතගාලා හොදට යටින් දිව දාලා ලෙවකෑවා හුත්ත.. දැං 69 ක්රමේට නැන්ද මගෙ එක හොදට කටට ගන්නවා මම නැන්දගෙ රසගුල් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට දිවෙන් උද්දීපනය කරනවා..ආයෙ ටිකකින් මම අත්දෙක්න් නැන්දගෙ හුත්ත හොදට ඈත් කරලා දිව දැම්මා ඇතුලටම දාලා ඒක ඇතුල හොදට ලෙව කෑවා.. එහෙම මම ටික වෙලාවක් දිගටම දිවෙන් කරා නැන්දට. නැන්දා හීන් කෙදිරියක් දෙනගමන් මගෙ පොල්ල හොදට කනවා..ආයේ ටිකකින් ටොපා එලියට අරං ඒක දිවෙන් ලෙවකනවා.. මම නැන්දගෙ පුකට හොදට දිව දාලා ඒකත් කැලැම්බුවා... ටිකකින් මං නැන්දව ලෝකෙන් මෙලොවට සිහිය අරං මම කීවා.. ඔහොම්මම ඔය පැත්තටම තව පල්ලෙහට යන්ඩකො කියලා, නැන්ද කෙලවරටම ගිහින් ටික ටික ගානට සෙට් උනා මගෙ පොල්ල ලගට නැන්දා නැන්දගෙ කුක්කු දෙක මගෙ කකුල් වල ඇගිලි ලග මම විදිහටම එක අතකින් නැන්දගේ තට්ටමක් උස්සලා මගෙ පොල්ල හිලට ගානට සෙට් කරා කරලා නැන්දගෙ පස්ස පාත් කරා.. දේවී පුක පුම්බා කියාගෙන සෙවල මැද්දේන් පොල්ල බැස්සා... අම්මට හුඩු දැන්නේ ලස්සන දැක්කේ දැං පේනවා ගානට මගෙ පොල්ල නැන්දගෙ හුත්ත ඇතුලට යන විදිහ.නැන්ද දැං උඩ පහත් වෙවී ගහගන්නවා.. මම පස්ස අතගානවා.. කෙල ටිකක් අරං අතට නැන්දගේ පුකෙ හිලට උඩින් ඇගිල්ලක් තියලා ඒකත් ටියුන් කරා.. නැන්ද ටිකකින් කෙදිරිය වැඩි කරගෙන දිග හුස්මක් පිට කරන් මගෙ පොල්ල හයියෙන් තදකරගෙන කෙලවරටම හිරකරන් නැන්ද ගහගැනිල්ල නැවැත්තුවා... මමත් ටිකක් එහෙම හිටිය නැන්දගෙ පස්ස අතගගා... ටිකකින් නැන්දව කෙලින් කරල අනිත් පැත්ත හරවලා මම නැන්දගෙ උඩට ගිහින් කුක්කු දෙක බීවා මාරුවෙන් මාරුවට..ඊට පස්සේ බෙල්ල යටත් කිස් කරලා ආයෙම තොලක් දාන්ඩ ගත්තා.. තොල දාන ගමන් එක අතකින් මගෙ පයිය අරං නැම්දගෙ හුත්තේ උඩින් හොදට ඇතිල්ලුවා... අතුල්ල අතුල්ල ඉදල ටිකකින් එකපාරම හයියෙන් ඇතුලට ගහල දැම්මා නැන්දට හුහ්... ගෑවුනා.. එහෙම තොල කිස් කර කර ටික වෙලාවක් ගහ ගහ ඉදලා මම නැන්දගෙ තොල් දෙකෙන් මිදිලා එක කකුලක් උඩට උස්සගෙන ගහන්ඩ ගත්තා .. එහෙම ගහ ගහ ඉන්න ගමන් මම ටිකකින් නැන්දගෙ උස්සන් ඉන්න කකුල මගෙ කට ලගට අරං යටිපතුල ඉඹලා ඇගිලි ටික කට ඇතුලට දාගෙන සූප්පන ගමන් ගහන්ඩ ගත්තා නැන්දට පිස්සු වගේ මටත් ඒක වෙනම ආතල් එකක් මම මාරුවෙන් මාරුවට ඇගිලි සූප්පන ගමන් ගහගෙන ගහගෙන යනව දැං නැන්ද දගලනවා මම එක පාරම පයිය එලියට අරං මගෙ ඇගිලි දෙකක් කටේ දාලා කෙලගාලා අරං එකපාරම නැන්දගෙ හුත්තට ඇගිලි දෙකම දාලා ගහගෙන ගහගෙන ගියා... විස්වාස කරපන් නැන්දා මහ හයියෙන්... ආආආආආආහ්හ්හ්හ්හ් ආආආආආආහ්හ්හ්හ් ඌහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස් ඌඋහ්හ්හ්හ් ගාලා කෑගහන්ඩ ගත්තා විනාඩි දෙක තුනක් එහෙම ගහලා ඇගිලි එලියට අරං වේගෙන්ම පොල්ල ඇතුලට දාලා කකුල් දෙකම උඩටම උස්සලා නැන්දගෙ හුත්ත මුදුනට කෙලින් කරලා ගහගෙන ගහගෙන ගියා... ගහන ගමන් මම නැන්දගෙන් ඇහුවා
"
සුදු නැන්දී මං ආසයි ඔයාගෙ කටට යවන්ඩ අනේ... කියලා.. නැන්ද කීවා " හා පැට්ටෝ යනකොට එලියට අරං දෙන්ඩකො මට කියලා..
ඔහොම ගහ ගහ ඉන්නකොට මට යන්ඩ එනව වගේ දැනුනා.. මම එලියට අරං නැන්ද නිදාගෙන ඉද්දිම මූනට ලං කරා..නැන්ද ශීට් එකෙන් මගෙ පොල්ල හොදට පිහලා කට ඇතුලට දාලා උරවන්ඩ පටන් ගත්තා එක අතකින් ඇටදෙක මිරිකන ගමන්...මම එක අතක් නැන්දගෙ හුත්තට දාලා ඒකට ඇගිල්ලෙන් ගහන්ඩ ගත්තා....
මට තේරුනා මට යන්ඩ එන්නේ කියලා මම පොල්ල අතට අරං අතේ ගහ ගහ නැන්ද දිහා බල බල ම්ම්ම් හ්හ්හ් ම්ම්ම්ම්හ්හ් කෙදිරියක් පිට කරන් මට යන්ඩ එනකොට නැන්දගෙ කටට ලං කරා.. නැන්දා කටයි ඇස් දෙකයි දෙකම පියාගත්තා.. මම බඩු ටික නැන්දගෙ තොල්පටියට තියල තදකරලා යැව්වා... 💦💦

රසේ නැන්දගේ නිකට දිගේ පෙරෙන්ඩ ගත්තා.. නැන්ද ශීට් එකක් අරං ටිකත් පිහදාලා මාව තුරුල් කරගත්තා...

හිතවත් පාඨකය ඊළග කොටස #ශිරාණි නැන්ද එක්ක වෙච්ච එකක්ම දාන්ඩද. නැත්තම් මං අත්විදපු වෙනකතාවක් පටන් ගන්ඩද.ඔබේ ඉල්ලිම මත ඊළග කොටස ලියනු ලැබේ..
sinhala wal katha - sinhala welakatha
sinhalawalkatha
sinhala wela katha
Hukana katha



No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular