ADVERTISE

sinhala wal katha shirani nanda 2 (ශිරානි නැන්දා 2)

sinhala wal katha

සිංහල වල් කතා

ශිරානි නැන්දා 2

shirani nanda

හරි යාලුවනේ ඔන්න #ශිරානි නැන්දා 2 කොට.

sinhala wal katha ශිරානි නැන්දා
sinhala wal katha ශිරානි නැන්දා

wal katha sinhala new. walkatha anti. sinhala wal katha new. hukana katha, wela katha and wal katha are the same. wal katha sinhala nanda.


1 කියවපු අය දන්නවනේ මේ වෙනකන් සිද්දිය මම අතේ ගහනවා නැන්දට මාට්ටු උනා 😐

කොහොම හරි එදා ගෙදර ඇවිත් මම ඉස්කෝලේ ගිහිනුත් කල්පනා කරේ නැන්දා මේක අම්මට කියයිද කියලා.( sinhala wal katha )
වෙනද වගේම හවස සෙල්ලම් කරලා ගෙදර ඇවිත් හවස් වෙන්ඩ වෙන්ඩ මට දැං බයයි බයයි වගේ වෙනද නැන්දලාගෙ ගෙදර යන වෙලාව ලං වෙනකොට අම්මා ඇහුවා රෑ උනා නේ උඹ යන්නැද්ද ශිරාණි නංගිලාගෙ ගෙදර කියලා...
කොහොම හරි වෙනදට වඩා කරුවල වැටෙනකන් ඉදල මම ගියා එහෙට.මම යනකොට නැන්ද දොරත් වහල.ම්ම හිමීට නැන්දේ...ඒඒ... නැන්දේ... කියලා දෙපාරක් කතා කරනකොට දොර ඇරිය.මට මූන දිහා බලන්ඩත් මොකක් වගේ.හිමින් සාලෙට ගිහින් ඔහේ ටි වි එක දිහා බලන් හිටියා.මල හත්තිලව්වයි එතකොටනේ දැක්කේ මුන්ද අදත් නයිටිය පිටින් ඉන්නේ කුක්කු බෝල නිකන් තියෙන්නේ කුක්කු තොප්පි දාලා නෑ 😍😍 ආශික් ලන්තෙ කීවලු මට ආයෙ කරන්ට එක වැදුන වගේ උනා... ශේප් එකේ නැන්දට නොතේරෙන්ඩ මම දෙතුන් පාරක් දිහා බැලුවා.එක පාරක්නම් වැඩේ මාට්ටුත් උනා වෙන්ඩ ඇති..කොහොම හරි ඒක එච්චර කිචියක් නොවුනේ ඊට වඩා අවුල් නැන්දට මම නෝන්ඩි උන එක හන්දා අපි අතර වෙනද වගේ කතාබහක් තිබුනෙත් නෑ.
ඊට පස්සේ රෑ 10 විතර නිදාගන්ඩ යද්දි නැන්ද ඇහුවා හෙට සෙනසුරාදනෙ උදේම ගෙදර යන්නෑ නේද කියලා.
මම නෑ කියල කාමරේට ගිහින් ටී ෂර්ට් එක ගලවලා ඇදට වැටුනා ඒත් මට නින්දක් නෑ.කල්පනා කර කර හිටිය ලයිට් එකත් නිවල කලුවරේම.
ටික වෙලාවකින් මට ලාවට අඩි සද්දයක් ඇහුනා ඒත් එක්කම මං ඉන්න කාමරේ දොර රෙද්ද ඈත් උනා.අදත් හොර අල්ලන්ඩ ඇවිත් වෙන්ඩ ඇති නැන්ද කියල හිතල මම සෙනික ඇස් දෙක පියාගත්තා නිදි වගේ බොරුවට.
ටොක්... ගාලා කාමරේ ලයිට් එකත් පත්තු ඉනා ඇස් පියාගත්තට ලයිට් එලිය ලාවට දැනෙනවනේ මම එහෙම්මම නිදි වගේ හිටිය.

ලයිට් එක නිවෙන පාටක් නෑ මම ශේප් එකේ නැන්දට නොපෙනෙන්ඩ ඇස් දෙකලාවට ඇරල බැලුව.හප්පට උඩු නැන්ද මගෙ ඇද ලගට ඇවිත් ජුන්ඩ දිහා බලාගෙන තොල්පටිය හපාගෙන කුක්කු බෝල මිරිකගන්නවා.මාව අන්දොස් උනා එකපාරම.කොහොම හරි මෙහෙම විනාඩි 10ක් විතර ගියාට පස්සේ නැන්ද ලයිට් එක off කෙරුවා.මට දැං මෙලෝ හසරක් පේන්නෑ.. උනාට මට ලාවට තේරෙනවා මගෙ ඇද ලග කවුරු හරි ඉන්නව කියල. හරිනෙ වැඩේ නැන්ද මගෙ ඇදේ අයිනෙන් ඉදගත්තා මම තාමත් නිදි වගේ ඉන්නවා.
මට දැං දැනෙනවා හිමීට අතක් මගෙ ජුන්ඩගෙ ගෑවෙනවා.හරිනේ වැඩේ මෙන්න මේකී කලිසමට උඩින් මගෙ ජුන්ඩව අතගානවා.
සාමාන්යයෙන් මම රෑට අදින්නේ සැහැල්ලු ශෝට් උබල වගේම තමා වැඩියෙ දිග නෑ එව්වා..
පාර මෙන්න මෙයා කලිසම යටින් අත දාලා අමුවටම මගෙ මල්ලි පැටිය අතගානවා.
මට නැගලා තරු විසිවෙන්ඩ දැං පොල්ල යකඩෙ වගේ වෙලා දෙයි හාන්දුරුවනේ මෙ පලවෙනි පාරනේ ගෑනු අතක් පයිය අතගාන.කොහොමහරි නැන්ද හිමින් අතගගා ඉදලා දැං හයියෙන් මිරිකනවා එකපාරම කලිසම පාත්කෙරුව එක්කම කනට ලංවෙලා මම දන්නව පුතේ උඹ නිදි නෑ කියලා උබ මගෙ පස්සේ හොරෙන් ඉම්ඹට මේ දෙන දඩුවම තමා කීවා.. 😍😍 මට 🌟 පෙනුනා යකෝ මෙව්වනේ දඩුවම් කියලා.. කියලා මගෙ පයිය කටේ දාං උරවන්ඩ ගත්තා... බුදු අම්මෝ මට ජූස් වැක්කෙරෙනවා සූ...සූ.... ගාලා පපුව ගැහෙනවා කම්මල වගේ... එහෙම ටික වෙලාවක් කටට අරගන්න ගමන්ම දිවෙන් පයිය ලෙවකනවා මට දැං මෝල් සන්තෑසියයි... වෙනකොට මම ඇස් ඇරලා හැබැයි කලුවරට පේන්නේ කලු ගුලියක් හෙලවෙනවා විතරයි..


ඔහොම කටට ගන්න ගමන්ම මෙන්න මේකී එක පාරම නැකිටලා මගෙ මූන ලගට පුක ලං කරලා ...හොරෙන් හොරෙන් ඉම්ඹ එක දැං ඇතිවෙනකන් ඉබපන් කියලා මූණ උඩ ඉදගත්තා.. බුදු අම්මේ වෙරලු සුවද ඒකේ... මට නිකන් පිස්සු වගේ... මම එකපාරම මාරාවේස වෙලා වගේ නැන්දගෙ පුක ඉම්ඹින්ඩ ගත්තා...නයිටිය අස්සේ රිංගන් නැන්ද මගෙ මූණ උඩ ඉදගෙන මගෙ පයිය උරවද්දි හිතින් මවල බලපන් කෝ මගෙ ඇගේ මස් නටනවා දැං.මම දැං වැල් වල වගේ නැන්දගෙ පුක,තට්ටම ලෙවකනවා සූ සූ ගාලා නැන්දගෙ පූසිගෙ මයිල් මගෙ මූනේ තැන් තැන් වල වදිනවා එකම ආතල් එකයි..ටික වෙලාවකින් මම නැන්දගෙ හිල් දෙක වෙන වෙනම හොයා ගත්තා පුකයි හුත්තයි..ඉස්සරලම නැන්දගෙ පුක හොදටම ලෙව කෑවා.... අම්මෝ වෙනකොට අනිත් හිල ගිනියම් වෙන්ඩ රත් වෙලා ඒකෙන් ජූස් බේරෙනවා.... ඊට පස්සේ නැන්දගෙ හුත්තට මම දිව දාලා ලෙවකන්ඩ ගත්තා...අම්මෝ... ඇඹුල් රසක් ආවා උනාට ඒක මාරම රසයි..කටේ කෙලත් පිරිලා ඔන්නහො කෙල ගිල ගිල හිල ලෙවකනවා දැං මම, නැන්දා මගෙ පයිය ලෙවකනවා ලාවට හ්ම්...හ්ම්ම්ම්....හ්ම්ම්ම් ගගා...
නැන්ද කටට ගද්දී..චික්ප්..චිකප්...චිකප්... ගාලා සද්දේ එනවා විස්වාස කරපන් මට බඩු ගියා බස බස ගාලා....මගෙ මුලු ඇගම වෙවුලලා ගියා...මට ගිය ගමන් නැන්දගෙ හුත්ත ලෙවකන එක නතර උනා එකපාරම..නැන්ද එතකොටම නවත්තන්ඩ එපා දිගටම හපන්ඩ ඕක කීවා නැන්ද මගෙ පයිය වටේ තිබුන ඇග හැමතැනම තිබුන කැරි පිහලා ආයේ පයිය කටේ දාං ඉන්නවා හැබැයි කටට ගන්නෑ...මම දිගටම ලෙවකනව පුකයි හුත්තයි මාරුවෙන් මාරුවට...අම්මෝ මට දැනුනා නැන්දා එකපාරම ගැස්සිලා ගියා වගේ මාව හයියෙන් මිරිකගෙන නැන්දගෙ කිම්ඹ මගෙ මූනට තියලා හයියෙන් තද කරා.... බුදු අම්මෝ ඒකෙන් පිටවුනු බඩුවල රස්නේ මාර සුවදක් ඒක......

ටික වෙලාවක් නැන්ද එහෙම්මම මගෙ ඇග උඩ වැටිල හිටිය ඉදල නැකිටලා ගිහින් ලයිට් එක දාලා මගෙ ලගට ආවා ඇවිත් කොහොමද පස්ස ඉබිල්ලේ ප්රතිපලේ කීවා.මම ලැජ්ජවෙන් ඇබරිලා බිම බලාගත්තා.. නැන්ද මගෙ ලගින් හාන්සි උනේ එතකොට..
අපි දෙන්නා ගාවම අමුතු බඩු සුවදක් එනවා දැං...
ඇවිත් නැන්ද මගෙ මූනට ලං වෙලා මේක කවුරුත් දැනගන්ඩ බෑ පුතේ ඕං කීවා... මම වෙලාවේ පිස්සුද නැන්දේ කියලා නැන්දගෙ කුක්කු දෙක ලගින් බඩ මැද්දෙන් අත්දෙක දාලා බදාගත්තා... අනේ දැනුයි රස්නේ දැනුනේ කුක්කු වල මම දෙක හිමීට අතගාන්ඩ ගත්තා..

මේවට ආසද කියලා නැන්දා අහලා සුදුපාට එල්ලෙන කුක්කු දෙක මගෙ ඉස්සරහා නයිටියෙ පන්නලා එලියට ගත්තා.
මම මොකද නැත්තේ කියලා මූන ලං කෙරුවා කුක්කු බොන්ඩ...

හා හා ඒවා පස්සේ ඊයා ඔහොම පුලුහන්ද යමු වොශ් එකක් දාන්ඩ කියකා නැන්දා ඇදෙන් නැකිට්ටා...
මමත් සෙනික නැකිට්ටා...දෙන්නම එකට වොශ් දාන්ඩ බාත් රූම් එකට ගියා..

❤❤.යනගමන් දොර ගාවදි නයිටිය ගලවලා රෙදි බාස්කට් එකට දැම්මා..අම්මෝ සුදු බෝල පුක දැං මං ඉස්සරහ හෙලුවෙන්,මට ඇස් වලින් පෙන්නුව කලිසම ගලවන්ඩ කියලා මමත් කලිසම ගලවලා බාස්කට් එකට දැම්මා..කලිසම ගලවන්ඩ කලිසම පාත් කරනකොට මගෙ පයිය ටින් ගාලා උඩ විසි උනා නැගල තියන තරමට..නැන්ද ආසාවෙන් ඒක දිහා බලලා අම්මෝ මේකා ආය නැකිටලා කීවා..
සරලවම ඇත්ත කියනවනම් ජීවිතේ කවදාවත් ගෑනියක් අමු හෙළුවෙන් දැකල නොතිබ්බ මට මේක ෆීල් වෙන්නේ කොහොමද කියන්ඩ තේරුන්නෑ, නැගල තිබ්බට මොකද මගෙ ඇටදෙක ලාවට හිරියක් වගේ එකකින් රිදි රිදී තියෙන්නේ.ඇයි හත්වලාමේ ඇන්දා කාමරෙදී කටට අරං දුන්නු සැපට කැරි ලෝඩ් එකක් ගිහින්නේ තිබ්බේ..

බාත් රූම් එකට ගිහින් නැන්දා ශවර් එක ඇරලා කොන්ඩේ උඩට කරල බැදගෙන ඇග සෝදන්ඩ ලෑස්ති වෙලා.කෝ එන්ඩ මා එක්කම ඇග සෝදමු වැඩි වෙලා බෑ සීතලයි මේ මහ රෑනේ කීවා..මම බාත් රූම් එකේ දොර ලග හිටන් හිටියේ.
මාත් සෙනික ලගට ගියා.ගිහින් නැන්දගෙ ඇගේ ගෑවී ගෑවී ඇග සෝදනවා දැං.අම්මෝ මහ රෑ උනාට මොකද වතුර සීතල නෑ මොකද ඊට වඩා මම රත්වෙලා.
දැං ඇග සෝදද්දී මගෙ පයිය නැන්දගෙ ඇගේ වදිනවා නහුතෙටම නැගලා..නැන්ද ඒක අල්ලන්ඩ පටන් ගත්ත ඇග සෝද සෝදම.මමත් නැන්දව දැං අල්ලනවා කුක්කු දෙක මිරිකනවා..නැන්ද මගෙ ඇට දෙකයි පොල්ලයි හොදට අතගානවා.මමත් කුක්කු අල්ල අල්ල ඉදලා හිමින් හිමින් අත පල්ලෙහට ගෙනිච්චා..ලාවට ඝණ මයිල් අස්සේ මගෙ ඇගිලි දැං නැන්දගෙ හුත්තේ එහෙ මෙහෙ යනවා...ඒක මාර විදිහට උනුහුම් වෙලා..ශවර් එක යටම අපි දැං එකට වෙලිලා එක අතක් නැන්දගෙ පිට මැදින් බදාගෙන මම අනිත් අතින් නැන්දගෙ රස ගගුල පීරනවා. නැන්ද එක අතකින් නැන්දගෙ එක කුක්කුවක් මගෙ කටට ලං කෙරුවා..පුන පුනා බලා සිටි ආවස්තාව මට උදා උනා..නැන්දගේ සුදූ බෝල පහලට එල්ලෙන කුක්කුව දැං මම උරවණවා..නැන්ද මගෙ පොල්ල හෝ හෝ ගාලා අතගානවා ඇස් පියාගෙන..මේ වෙනකොට මම නැන්දගෙ හිල හොදටම තෙත් කරල ඇගිලි වලින් මෑ මල අතගානවා කුක්කු බිබී... ටික වෙලාවකින් ශවර් එක වහලා නැන්දා මාව අත්දෙකෙන්ම බදාගත්තා මමත් විදිහට නැන්දව බදාගෙන නැන්දගෙ පුක අතගාන්ඩ ගත්තා...හොදට පුකේ පලුදෙක අත්දෙකෙන් මිරිකනව මම.මගෙ පයිය නැන්දගේ යටි බඩේ උඩ අතට හේත්තු වෙලා ඒකෙන් ආයෙම ජූස් ගලනවා හෝ හෝ ගාලා...පුකේ පලු දෙක හිමීට ඈත්කරලා පුක් හිල අස්සට එක ඇගිල්ලක් දාලා දැං හිල මම පිරිමදිනවා...ටික වෙලාවක් ඔහොම ඉදලා නැන්ද මගෙන් ඈත් වෙලා පස්සට ගිහින් කොමඩ් එක උඩ පියන වහල ඉදගත්තා...ඇත්තටම මේ මහ රෑ බාත් රූම් එකක ලයිට් එලියෙන් අමු හෙලුවෙන් මම මේ දකින්නේ ශිරාණි නැන්ද නේද කියල හිතුනා...ඇත්තටම නැන්දගෙ ඇස් වෙනකොට ආශාවෙන් මත් වෙලා තිබ්බේ.මගෙ ඉතින් අමුතුවෙන් කියන්ඩ ඕන්නෑනේ..කොමඩ් එකේ පියන වහලා ඒකේ කෙලවරටම ඇවිත් නැන්ද කකුල් දෙක ඈත් කරලා "එන්ඩ පැටියෝ මට තවත් ඉවසන්ඩ බෑ " කිව්වා...
කියපු සෙනිකෙන් මම නැන්ද ලග දණ ගහ ගත්තා..නැන්ද හිමීට කකුල් දෙක ඈත් කරලා මට වැඩේ ලේසී කරා...අම්මේ පැණී බේරෙන ලාවට මයිල් පිරුන හුත්තක් මගෙ දෑස් ඉදිරිපිට.නැන්දගෙ ඇග වගේ නෙමේ පොට් එක නම් ටිකක් කලුපාටයි..ඒකෙන් පැනි වැක්කෙරෙනවා..මම හොදට ලං වෙලා සම්පූරන කට ඇතුලට නැන්දගෙ හුත්ත තියා ගත්තා..අමුතු සුවදක් ඒකෙන් එනවා.ටික ටික මම නැන්දගෙ රසගුල උරාබොන ගමන් මෑ මල හොදට සූප්පන්ඩ පටන් ගත්තා..නැන්ද කකුල් දෙක තවත් පලල් කරල මට සපෝට් එක දුන්නා.දැං මගෙ එක අතක් නැන්ද අරගෙන අත කටේ දාගෙන නැන්ද ඇගිලි උරා බොනවා..මම මගෙ දකුනු අතින් නැන්දගෙ එක කකුලක් උඩට උස්සලා මගෙ කර උඩට ගත්තා.නැන්ද එක්කම නැන්ද කොමඩ් එකේ පිටිපස්සේ ප්ලසර් එකේ කෑල්ලට හාන්සි උනා නැන්දගෙ රස ගගුල උඩට මතු උනේ දැන්නේ...ඒක පිටින් ලාවට අවපැහැ ගැන්වුනාට ඇතුල රතුම රතු පාටයි.මම ඒක මගෙ ඇගිලි දෙකකින් හොදට දෙපැත්තට ඈත් කරලා දිව හොදට ඇතුලට දැම්මා.( වෙලාවට කලින් වැල් බලලා තිබ්බේ මම )
ඒකෙන් ජූස් බේරෙනවා මම ඔක්කොම මගෙ දිවෙන් ලෙවකන් ගමන් නැන්දට මං දන්න ඔක්කොම වැඩකෑලි ටික කටින් දෙනවා දැං.නැන්ද ඇස් පියාගෙන හීනී කෙදිරියක් දෙනවා හයියෙන් හුස්ම ගන්නවා..නැන්ද එක අතකින් මගෙ ඔලුව හිරකරන් නැන්දගෙ හුත්ත අස්සේ ඇගිලි මගෙ ඔලුවේ එහෙ මෙහෙ යනවා.ඔහොම ටික වෙලාවක් ලෙවකාලා නැන්දගෙ පුකට දිව දාන්ඩ පටන් ගත්තා මම...හුත්තෙන් වැක්කෙරුනු ජූස් පුක දිගෙත් බේරිලා ඒකත් මාරම රසයි..
මේවෙනකොට මගෙ බාන්ඩේ නහර පුපුරන්ඩ නැගලා ටයිල් එකේ වැදිලා උන්ඩි වෙලා...එකෙනුත් ජූස් ගලනවාහෝ ගාලා...ටික වෙලාවක් පුකත් ලෙවකකා ඉන්නකොට නැන්ද නැකිට්ට...නැකිටකා මාවත් ඇදන් "ඉක්මනට සෝදන් ඇදට යන් " කියලා ශවරෙක ඇරලා ආයෙම වොශ් කරගෙන ටවල් එක ඇදගෙන මගෙ අතින් ඇදගෙන නැන්දගෙ කාමරේට ආවා...ඇවිත් අහරෙන් මෙහෙන් මගෙ ඇග පිහලා මාව ඇදට තල්ලු කරලා මගෙ ඇග උඩ නැගලා මගෙ තොල් උරන්ඩ ගත්තා..දැන්නේ යකෝ සීන් එකට එන්ටර් උනේ..මමත් නැන්දගෙ තොල්පටි කිස් කරලා නැන්දගෙ දිව හොයාගෙන ඒක මගෙ කට ඇතුලට ඇදලා අරං උරවන්ඩ ගත්තා..නැන්දා පිටිපස්සෙන් අත දාලා මගෙ මල්ලි බබාව අතගානවා දැං මම නැන්දගෙ පස්ස අතගානවා...ටික වෙලාවක් තොල් හප හප හිටපු නැන්දා, මගෙ බෙල්ල කිස් කරලා ටික ටික පහලට යනවා..නැන්දගෙ මයිල් පිරුන කිම්බ මගෙ බඩේ වැදීගෙන පහලට ඇදෙනවා...නැන්දගෙ තන් දෙක දැං මගෙ පපුවේ වදිනවා රස්නෙට..නැන්ද මගෙ බඩත් කිස් කරලා ටික ටික පහලට ගිහින් මගෙ පයිය හොදට අතින් මිට මොලවගෙන " දැං එකපාරක් ගියානේ.ආයෙනම් ඉක්මනට යවාගන්ඩ එපා" කියලා මගෙ පයිය කටට දාගෙන උරවන්ඩ ගත්තා...අම්මෝ රසේ..නැන්ද ටොපා පස්සට ගහලා දිවෙන් ලෙවකනවා මේ වෙනකොට මගෙ ඇටදෙක හොදටම හිරි වැටිලා එක පාරක් ගියපු හන්දා උනාට වේදනාව දරාගෙන මම හිටියා..ටික වෙලාවක් පයිය හොදට සූප්පපු නැන්ද මගෙ ඇට දෙකත් කටේ දාගෙන සූප්පන්ඩ ගත්තා..ඒක වැඩි වෙලා සූප්ලන්ඩ මම දුන්නෑ..ඒක රිදෙනවා කියල මම කීවා...
වැඩේ නවත්තලා උඩට ඇවිත් නැන්දා ආයෙම මට තොල දාන්ඩ ගත්තා මගෙ කට ඇතුලටම කට දාලා නැන්ද මගෙ දිව සීප්පුවා..
මම නැන්දව හිමින් සැරේ එහා පැත්තට පෙරලලා නැග්ග නැන්දගෙ ඇග උඩට..මගෙ පොල්ලෙන් කෙලයි ජූසුයි බේරෙනවා ඒක නැන්දගෙ බඩ උඩ තද කරලා,නැන්දගෙ තොල් දෙක ඉබලා නලලත් ඉබලා බෙල්ල කිස් කරගෙන පල්ලෙහට ආවා..ඇවිත් කුක්කු දෙක අත් දෙකෙන්ම අරන් මාරුවෙන් මාරුවට උරණ්ඩ ගත්තා.. වෙනකොට නැන්ද මගෙ ඔලුව අතගානවා ඇස් පියාගෙන...ටික වෙලාවක් තන් දෙක උරලා දෙකෙන් කට අහකට අරන් බුරිය කිස් කරලා බුරිය ඇතුලට දිවත් දාලා ටික වෙලාවකින් පල්ලෙහට රූටලා ආවා.නැන්ද කකුල් දෙක පලල් කරපු හන්දා සෙනික ඩෙක මැද්දට වැටුන මම..හැබැයි අත් දෙක තාම තං දෙක මිරිකනවා...ආයෙම නැන්දගේ ජූස් පිරුන හුත්ත ලෙවකන්ඩ පටන් ගත්තා මම..වැඩේ දරුනුවටම දෙන්ඩ හිතාගෙන නැන්දගෙ කකුල් දෙක අත්දෙකෙන් ඈත් කරලා උස්සගෙන ඇතුලට ඔලුව දැම්මා..අම්මෝ රසේ ජූස් ගලද්දි හොදට දිව දානවා මම දැං..නැන්ද මගෙ ඔලුව අතගානවා..ටික වෙලාවක් ඒක ලෙව කකා ඉන්නකොට නැන්දා " දැං උඩට එන්ඩ පැට්ටෝ" කීවා..මම ඒකෙන් කට අහකට ගත්තට අත හුත්ත පුරා අතගගා ඉද්දි උඩට ඇවිත් නැන්දගෙ තොල් උරන්ඩ ගත්තා...sinhala wal katha

හිතවත් පාඨකය... විස්වාස කරපන් මගෙ පපුව කම්මල වගේ..පයිය පුපුරන්ඩ වගේ...

දැං මගෙ පයිය නැන්දගෙ හුත්ත අසල ගල දෙපැත්තේ වදිනවා මන නැන්දගේ තොල් උරනවා...නැන්ද යටින් අතක් දාලා මගෙ පොල්ල අල්ලගෙන, නැන්දගෙ හුත්තේ අතුල්ලනවා මගෙ පොල්ලේ ජූසුයි ඒකේ උනුහුම් ජූසුයි එකට ගෑවෙනව මට දැනෙනවා දැං..නැන්ද මගෙ පොල්ල නැන්දගෙ මෑ මලේ හොදට අතුල්ලනවා ඇස් පියාගෙන..මම දිව සූප්ප සූප්ප තන් දෙක මිරිකනවා..ටික වෙලාවකින් මට දැනුනා මගෙ ටොපා හරිය මේ ලෝකේ උනුසුම්ම ගුහාවේ දොර අභියස බව..නැන්ද කෙදිරියෙන් වගේ " දාන්ඩ පැට්ටෝහ්හ්හ්හ්... කීවා..
මම හිමීට ඇතුලට තල්ලු කෙරුවා...
විස්වාස කරපන් ලොකු හිරක් නොතිබ්බට ඒක ඇතුල මාරම උනුහුම්...ජූස් පිරිලා හින්දා ලෙස්සලා ගියා..මම ආයෙම එලියට අරං ආයෙම ඇතුලට දැම්මා..දැං නැන්දා මගෙ මූන දෙපැත්ත්තේ අත්දෙක තියන් කන් අත ගානවා. මම ටික ටික චක්..චක්...ගාලා හිමිට ගහන්ඩ පටන් ගත්තා...ඔහොම ටික වෙලාවකින් මම ටික ටික වේගේ වැඩි කරලා ගැහුවා..දෙකක් තුනක් මගට ගහලා එකක් කෙලවරටම ගහනවා..දැං සද්දේ ලාවට චොහ්...චොහ්..චොහ්... ගාලා ඇහෙනවා ඔහොම ගහන ගමන් මම නැන්දගෙ තන් දෙක උරන්ඩ ගත්තා...ටික වෙලාවක් ගහලා මම ටිකක් නවත්තලා..පයිය එලියට අරං.. මගෙ එක ඇගිල්ලක් නැන්දගෙ හුත්ත ඇතුලට දැම්මා.දාලා හයියියෙන් ගහගෙන,ගහගෙන ගියා ගෑනී දැං කෙදිරි ගානවා කකුල් මේ අතට අකුලනවා බඩ උස්සනවා..මට තේරුනා මේක අතල් කියලා..මම ඇගිල්ල එලියට අරං කට ඇතුලට ඇගිලි දෙකක් දාලා හොදට තෙත් කරලා මුලින් දැම්මා එක ඇගිල්ලක් හිමීට හිමීට ගහන්ඩ ගත්තා.. ගමන් මම ඇගිලි දෙක එකට තියලා දැම්මා..ගෑනී ටිකක් දැගලුවා මම ටික ටික වේගේ වැඩි කරලා ඇගිලි දෙකම දාලා ගහනවා දැං...නැන්ද මගෙ පොල්ල අරං අතේ ගහනවා ටික වෙලාවකින් මට දැනුනා නැන්දගෙ හුත්ත ඇතුලෙ මාර රස්නයක්..මම ඇගිලි දෙක එලියට අරං බෙඩ් ශීට් එකේ පිස්සා..පිහලා ආයෙ නැන්දගෙ උඩට නැගලා කිස් කරන්ඩ ගත්තා...
එතකොට නැන්ද "අම්මෝ පැට්ටෝ මට හොදටම ගියා කියලා...
මම කීවා කෝ අනිත් පැත්ත හැරෙන්ඩකො කියලා..නැන්ද ඇදේ අනිත් පැත්ත හැරුනා.මම කීවා දණ ගහගන්ඩ කියල..නැන්ද කොට්ටේ මූණ තියලා දණ ගහගෙන පස්ස උඩට කරලා ඇල්ලුවා..මම නැන්දගෙ තට්ටම් දෙක අතගාලා ආයෙ පුකට මූන ලං කරලා නැන්දගෙ හුත්ත පහල ඉදන් උඩටම ලෙවකෑවා.ලෙවකාලා ආයේ දිව දැම්මා පුකටයි හුත්තටයි මාරුවෙන් මාරුවට..ඊට පස්සේ ලං වෙලා හිමීට පොල්ල තියලා තද කරා.. විදිහටනම් මුලින්ම හිරගතියක් තිබ්බා..හිමීට ඉස්සරහටයි පස්සටයි ගහනවා මම දැං දණගහගෙන...නැන්ද ටිකක් ඇඹරෙනවා..මම ටික ටික වේගේ වැඩි කරලා ගහන්ඩ ගත්තා..දැං පොහ්...ෂුස්ස්ස්... ගලා සද්දයක් එනවා...මම ගහනවා..ගහන ගමන් නැන්දගෙ පස්ස අතගානවා මම..අත යටින් දාලා මෑ මල අතින් හොදට මසාජ් කරනවා...ටික වෙලාවක් ගහ ගහ ඉද්දී මට ආසාවක් ආවා ඇව් වල වගේ නැන්දගෙ කොන්ඩෙන් ඇදගෙන ගහන්ඩ.අහ අහ හිටියෙ නෑ සෙනික කොන්ඩේ එක අතකට මිටමොලවලා ඇදලා අල්ල ගත්තා..මගෙ මෝලේ තදියමට ගෑනිට රිදුන වගේ ඌහ්... ගෑවා... ඒවා ඇහෙනවැයි මට මම ගහනවා ලොත,ලොත ගාලා...ටික වෙලාවක් ගහ ගහ ඉන්නකොට නැන්ද යටින් අතදාලා මගෙ ඇට දෙක අතගාන්ඩ ගත්තා...මට දැනුනා මගෙ ඇටදෙක හරියෙන් හිරි වැටීගෙන එනව වගේ.මම වේගේ වැඩි කරලා ගහගෙන ගහගෙන ගියා..ටික වෙලාවකින් මගෙ මුලු ඇගම හිරිවට්ටගෙන මටත් හ්ම්ම් හ්ම්ම්ම් කියවෙන්ඩ ගත්තා..බඩු ලෝඩ් එකක් නැන්දගේ රස විල කලඹා ඇතුලෙම පිට උනා..මම හයියෙන් නැන්දගෙ පස්ස මිරිකගෙන උඩටම බර උනා...නැන්ද හිමීට පස්ස පාත් කරලා ඇදේ දිගා උනා..මම පොල්ල ඇතුලෙම තියෙද්දි නැන්දගෙ උඩ දිගා උනා...අගෙ ඇගෙයි නැන්දගෙයි ඇගෙයි දාඩිය ඕසෙට..මගෙ බඩේ දාඩිය නැන්දගෙ පිටේ...
ටික වෙලාවක් එහෙම්මම හිටිය අපි දෙන්නා....

වැඩේ ඉවර නෑ පුතේ...අද තමා ආරම්භ උනේ...ඊට පස්සේ අපි දෙන්නා සෙක්ස් කරපු විදිහ, හම්බුන විදිහ මොන වගේ සැපද ගත්තේ මේ ඔක්කොම ලියනවා උබල කැමතිනම්...මොකද මම කවදාවත් ශිරාණි නැන්දගෙන් තරම් සෙක්ස් මගෙ ගෑනිගෙනවත් ලැබිලා නෑ ලැබෙන්නෙත් නෑ.🖤

#ශිරානි නැන්දා 3 කොටස ඕන්නම් කියන්ඩ
ඉතුරු කොටස් ටික මීට වඩා රසවත්..මොකද එතනින් පස්සේ දෙන්නා අඹු සැමියන් වගේ නේ..

මේක කියවද්දී උඹේ හිත ඇතුලේ චිත්ත රූපයක් ඇදුනනම් මම සමත්.
උබලගෙ කමෙන්ට් මත ඊළග කොටස් ටික ලියනවා..


#sinhalawalkatha

#shiraninanda

#apeamma

#walkatha


No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular