ADVERTISE

sinhala wela katha aunty සදමිණි ඇන්ටියි රශ්මි නංගියි එක්ක ගත්ත ආතල් wal katha reading

 

සදමිණි ඇන්ටියි රශ්මි නංගියි එක්ක ගත්ත ආතල් sinhala wela katha


සදමිණි ඇන්ටියි රශ්මි නංගියි එක්ක ගත්ත ආතල් sinhala wela katha
රශ්මි නංගි


මම ඔයාලට කලින් කතාවක කිව්වා මතක ඇතිනේ සදමිනී ඇන්ටි මගෙයි රශ්මිගෙයි සීන් එක දැන ගත්ත විදිය. ඔන්න ඉතිං මම මේ කියන්නේ ඒ දෙන්නත් එක්කම ගත්ත ආතල් එකක් ගැනයි. කොහොම හරි මම දවසක් සදමිනී ඇන්ටිව බලන්න ආසාවේ සදමිනී ඇන්ටිලාගේ ගෙදර දවසක් ගියා. මම ගියාට වැඩක් වුනේ නෑ දොර වහලා. ඒ උනාට මම වෙනදා යනකොටත් සමහර දවස් වලට ඉස්සරහ දොර වහල තිබුනට පස්සේ දොර ඇරලා තියෙන්නේ. මාත් ඉතින් පිටිපස්සේ දොර පැත්තට ගියා බලන්න. මම හිතුවා හරි පිටිපස්සේ දොර බාගෙට ඇරලා. පස්සේ තමයි දැන ගත්තේ දොර අඩවල් කරලා තිබුන එක හුලගට ඇරිලා කියලා. මාත් ඉතින් හිමීට හිමීට ගියා නිශාන් මාමා හිටියත් මාව දකින එකක්යැ. ගේ ඇතුලට ගිහින් සාලේ පැත්තට ගියාට පස්සේ කෙදිරි ගාන සද්දයක් එනවා”ආ… ආආ… ම්… ම්ම්…” ගගා මම හිතුවේ සදමිනී ඇන්ටි masturbating(ස්වයං වින්දනය) කරනවා කියලා. ඇයි ඉතිං සදමිනී ඇන්ටියි නිශාන් මාමායි කරනකොට සදමිනී ඇන්ටිට ඔච්චර ආතල් එකක් එන්නේ නෑනේ. මම දෙන්න කරනවත් බලන් ඉදලා තියෙනවනේ.මාත් ඉතිං දොර රෙද්ද අස්සෙන් හොරෙන් බැලුවා. හුටා මට වැරදුනා. මෙන්න බොලේ සදමිනී ඇන්ටියි රශ්මි නන්ගියි ආප්ප ගහනවා. රශ්මි නංගි ඉදගෙන සදමිනී ඇන්ටිගේ හිලට ඇගිලි දදා කලත කලත ලව් ජූස් බොනවා. මාත් ඉතිං විනාඩි 10 විතර ඉවසගෙන බලන් හිටියා. සදමිනී ඇන්ටිත් රශ්මිගේ හිලටත් ඒ ආතල් එකම දෙනවා. යකෝ මම හිතන් හිටියේ මුන් දෙන්නම  කියලා. ඒත් මුන්  කියලා දැන ගත්තේ එදා නැත්නම් මම දෙන්නා එක්කම ඉදලා හිටලා තනි තනියෙන් ආතල් ගන්නේ නැතුව දෙන්නා එක්කම එක පාර ආතල් එකක් ගන්නවනේ. Sinhala wela katha

wal katha reading

මට ඉවසන්නම බැරි තැන මම එක පාරටම ඇතුලට ගියා. මුන් දෙන්නා උඩ ගිහින් බිම වැටුනා වගේ ඇස් ලොකු කරන් මගේ දිහා බලන් ඉන්නවා. සදමිනී ඇන්ටි මගෙන් අහනවා”කොහොමද ඔයා ඇතුලට ආවේ”කියලා. මම ඉතිං කිව්වා” අර පිටිපස්සේ දොර ඇරලා තියෙන්නේ. මම එතනින් තමයි ආවේ” රශ්මි අහනවා “සදමිනී ඇන්ටි දොර වහලනේ ආවේ” “මම දොර වහද්දී වැහෙන්නේ නැතුව ඇති ඒක නිසා හුලගට ඇරෙන්න ඇති. කෝ ඉතිං ඔයත් අපි දෙන්න එක්ක එකතු වෙනවනම් දැන් දොර වහලා එන්න.” සදමිනී මටත් ආරධනා කලා. මමත් ඉතිං 2 in 1 කියලා ඉක්මනටම දොර වහලා කාමරේට   ආවා  වලට.


මම ගිය ගමන් රශ්මිට බැන්නා”ඔයත් එක්ක මම පලවෙනි පාරම කරනොකට ඇහුවා සදමිනී ඇන්ටිත් එක්ක එකතු වෙලා තුන් දෙනාම එකට කරමු කියලා. ඒ උනාට දෙන්න එක්ක තනියෙන් කරනවා. කොච්චර කල් ඉදන්ද? අද මට අහුවුනේ වෙලාවට” රශ්මි කියනවා”සොරි අනේ මම නෙවෙයි කතා කලේ මුලින් සදමිනී ඇන්ටි අපි ගැන දන්න නිසා මගෙන් ඇහුවා දෙන්නත් එක්ක කරමුද කියලා. ඒත් මම සදමිනී ඇන්ටිට කිව්වා ඔයාවත් එකතු කර ගමු කියලා. ඒත් එයා බය වුනා මම වගේම එයත් fun ගන්න ආසයි කියලා ඔයා දැන ගත්තොත් කියලා” “හරි හරි කමක් නෑ. හැබැයි  වලදි එකටම ඉන්න ඕන කවුරු හරි සෙට් වුනොත් කියන්න ඕන හොදේ”sinhala wela katha


ඔන්න ඉතින් මමත් ඇදුම් ගලවලා වැඩේට රෙඩි පිට ඇදට ගොඩ වුනා. මුලින්ම ඉතිං මුල් තැන දෙන තොලට වැඩේ දුන්නා. තුන් දෙනාම සමකෝණී ත්‍රිකෝණයක් වගේ තොල දානවා. මමයි සදමිනීයි ටික වෙලාවක් ටික වෙලාවක් රශ්මියි මමයි තවත් වෙලාවක සදමිනීයි රශ්මියි. උන් දෙන්නා තොල දානවා බලන්න ආසායි ඇයි ඉතින් ජීවිතේ පලවෙනි පාරටනේ කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් තොල දානවා බලන් ඉන්නේ. උන් දෙන්නට මම ඉන්නවද කියලවත් මතක නෑ තොල මරනවා. මාත් ඉතින් බාධා කරන්න ගියේ නෑ. ඇයි ඉතින් ඒක බලන් ඉදලා මටත් ආතල්නේ. මාත් ඉතින් උන් දෙන්න කෙල පෙර පෙර තොල දාන දිහා බල බල මම පයියට ආතල් දිදී ඉදියා. විනාඩි 15 ගියාට පස්සේ නවත්තලා දෙන්නම මගේ දිහා බලලා මගේ පැත්තට ආවා. ඇවිත් දෙන්නම එකට දෙපැත්තෙන් මගේ wonder bar එක ලෙව කනවා. මාරම ආත්ල් එක රශ්මි වමෙන් සදමිනී ඇන්ටි දකුණෙන් දෙන්නට දෙන්නා තොල් තද කරගෙන මගේ පයියේ උඩට පල්ලේහාට යනවා කෙල බේරෙනවා. ඒ අස්සේ ජූස් ගලනවා ටොපාගේ හිලෙන්. මට යන්න වගේ ආව නිසා මම පයිය ඈත් කරගත්තා. “අනේ මගේ රත්තරන් පැටියෝ දෙන්නා මට මුලින්ම යවන්නද හදන්නේ” කියලා. sinhala wal katha and hukana katha

ඊට පස්සේ උන් දෙන්නටම ආතල් දෙන්න පටන් ගත්තා. දෙන්නම ලගට අරගෙන රශ්මිට තොල දාන ගමන් සදමිනීගේ ගැට මිරිකනවා. සදමිනීට තොල දානකොට රශ්මිගේ මිරිකනවා.මම රශ්මි එක්ක තොල දානකොට සදමිනී ඇන්ටි රශ්මිගේ හිල ලෙව කනවා. මාත් බලන් ඉදලා මම සදමිනී ඇන්ටිගේ හිල ලෙවකන්න පටන් ගත්තා. සදමිනී ඇන්ටි කෙදිරි ගගා රශ්මිගේ හුත්ත ලෙව කනවා. ආතල් එක වැඩි කමටද කොහෙද සදමිනීගේ හුත්තෙන් හෝ ගාලා බේරෙනවා. මාත් ඉතිං clit එක දිවෙන් ලෙව කන ගමන් හිලට ඇගිලි දමලා කැලැත්තුවා. ඒකිට ගලනවා දැක්ක රශ්මි මට කියනවා”ඒකනම් සදමිනී ඇන්ටිට ආතල් එක හොදට දෙනවනේ. දැන් මගේ ලෙව කන්න මම සදමිනී ඇන්ටිගේ ලෙව කන්නම් මටත් යවලා තමයි ඔයාට නවත්තන්න පුලුවන්”කියලා මේකි මගේ ඔලුව හුත්ත අස්සට ඔබලා සදමිනී ඇන්ටිගේ හුත්ත ලෙව කන්න පටන් ගත්තා. මටත් වැඩි වෙලා රශ්මිගේ හුත්ත ලෙවකන්න ඕන වුනේ නෑ. සදමිනී ඇන්ටිට ගියාට වඩා කලින් ගියා. මටත් හරි සතුටුයි. ඇයි ඉතින් මේ කෙල්ලො දෙන්නටම love ජූස් යන්න මට ආතල් එකක් දෙන්න පුලුවන් වුනානේ. මාත් tablet එක ගහලා ඉදියේ නැති නිසා හිලට දාන්නත් බයයි. ඒත් ආසයි. මම මුන් දෙන්නට දුන්න ආතල් එකට මටත් දෙන්න ඕන කියලා දෙන්න එක්ක මට අතේ ගස්ස ගස්ස මාරුවෙන් මාරුවට කටට ගත්තා. මටත් ඉවසන්නම බැරුව බඩු ටික එලියට විද්දා. මුන් දෙන්නත් ඔක්කොම කැරි ටික ලෙව කාලා මගේ මැලවෙච්ච පයියේ ගෑවිලා තිබුන කැරි ටිකත් බිව්වා. wela katha and hukana katha is the best new sinhala wal katha


මාත් ඉතින් ආයි battery charge වෙනකම් ඇදේ පැත්තකට වෙලා දෙන්න ගන්න ආතල් බලන් ඉදියා. බලන් ඉද්දි මට හිතුනා මුන් දෙන්න මට බඩු යැව්වේ හිතලමද කියලා. මගේ එකත් charge වුනා. මාත් ආයි set වෙලා දෙන්නට doggy ඉන්න කිව්වා. සදමිනී ඇන්ටි උඩ රශ්මි මම දෙන්නට අරින්න පටන් ගත්තා. දෙන්නටම මාරුවෙන් මාරුවට ඇරියා. පස්සේ රශ්මි තනියෙන්ම උල තියාගෙන ඇර ගත්තා. එතකොට ‍සදමිනී ඇන්ටි රශ්මිගෙයි මගෙයි පූට්ටුව ලෙව කෑවා. එහෙම ටික වෙලාවක් ඇරපු මම රශ්මිව අයින් කරලා සදමිනී ඇන්ටිට එන්න කිව්වා. සදමිනී ඇන්ටිත් ඇවිත් හුත්තට මගේ පයිය දාගන්නේ නැතුව හිමීට පස්සේ හිලට දාගන්නවා. මාත් එක පාරටම එබුවා ඇතුලට ඒකිට කෑ ගැහුනා. ඇඩුනත් එක්ක. මට බැන්නා හොදටම එහෙම ටිකක් වෙලා හිටියා රිදිල්ල අඩු වෙනකම්. ඒ අතරේ රශ්මි සදමිනීගේ ගැට මිරික මිරික තොල දාලා හුත්ත ලෙවකන්න පටන් ගත්තා. සදමිනීත් කෙදිරි ගානවා. මාත් අවස්ථාව හොද හින්දා හිමීට් මෝල පටන් ගත්තා. දැන් මම ඒකිට පුකේ අරිනවා. ඒ අතරේ රශ්මි හුත්ත ලෙව කනවා. ඒකිත් කෙදිරි ගගා රශ්මිගේ ඔලුව හුත්තට ලන් කරන් මගේ පක උඩ උඩ පනිනවා. මටත් ගොඩක් වෙලා කරාට පස්සේ පුක ඇතුලෙම ගියා. එතකොට සදමිනීටත් ගියා. රශ්මිත් ඒ ඔක්කොම ලෙව කෑවා. පස්සේ මම ඇදේ හාන්සි වෙලා රශ්මිව මගේ මූන උඩට අරන් හුත්තයි පුකේ හිලයි ලෙව කන්න පටන් ගත්තා. ඒ අතරේ සදමීනී ඇන්ටිට පුකේ ඇරපු මගේ පයිය සදමිනී ලෙව කන්න පටන් ගත්තා. මගේ එකත් බැහැලා තිබුන හින්දා ඒකෙත් මාර ආතල් එකක් තිබුනා මගේ මැලවෙච්ච පක මිරිකන විදියට. රශ්මිත් clit එක මගේ කටේ ඇතිල්ලුව්වා. කොහොම හරි ඒකිත් මගේ කට ඇතුලට බඩු ටික ‍යැව්වා. මම කතා කරන්නත් කලින් සදමිනී ඇන්ටිත් මගේ මූන උඩ වාඩි උනා. මට හුස්ම ගන්නත් බෑ. ඒකි අතුල්ලනවා මගේ තොල කැඩිලා යන්න මාර අමාරුවක් හැදිලා තියෙන්නේ. රශ්මිත් ඒ අතරේ පක පුකට බස්ස ගන්න ට්‍රයි එකක් දෙනවා. ටිකක් වාඩි වෙලා ආයි නැගිටලා ටොපේ කෙල ටිකක් ගාලා ආයි බස්සව ගත්තා කෙදිරි ගගා. කොහොම හරි මට ආයිත් යනකන් ඒකි ඇර ගත්තා. ඒ අතරේ මම සදමිනී ඇන්ටිගේ හුත්ත lick කරා. මට ගියාට පස්සේ මට ඇති පදම් හිට ගන්නවත් පණ නෑ. මම දෙන්නට කර ගන්න දෙයක් කරගන්න දීලා. අයින් වුනා සීන් එකෙන්. දෙන්නා ආයි ආප්ප ගහනවා. යකෝ මුන්ට ඇති වෙන්නේ නැද්ද මම එන්න කලිනුත් lesbian ආතල් දැනුත් lesbian ආතල්. මමත් බලන් ඉදලා මම යනවා කියලා ආවා. ඔන්න ඕකයි සදමිනී ඇන්ටිගෙයි රශ්මිගෙයි lesbo ආතල් එක comment එකක් දාන්න. හොද හරි නරක හරි උනත් කමක් නෑ. ඉදිරි කතා වලට ඒක හුගක් වැදගත්.පස්සේ හම්බවෙමු.


No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular