ADVERTISE

School Sinhala Wal Katha Priyani ප්‍රියානි 1

School Sinhala Wal Katha ප්‍රියානි 1

school sinhala wal katha priyani wal katha new sinhala wel katha school priyanita puke arina kathawa

Sinhala wal katha school

මගේ වයස එතකොට හරියටම 16යි.මේක ස්කොලේ යන දවසක උන වැඩක්.මං ගියේ නුවර ප්‍රසිද්ද පාසලකට.හැමදාම උදේම ස්කෝලෙට යන මං ස්කොලේ ශිෂ්‍ය wela katha new නායකයෙක්.මට අද වගේ මතකයි ඒ සිද්දිය.එක මගේ පලවෙනි අත්දැකීම.එදා හරියටම බදාද දවසක්.වෙනද වගේම මං උදේම ස්කොලේ ගියා.ඒ දවස් වල පන්තියේ හොදම වැඩ්ඩා මං තමා.අපේ පන්තියේ හිටිය පට්ටම ලස්සන කැල්ලක්.නම ප්‍රියානි.ප්‍රිය කිව්වොත් ආයේ ප්‍රියම තමා.ඔන්න ඉතින් පලවෙනි කලච්චේදේ පටන් ගත්ත.මුලින්ම තිබුනේ සිංහල.මිස් ඇවිත් පාඩම කරනවා.අපේ කොල්ලෝ ටිකත් හාවක් හුවක් නැතුව එකම පැත්තක් බලාගෙන ඉන්නවා.මං ලග හිටිය චමත්ගෙන් ඇහුව කොහෙද බන් බලන් ඉන්නේ කියල.ඌ මට පෙන්නුවා ප්‍රියනිව. new school wela katha

බැලින් නම් ඒකිගේ කකුල් අස්සෙන් පැන්ටි එක පේනවා.කහ පාට එකක්.කකුල් දෙක එහෙම පට්ට සුදුයි.ටික වෙලාවක් යද්දී මෙන්න මෙකි කකුල් හොදටම පලල් කලා.දැන් හොදටම ඇතුල පේනවා.මේකිගේ ගෙඩි දෙකත් පට්ට size .මටත් දැන් හොදට wela katha නැගල.කොහොමරි එතනින් වැඩේ හමාර උනේ සිංහල කලච්චේදේ ඉවර උන wal katha හින්ද.මෙහෙම ටික දවසක් ගෙවිල ගියා.එදා හරියටම සදුදා දවසක්.මං එදා වගේම ගියා ඉතින් ස්කොලේ.හරියටම ඒ සතියේ බදාද ස්කොලේ කලා උළෙල.කට්ටිය හෝ ගාල වැඩ.මත ඉතින් කට්ටියට සෙට් වෙලා වැඩ.කෙල්ලෝ කොල්ලෝ කියල බේදයක් නෑ ඔක්කොම වැඩ.කොහොමරි හවස 4.30 ත් උනා.කට්ටිය එක දෙන්න අඩු වෙන්න පටන් ගත්ත.අන්තිමට 5 වගේ වෙද්දී ඉතුරු උනේ මමයි තව කොල්ලෝ දෙන්නෙකුයි.කෙල්ලෝ තුන් දෙනෙකුයි විතරයි.මුන් ටික ඔක්කොම අපේ පන්තියේ උන්.ටික වෙලාවක් යද්දී මුන් ටික මට ප්‍රියනිව ජෝඩු කරන්න ගත්ත.ප්‍රියනිත් ඔය කෙල්ලෝ තුන්දෙනා අතර හිටිය.මට කර කියා ගන්න දෙයක් නෑ.අපේ උන් නවත්තන්නෙත් නෑ.මෙහෙම ටික වෙලාවක් යද්දී සිංහල මිස් ඇවිත් කිව්වා කොල්ලෝ ගුරු කාමරේ තිර රෙදි වගයක් තියෙනවා ඒ ටික ඔය කෙල්ලෙක් එක්ක ගිහින් අරන් එන්න කියල.අපේ උන් ගත කටටම ප්‍රියානි යන්නකෝ එහෙනම් කියල ඒකිව තල්ලු කලා.

School Sinhala wal katha new

මිසුත් හා එහෙනම් දෙන්න ගිහින් අරන් එන්නකෝ කියල කිව්වා.මොන කරන්නද ඉතින් මාත් ඔහේ ගියා ඒකි එක්ක.දැන් කොහොමරි අපි ගිහින් රෙදි ටික හොයනවා ගුරු කාමරේ.මෙලෝ එකෙක් ඒ පැත්තට වෙන්න.රෙදි ටිකත් සව්ත්තු වෙලා ටිකක්.ඒකි මගෙන් අහනවා සව්ත්තු වෙලා නේද සුරංග කියල.මාත් හ්ම්ම්ම් ගාල නිකන් හිටිය.කොහොමරි ඉතුරු රෙදි ටික හොයන ගමන් මෙකි අහනවා මගෙන් එදා කහපාට එක මේ රෙදි වගේ සව්ත්තු වෙලා නෑ නේද කියල.මං ඇහුව මොකක්ද කියල.මෙකි කියපි ඔය බබා මං දැක්ක එදා මගේ කකුල් අස්සෙන් බලනවා කියල ඒකි කිව්වා .මාර නෝන්ඩිය මට.කට උත්තර නෑ.කොහොමරි ටික වෙලාවක් ගියා.මටත් දැන් එදා පැන්ටිය මතක් උනා.මගේ එකත් දැන් නගින්න පටන් ගත්ත.ටික වෙලාවකින් ඒකි කබඩ් එකක් උඩ තියෙන රෙදි වගයක් පෙන්නුවා.මං කිව්වා නැගල ගන්නවා කියල.ඒකි නැග්ග පුටුවකට.රෙදි ටික ගද්දි එකේ තිබුන දුවිලි ඒකිගේ ඇස් වලට ගියා.මේකි රෙදි ටික බිම දාල ඇස් පිහන ගමන් බිමට අඩිය තිබ්බ.මේකිව පුටුවෙන් වැටුන මගේ ඉස්සරහම.මං අල්ලන්න කියලයැ.මේකි වැටුන පාරට ගව්මත් ඉස්සුන.මේකිගේ ගාවම දැන් කකුල් වලට ගොඩක් උඩින්.මං ගිහින් wal katha new නැගිට්ටෙව්ව.මෙකෙගේ කකුල් දැක්කම මට තවත් නැග්ග.මේකිව නැගිට්ටන්න ගිහින් මගේ පයිය මේකිගේ පුකේ වැදුන.මටත් දැන් මෝල් වගේ.මං මේකිව උස්සන ගමන් හිමිට මේකිගේ ගෙඩි ඇල්ලුවා.මාරයි….හරියට බැලුන් බෝල වගේ.. 

sinhala wal katha school sinhala wela katha

sinhala wal katha.

මෙකි එක පාරට ඌයි කියාගෙන මගෙ කටට ලං වෙලා තොලක් දැම්ම.මට සැප කෝටියයි..ටික ටික මේකිගේ කට ඇතුලටම දිව දල හොදට ආතල් දුන්න.එහෙම කරන ගමන් මෙකෙගේ පුක අත ගෑවා.දොදොල් වගේ පුක.පට්ට size එකත්.තොල දාල ඉවර වෙලා මං ඒකිගේ හංස ජෝඩුව අත ගන්න ගත්ත.මෙකි මගෙ අත අරගෙන ඇතුලට දැම්ම.මං හොදට මිරිකා මිරිකා හිටිය.මිරිකලා ඉවර වෙලා මෙකෙගේ හුත්ත ගව්ම උඩින් අත ගෑවා.මෙකි කිදිරි ගානවා දැන්.මං ගව්ම යටින් අත දල මේකිගේ panty එක උඩින් ඇල්ලුවා මෙකි කිව්වා පැටියෝ දැන් ඇතුලට අත දාල අල්ලන්න කියල.මං අත දැම්ම wal katha ඇතුලටම.ජුස් ගලල.මගෙ පයියත් නැගල.ටික වෙලාවක් අත ගාද්දී එකී මගෙ පයිය අත ගාන්න ගත්ත.එකී අත ගාද්දී මන් ඒකිගේ panty එක ගලවල දැම්ම.ඊට පස්සේ මගෙ zip එක ගලවල මල්ලිව එලියට ගත්ත.දුන්නක් වගේ එලියට පැන්න.එකී මගෙ කලිසමෙන් අදාල කලිසම පාත් කලා.මං ඒකිව ලග තිබුන මෙසේ උඩින් වැඩි කරවල ගව්ම ඉස්සුවා.අම්මේ ඒකිගේ හුත්ත.රෝස පාටයි.මයිල් එහෙම ගාල.ජුස් ගලනවා එලියට.මං ඇහුව කැඩිලද ප්‍රියා කියල.අනේ නෑ පැටියෝ කිව්වා මෙකි.මං පත් වෙලා මේකිගේ හුත්තට දිව දැම්ම.මෙකි ඇබරෙනව දැන්. හ්ම්ම්ම් හ්ම්ම්ම් හ්ම්ම්ම් ගානවා.මේකිගේ හුත්තේ තොල් ඇත් කරලා දිව ඇතුලටම දාල කලා.මගෙ කටින් එකී ජුස්.මේකිට ගිය එක පාරක්.මං ඒකිට කිව්වා මගෙ මල්ලිත් අසයි ඔයාගේ කටට යන්න කියල.මෙකි මේසෙන් නැගිටලා මගෙ ලග දන ගහගෙන මගෙ පයිය උරණව.මං ඒකිගේ කොන්ඩෙන් අල්ලාගෙන මගෙ පයිය කට ඇතුලටම දැම්ම.ටික වෙලාවක් උරද්දී මං කිව්වා ඇති පැටියෝ දැන් කියල.මෙකි ගිහින් ආයේ මේසේ උද කකුල් පළල කරන ඉද ගත්ත.එකී කිව්වා මට දැන් කරන්න පැටියෝ.මං ඔයාගෙන් කර ගාන්න අසාවෙන් හිටියේ.ගොඩ කාලයක් ඔයාගෙන් සැපක් ගාන්න බලන් හිටියේ wela katha කියල.මාත් බල බල උන්නේ නෑ.කව්රු හරි අවොත් කියල බයෙන් හිටියේ.මං ඒකිගේ ලගට ඇවිත් මගෙ පයිය ඒකිගේ හුත්තේ ඇතිල්ලුව.අනේ පැටියෝ ඇතුලට දන්නා කිව්වා wal katha ඒකි.මාත් හිමින් ඇතුල් කලා ඒකි…school sinhala wal katha.

අහ්හ්හ්හ් අහ්හ්හ්හ්හ්හ් අහ්හ්හ්හ්හ් හ්ම්ම්ම් හ්ම්ම්ම්ම් ගගා කෙදිරි ගානවා.මං ඇතුලට දාල පලවෙනි පාර ගහද්දි ඒකිගේ හුත්තෙන් ලේ ආව.ඒකිගේ පෙට්ටිය මගෙ අතින් කැඩුන කොහොම හරි.මං ටික ටික හය්යෙන් ගහන්න ගත්ත.මේකිට සැප වැඩි කමට wal katha කෑගැහෙනවා.

wela katha school 

අනේ පැටියෝ තව ගහන්න තව ගහන්න.ඇතුලටම ගහන්න පැටියෝ කියනවා.මාත් ඉතින් සැප වැඩි කමට ගැහුවා හොදට.දෙවැනි පාරටත් අහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් අහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් ගාගෙන ජුස් ගිය.මං දැන් ඒකිගේ ජුස් ඇතුලේ තියාගෙනම ගහනවා.හොදට බහිනවා ඇතුලටම දැන්.ලෙස්සනවා හොදට.මටත් දැන් මහන්සි.මෙකි කිව්වා මට පිටි පස්සෙත් කරන්න රත්තරන් කියල.ඒකිව මේසෙන් බස්සල ගව්ම උස්සල මගෙ පයිය පුකට තියල බැස්සුවා.ඒකි අහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් sinhala wal katha අහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් අනේ රිදෙනවා කියල කගහුව.මං නෙමේ නතර කලේ.ඇතුලටම දැම්ම.ටික වෙලාවක් ගහද්දි අව්ලක් නෑ මේකිට සැප වැඩි කමට පද්දෙන්න ගත්ත.මාත් ඔහේ ගැහුවා නිකන් ලැබුණු අවස්ථාවනේ කියල.ටික වෙලාවක් යද්දී මටත් යන්න වගේ ආව.මං කිව්වා මට යන්න බබෝ එන්නේ කියලා.මෙකි කිව්වා මගෙ කටට දෙන්න කියලා.මං පයිය පුකෙන් අරගෙන කටට දුන්න.එකී ටික වෙලාවක් උරද්දී මගෙ කැරි ගිය.එකී හැම කැරි බින්දුවක්ම උරලා බිව්වා.එකී කිව්වා මං ඔයාට ආදරෙයි පැටියෝ කියල.එකී නැගිටලා මගෙ පයිය අත ගාන ගමන් මට තුරුල් උනා. ඒ එක්කම ගුරු කාමරේ දිහාවෙන් අඩි සද්දයක් ඇහුන

No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular