ADVERTISE

Gedara kathawa sinhala wela kathawa part 01

 Gedara Kathawa sinhala wal katha part 01

ගෙදර කතාව [1 කොටස] Sinhala wal katha


sinhala wal katha gedara kathawa part 1





අපේ පවුලේ ඔක්කොම 5 දෙනයි. මායි,අක්කයි,අම්මයි,තාත්තයි,ආච්චියි. මම ඉන්නේ 11 වසරේ. අක්කා විභාගය ලියලා කැම්පස් යන්ඩ ඉන්නේ.අක්කා පට්ට කෑල්ල. පුක දැක්කත් නගින සයිස් එකේ.අක්කට කොල්ලෙක් හිටියා.ගෙදර අය දැනගෙන හිටියේ නැ ගැන.. තාත්තට කඩයක් තිබ්බා කඩේ තමයි වැඩ කලේ. අම්මා රස්සාවක් කලේ නැහැ.

ඉස්කෝලේ වාර විභාගෙත් ලන් වෙලා තිබ්බේ.මන් උදෙන්ම ලෑස්ති වුනා ඉස්කෝලේ යන්ඩ. අක්කා ඉංග්රීසි කෝස් එකකට යනවා. එයත් ඒකට යනවා 8 විතර.

"අම්මේ..මම යනෝ.."

"හා හා පුතේ, පරිස්සමෙන් ගිහින් එන්ඩ."

මම බස් එකේ නැගලා ඉස්කෝලේ ගියා. අදනම් මහ කාලකන්නි දවසක් බන් ඔක්කොම විෂයන් ඉගැන්නුවා එහෙම කිය කිය මන් යාලුවො සෙට් එක එක්ක ටවුන් එක පැත්තට ආවා.

"අඩෝ මම එහෙනම් කැපුනා. උබලා වරෙල්ලා හෙට. එන්නැතුව එහෙම ඉන්ඩ එපා "මම කිව්වා.

" හරි හරි මචන්. එලම."

මන් යාලුවන්ට කියලා බස් එක ගහලා තියෙන පැත්තට ආවා. බස් එකේ සෙනග ටිකක් හිටියා. මන් ඉක්මනට ගෙදර යන්ඩ ඕනෙ හින්දා බස් එකට නැග්ගා.මන් බස් එකේ ඉස්සරහ හරියෙන් හිටියා බැහැගන්ඩ ලේසි වෙන්ඩ. බස් එක ගිහින් මග හෝල්ට් එකකින් සෙනග ගොඩක් නැග්ගා.බස් එක කට කපලා. මන් දැක්කා අක්කත් බස් එකට නගිනවා. අක්කත් මාව දැක්කා. අක්කා මන් ඉන්න හරියට ලං වුනා. ටික දුරක් යද්දි නාකි ඩයල් එකක් අක්කට ජැක තිබ්බා. අක්කා කවුද කියලා හැරිලා බලලා මෙහාට වුනා. නාකියත් ගේම අත ඇරියේ නෑ ඌත් මෙහාට ආවා. අක්කා ටිකක් මන් ලගට ආවා. ඌත් මෙහාට ආවා. අක්කට ආයේ මෙහාට වෙන්ඩ ඉඩක් නැහැ.

"මොන වදයක්ද මන් දන්නෙ නෑ" අක්කා මට හිමීට මිමිණුවා.

මන් ටිකක් පස්සට වෙලා උඩ පොල්ලෙන් අල්ල ගත්තා. අක්කා තවත් මෙහාට ආවා. දැන් අක්කගෙ පුකේ පලුවක් මගෙ පයියගේ ගෑවෙනවා ක්ෂනිකව මල්ලි නැගිට්ටා. එහෙම්මම ටික දුරක් ගියා මට දැන් මෝල කර වෙලා. එතකොටම බහින තැන් ලන් වෙලා අපි දෙන්නම් බැස්සා. එදා මම ගිය ගමන් ඇදුම් ගලෝලා තුවාය අරන් බාත් රූම් එකට ගිහින් අතේ පාරක් ගහලා නාගත්තා. පස්සෙ පොඩි නින්දක් දැම්මා. හවස ටීවි එකේ කියනවා ඇහුනා කොරෝනා වයිරස් එක හින්දා ඉස්කෝල වහනවා කියලා. මට ෆුල් හැපී. එදා රෑ මම ඇදේ ඉදන් කල්පනා කරේ බස් එකේ වෙච්ච සීන් එක. මට දැන් අක්කා ගැන හෙන මෝල් අදහස් එනවා. මට අක්ක ගැන හිත හිතම නින්ද ගියා.

දැන් ඉස්කෝලෙත් නැහැ. පන්තිත් නැහැ.ඔහොම්මම සතියක් විතර කම්මැලිකමේ ගෙවිලා ගියා. එක දවසක් දවල් අක්කා හයියෙන් කෑ ගහනවා ඇහිලා මන් කාමරේ ඉදන් දුවගෙන ආවා. අක්කා සාලේ ලිස්සලා වැටිලා. නැගිටින්ඩ බැරුව හිටියා එතකොට තාත්තා ඇවිල්ලා අක්කව උස්සලා සොෆාවෙ හාන්සි කරා. අක්කට ඇවිද ගන්ඩ අමාරුයි.

"ගොඩක් අමාරුද?" අම්මා ඇහුවා.

"ඔව් රිදෙනවා.." අක්කා කෙදිරි ගෑවා.
"
මේ තියෙන ඒවා මදිවට මෙයා කරගන්න වැඩ." අම්මා අක්කට බැන්නා.

"මම දන්නවා බිම වතුර වැටිලා ටයිල් එක නිසා ලිස්සුවා."

"දැන් ඇදිරි නීතිය හින්දා ඩොක්ටර්ස්ලා ඉන්නවද දන්නෙ නෑ" තාත්තා කිව්වා.

"නැත්තෙ නෑ ඩොක්ටර්ස්ලා ඇති.ඒවා අත්යවශ් සේවානේ" මමත් මැදින් පැනලා කිව්වා.

"ලෑස්ති වෙන්ඩකෝ බලන්ඩ."තාත්තා කිව්වා.

තාත්තා අක්කගෙ කාමරේට යන්ඩ උදව් කලා. අක්කයි අම්මයි තාත්තයි ලෑස්ති වෙලා බෙහෙත් ගන්ඩ ගියා. මමයි ආච්චියි ගෙදර හිටියා. ටික වෙලාවකින් අම්මලා එහෙම ආවා අක්කගෙ කකුල බැන්ඩේජ් එකකින් ඔතලා තිබ්බා. එහෙම්මම දවස ගෙවිලා රෑ වේගෙනත් ආවා.

" ඔක්කොමලා එන්ඩ. කෑම ලෑස්තියි." අම්මා රෑ කෑම මේසෙට බෙදලා හැමෝටම කතා කරා..

මන් කාලා ඉවර වෙලා සාලෙ පුටුවකට වාඩි වෙලා ෆෝන් එක අරන් එෆ් බී. පාරක් ගියා. අක්කත් සෝෆාවේ ඉදන් කොල්ලත් එක්ක චැට් කරනවද කොහෙදෝ. තාත්තයි අම්මයි නිව්ස් බලනවා. කොරෝනාත් එන්ඩ එන්ඩම වැඩි වෙනවා කියලා මට නිව්ස් වලින් ඇහුනා. වෙලාව ගියා දැනුනෙත් නෑ .නවය හමාරයි වෙලාව..

"පුතේ අක්කට නිදා ගන්ඩ ලෑස්ති කරලා දෙන්ඩ, පුලුවන් නම් ඔයත් අක්කගේ කාමරෙන් නිදා ගන්ඩ. රෑට බාත් රූම් එහෙම යන්ඩ ඕනෙ උනොත් තනියෙන් යන්ඩ බෑනේ." අම්මා කිව්වා.

"මේක හරි වැඩක්නේ මෙයා කකුලක් කඩාගෙන මටනේ වදේ. මෙයා හොදට සැපට එකම තැනට වෙලා ඉන්නවා.මම වැඩ කරන්ඩ ඕනේ" මට මල පැනලා කිව්වා.

අක්කා හිනා උනා.

මම අක්කගේ කාමරේට ගිහින් ඇද හදලා නෙට් එකත් දැම්මා. පස්සේ අක්කව මම අල්ලගෙන එක්කන් ගියා.අක්කත් හිමීට නොන්ඩි ගගහ ගිහින් ඇදට ගොඩ වුනා. අක්කගෙ ඇද ටිකක් පොඩි එකක්.දෙන්නෙක්ට නිදා ගන්ඩ ඉඩ තිබ්බට අත පය දිග ඇරගෙන නිදා ගන්ඩ ඉඩක් තිබ්බෙ නෑ. මම මගෙ ඇදේ මෙට්ටේ ගෙනල්ලා අක්කගේ කාමරේ ගාවට ආවා.ඇතුලට යන්ඩ හදනකොටම.

"පොඩ්ඩක් ඉන්න ඇතුලට එන්න එපා" අක්කා කිව්වා.

දොර රෙද්ද හින්දා කාමරේ ඇතුල පෙනුනේ නෑ.මන් බලන්ඩ ගියෙත් නෑ.
විනාඩියකට විතර පස්සේ..

"ආහ් දැන් එන්න" අක්ක කිව්වා.

කාමරේට යද්දි අක්ක ඇදේ ඉදගෙන හිටියේ, ඇදේ අනික් පැත්තේ ඇන්ද උඩ අක්කගෙ පෑන්ටියයි බ්රා එකයි තිබ්බා. මම හිතුවා හරි, අක්කා මට කාමරේට එන් නැතුව පොඩ්ඩක් ඉන්ඩ කියලා තියෙන්නේ බ්රා එකයි පෑන්ටියයි ගලවගන්ඩ.
මම මෙට්ටේ බිම දාගෙන ටික වෙලාවක් ෆෝන් එක ඔබ ඔබා ඉදලා නිදා ගත්තා. වුනාට ගොඩක් වෙලා නිදා ගන්ඩ හම්බුනේ නෑ. මදුරු කරදරේ හින්දා. මන් ෆෝන් එකේ ටෝච් එක පත්තු කරගෙන මදුරුවෝ තලනකොට අක්කට ඇහැරුනා.

"මල්ලි මදුරුවෝ නම් ඇදට එන්න. මේ.. ඉඩ තියෙනවා මට ගොඩක් ඉඩ යන්නෙ නැහැ." අක්කා කිව්වා.

"නෑ කමක් නෑ." මම කිව්වා.

මාත් ටික වෙලාවක් හිටියා. වැඩේ හරියන් නෑ. බැරිම තැන් මන් කොට්ටෙ අරන් ඇද ගාවට ගියා.

"කිව්වනේ මෝඩයට කොහෙද අපේ රැවුල නෑනේ." අක්කා කින්ඩියට කිව්වා.

"කෝ ඉතින් එහාට යන්ඩ" මම අක්කට කිව්වා.

"නෑ මම මේ පැත්තේ ඉන්නම් ඔයා බිත්තිය පැත්තට යන්න." අක්කා කිව්වා.

"ඔයාගේ කකුල එක්ක මේ පැත්තේ ඉන්න බෑනේ ඔය බිත්තිය අයිනට යන්ඩ නැත්තම් ඔය කකුලත් එක්ක වැටුනොත් තව එකක්" මම ඒක පිලිනොගෙන කිව්වා.

"මම කිව්වනේ මට මෙතන ඉන්න පුලුවන් කියලා. ඔයා යන්න." අක්කා ආයෙමත් කිව්වා.

මම බැරිම තැන බිත්තිය පැත්තට ගියා උඩු බැලි අතට නිදා ගත්තොත් ඉඩ මදි වෙයි කියලා මන් අක්කගෙ පැත්ත හැරිලා හාන්සි වුනා. අක්ක අනික් පැත්ත හැරිලා හිටියේ. අක්කට ඉඩ මදි වෙලාද කොහෙද ටිකක් මගෙ පැත්තට උනා අක්කගෙ පුක මගෙ පයියගේ ලාවට ගෑවෙන්ඩ ගත්තා. වුනාට නැග්ගෙනම් නෑ. මට ලාවට නින්ද යාගෙන එද්දි අක්කගෙ පුක මගෙ පයියගෙ හොදටම ගෑවෙනවා දැනුනා. පයිය ගලක් වගේ නැග්ගා. අක්කගේ පුකේ දාරෙට හරියටම පයිය සෙට් වුනා. මට බිත්තිය හින්දා එහාට යන්ඩත් බෑ.මම එහෙම්මම හිටියා. මට දැන් ඉන්ඩ බෑ. මම පයිය තව තවත් අක්කගේ පුකට තද කරා. අක්කා හෙල්ලුනේවත් නෑ නිදි වගේ හිටියා.මම පයිය අක්කගේ පුකේ දාරෙ දිගේ උඩට පල්ලෙහාට ගෙනිච්චා. අක්කා පෑන්ටිය ඇදලා හිටියෙත් නැති හින්දා පුක පට්ට ජොල්. පයියට මාර සනීපයි.මට දැන් ඉන්ඩම බෑ මෝල. බඩු ටික යවා ගන්නෙ නැතුව ඉන්ඩම බෑ. පයිය එලියට අරන් අතේ පාරක් ගහන්ඩත් බෑ. ඇදේ ඉඩ නැති හින්දා. මට එතකොටම මතක් උනා. අක්කගේ පෑන්ටියයි බ්රා එකයි ඇදේ පැත්තක තිබ්බා. මන් කලුවරේම අත පත ගාලා දෙක හොයා ගත්තා. දෙකම අරන් මූනේ තියාගෙන හොද හුස්මක් ඇද්දා. අම්මෝ.... ඒකෙන් මාරම සුවදක් දැනෙන්නේ. මම පෑන්ටිය අරන් අක්කගෙ හුත්ත ගෑවෙන හරිය අතින් හොයා ගත්තා. හරියටම එතන නහයට තියාගෙන තව හුස්මක් ඇද්දා. සුවද ගැන කියන්ඩ මට තේරෙන් නෑ. පට්ටම පට්ට සුවදක්. මට හිතුනා පෑන්ටිය මෙහෙම සුවදනම් ජූස් ගලන අක්කගෙ හුත්ත කොහොම රහක්, කොහොම සුවදක් ඇද්ද කියලා. මම ටික වෙලාවක් ඒකෙ සුවද විද විද පයියේ ටොපා අක්කගේ පුකේ මැද ඇතිල්ලුවා. අක්කා ඇදගෙන හිටියේ ඇගට හිර නැති ටිකක් ලොකු කලිසමක් හින්දා පයිය පුකේ දාරෙ ඇතුකට වෙන්ඩ හොදට ගෑවුනා.එතකොටම පයිය හිරි වැටෙන ගතියක්, සනීපයක් වගේ එකක් දැනුනා. මම පයිය අක්කගෙ පුකට තව ටිකක් තද කරා. එතකොටම මට බඩු ගියා..

ඊට පස්සේ මන් ඇදට වෙලා ටිකක් කල්පනා කර කර හිටියා. මන් මීට කලින් අක්කගේ පෑන්ටියක් අරන් අතේ ගහලවත් නෑ. මට අක්කා ගැන වල් අදහස් එන්ඩ පටන් ගත්තේ අර එදා බස් එකේ ජැක හින්දා. මට මතක් වුනා අක්කා මාව ඇදේ බිත්තිය පැත්තටම යන්ඩ කියලා බල කරපු හැටි. මේක අක්කා ගහපු ප්ලෑන් එකක්ද කොහෙද මාව මෝල් කරන්ඩ. අම්මෝ එහෙම උනොත් නම් පට්ට. මට අක්කට කියලා මීට වඩා ලොකු දෙයක් කරන්ඩ පුලුවන් වෙයි කියලා හිතුනා. ඇදිරි නීතිය හින්දා අක්කට කොල්ලා හම්බෙන්ඩ යන්ඩත් නෑනේ හින්දා පොඩි දෙයක්වත් කොල්ලට කියලා කරවගන්ඩ බැරි හින්දා අක්කා මෝල් වෙලා ඇත්තේ. හින්දා තමා මාව අල්ල ගන්ඩ බලනවා ඇත්තේ. අක්කගෙ කොල්ලා නම් මේකිගෙ පුක පලනවා ඇති. මට ගැන ඉරිසියා හිතුනා. මම ඔහොම හිත හිත ඉන්නකොට නින්ද ගියා..

ඊලග දවසේ උදේම නැගිට්ටා මන් සාලෙට එද්දි අක්කා පුටුවක වාඩි වෙලා හිටියා. අම්මා එයාට එන්ඩ උදව් කරන්ඩ ඇති.

"මොකද ඊයේ රෑ හොදට නින්ද ගියාද?" අක්කා කිසි දෙයක් නොදන්න ගානට ඇහුවා.

"ඔව් ඔව් අක්කගේ ඇදේ සැපටම නින්ද ගියා" මම කිව්වා.

" පොඩ්ඩක් එන්නකෝ මෙතනට" අක්කා කිව්වා.

"ඇයි මොකද?"

"මගේ ඇගේ එහෙම ගෑවේ නෑනේද ඊයේ" අක්කා ඇහුවා.

මට කට උත්තර නෑ. මන් ඇහුන් නෑ වගේ චූ පාරක් දාන්ඩ බාත් රූම් එකට ගියා.මන් යද්දි අම්මා කුස්සියේ උයනවා. තාත්තා නිව්ස් බලනවා. මන් ෆෝන් එක අරන් නයිට් ටයිම් ඩේටා වලින් යූ ටියුබ් පාරක් ගියා.

අද දවසත් ගෙවිලා ගියා. මන් ෆෝන් එක ඔබ ඔබා හිටියා.රෑ වෙලා නිදා ගන්න වෙලාවත් ආවා. අම්මා අක්කව කලින්ම කාමරේට ගිහින් දාලා වගේ , මාත් නිදා ගන්න හිතා ගෙන අක්කගේ කාමරේට ගියා. අද අක්කගෙන් සැපක් ගන්ඩ පුලුවන් වෙයිද දන්නෙ නෑ. මම හිත හිතා කාමරේට ගියා. කාමරේ ලයිට් එක දාලා. අක්කා පොතක් කියවනවා.

"ලයිට් එක ඕෆ් කරන්නද" මම ඇහුවා.

"තව ටිකක් තියන්න" අක්කා කිව්වා.

welalatha sinhala gedara katha sinhala wal katha


මම ඇදට පැන්නා.

"හිමීට එනවකෝ ඇද කඩන්නද හදන්නේ" අක්කා බැන්නා.

මන් අක්කගේ එහා පැත්තට වෙලා හාන්සි වුනේ අදත් අක්ක මට ජැක තියයි කියන බලාපොරොත්තුවෙන්. වුනාට අක්කා සද්දයක්වත් නෑ. අක්ක ඇදන් හිටියේ ගවුමක් . අක්කගේ පිටිපස්සෙන් ගවුම ටිකක් උඩට ගිහින්. අක්කගේ සුදුම සුදු පාට කකුල් දෙක මම දැක්කා. මට ඒක දැකපු පාර මල්ලි නැගිට්ටා.

"මල්ලි,දැන් ලයිට් එක ඕෆ් කරන්න" අක්කා කිව්වේ පොත කොට්ටේ අස්සේ ගහලා.

මම ලයිට් එක ඕෆ් කරන්ඩ නැගිට්ටේ නැගපු පයිය එක්කමයි. එතකොටම මගෙ පයිය නැගල කියලා අක්කා දැක්කා.

"එක්කෝ තව පොඩ්ඩක් ලයිට් එක තියන්නකෝ" එහෙම කියලා අක්කා ආයෙ පොත ගත්තා.

මන් ආයෙත් ඇදට ඇවිල්ලා අක්කගෙ කකුල් දෙක දිහා බැලුවා. තව ටිකක් ගවුම උඩට ඇවිල්ලා. අක්කා මාව මෝල් කරන්ඩ තව ටිකක් උඩට කර ගත්තද දන්නෙ නෑ. මට තවත් ඉන්ඩ බැරි උනා මම මගෙ පයිය අක්කගෙ පුකට හේත්තු කරා. අක්කා ගනන් ගත්තෙ නෑ. මන් පයිය කලිසමෙන් එලියට ගත්තා. අක්කගෙ ගවුම තව පොඩ්ඩක් උස්සලා කකුල් දෙක අස්සෙන් හුත්තෙ ගෑවෙන විදිහට පයිය ඇතුලට තල්ලු කරා. අක්කා එක පාරට සුසුමක් හෙලුවා. අක්කා පොත පිටු දිග ඇරලා තියෙද්දිම ඇදේ පැත්තකින් තිබ්බා.මන් පයිය එලියට ඇතුලට තල්ලු කරා හුත්තෙ ගෑවෙන විදිහට. එහෙම කරෙ අක්කට ආතල් එකක් දෙන්ඩ හිතාගෙන. අක්කත් දැන් මෝල් වෙලා. අක්කා එක අත පිටි පස්සට දාලා මගෙ පයියගෙන් අල්ල ගත්තා. හිමීට උඩට පල්ලෙහාට කරා.

"මල්ලි, ගිහින් දොර වහලා එන්න." අක්කා කිව්වා.

අක්කා ඒක කියපු විදිහට තේරුනා මෝල් වෙලා ඉන්නේ කියලා. මන් ගිහින් දොර වහලා ඇදට ආවා.අක්කා ඇදේ ඉද ගෙන බිත්තියට හේත්තු උනා.

"මෙතනට එන්න." ඇදට අතෙන් තට්ටු කරලා අක්කා කතා කරා.

මම ගියපු ගමන් අක්කා මගේ ෂර්ට් එක ගැලෙව්වා.ගලෝලා මගෙ ඇග අත ගෑවා. මගෙ බෙල්ල අක්ක කිස් කරා. එහෙම්මම කිස් කරගෙනම පල්ලෙහාට ආවා. මගෙ නිපල් දෙක කිස් කරා. ඊට පස්සේ මගෙ පයිය හොදට අත ගෑවා.

අක්කා මගෙ කලිසමත් ගැලෙව්වා. අක්කා මට අතේ ගස්සවන්ඩ ගත්තා. අක්කගෙ අත පට්ට සිනිදුයි. මට මාර සැප.
ඊට පස්සේ අක්කත් ගවුම ගැලෙව්වා. අම්මෝ.. අක්කගෙ ඇග දැක්කමත් බඩු යන්ඩ වගේ. මන් අක්කගෙ තන් දෙක කිස් කරා. අක්කගෙ තන් දෙක මිරිකුවා.

" මල්ලි, මගෙ කකුල හින්දා මට දණ ගහගෙන ඉන්ඩ බෑ හින්දා මන් හාන්සි වෙනවා. ඔයා මගේ ඇග දෙපැත්තෙන් කකුල් දෙක දාන්න." අක්කා එහෙම කිව්වා.

මම අක්කා කිව්ව විදිහටම කරා. අක්කා මගේ ටොපා දිවෙන් කිති කැව්වා. පස්සේ පයියම කට ඇතුලට දාගත්තා. අක්කා පයිය කටේ තියාගෙන උඩට පල්ලෙහාට කරා. ඒක නම් පට්ටම සැපක්.. අක්කගෙ තොල් වල පහසටයි,කෙලවලටයි,කට ඇතුලේ රස්නෙටයි මාර සනීපයක් දැනුනා. විනාඩි 5ක් විතර කටට ගන්නකොට මට බඩු යන්ඩ වගේ ආවා. මන් ඒක හිර කරගෙන පයිය අක්කගේ කටෙන් එලියට ගත්තා.

"මල්ලි මට දිවක් දාන්නකෝ" අක්කා කිව්වා.

"කෝ කකුල් දෙක ඈත් කරන්න" මන් කිව්වා .

අක්කා කකුල් දෙක ඈත් කරා. අක්කගේ මයිල් ටිකක් විතර වැවිලා තිබ්බා. සති 2කට විතර කලින් වගේ ශේව් කරලා තියෙන්නෙ. අක්කගේ කකුල් වලත් මයිල් කපලා. අම්මේ මේ සුදු හුත්ත දකුද්දි තවත් බලන් ඉනේ කොහොමද?? මන් පාත් වෙලා අක්කගෙ හුත්තට තොල් දෙක තිබ්බා. එහෙම තියද්දි ආපු සුවද මාව දිව්යලෝකයකට අරන් ගියා වගේ දැනුනා. මගෙ ඇස් දෙක පියවුනා. මන් අක්කගේ හුත්තට නහය තියලා දිග හුස්මක් ගත්තා. මම මාර විදිහට මෝල් වුනා. මම මහ පෙරේතයෙක් වගේ අක්කගේ හුත්ත ලෙව කෑවා. දිව හිල ඇතුලටම දාල කැලතුවා. අක්කා මගෙ ඔලුවෙන් තද කරලා අල්ලගෙන ලාවට වගේ කෙදිරි ගා හිටියේ. මම අක්කගෙ චූ හිලට කට තියලා ටිකක් තදට ඉරුවා.ඔහොම විනාඩි 10ක් විතර මම දිව දාන්ඩ ඇති

"නවත්තන්න නවත්තන්න.. මට යන්ඩ වගේ, හම්මේ බලන්ඩකෝ මෙයාට තියෙන අසහනේ" අක්කා කිව්වා.

"අපිට ඉතින් කොල්ලෙක්වත් ඉන්නවා " සැපක්වත් ගන්ඩ මාත් කියලා දැම්ම.

"ආආහ් එහෙමද? ඒකට කමක් නෑ මීට පස්සේ ඕනෙම වෙලාවක මම ඉන්නවා ඔයාට" අක්කා කිව්වා.

ඒක අහපු පාර මම තවත් මෝල් වුනා.

අක්කගෙ හුත්තට කෙල තලියක් දාලා. පයිය හුත්ත උඩින් තියලා හිමීට ඇතුල් කරා. එච්චර ගේමක් දෙන්ඩ උනෙ නෑ පයිය එක පාරම බැස්සා. මන් හිතුවා හරි කොල්ලා මේකිගෙ පෙට්ටිය කඩලා . මන් හිමීට අරින්ඩ පටන් අරන් වේගේ වැඩි කරා. මට වැඩි වෙලා අරින්ඩ විනාඩියක් විතර යද්දි අක්කට බඩු ගියා. මගෙ පයිය ජූස් වලින් නෑවිලා. දැන් ලේසියෙන් හුත්ත ඇතුලට පයිය ලිස්සලා යනවා. අක්කගේ හුත්තේ සැප වැඩි කමටම තව විනාඩියක්වත් මට ඉන්ඩ බැරි උනා. මන් පයිය ඉක්මනටම එලියට අරන් අක්කාගේ කටට ලන් කරා. අක්ක කටට ගන්න ගමන්ම අතේ ගැහුවා තප්පර 30ක් වත් ගියේ නෑ. අක්කගෙ කට ඇතුලෙම බඩු ටික ගියා..

"අක්කේ ඔයා නම් මාර සැප වාහනයක්" මම කිව්වා.

"මගෙ කකුල හින්දා හරියට ඔයාට සැපක් දෙන්ඩ බැරි වුනා. කකුල හොද වෙලා තිබ්බ නම් ඔයාට විනාඩි දෙකෙන් බඩු ටික යවනවා.කකුල හොද වුනාම නියම සැපක් දෙන්නම්කෝ." අක්කා කිව්වා.

" මගෙ හොද අක්කා.." මම එහෙම කියලා අක්කගෙ තොල් දෙකටම කිස් එකක් දුන්නා.

"ඕන් බොරුවට බටර් ගානවා" අක්කා කිව්වා.

අපි දෙන්නම ඇදුම් ඇදගන්නේ නැතුව බදාගෙන ගොඩක් වෙලා හිටියා.. දන්නෙම නැතුව දෙන්නටම නින්ද ගිහින්..පාන්දර 5.30 විතර මට ඇහැරුණා...
මතු සම්බන්ධයි

 

No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular