ADVERTISE

new sinhala wal katha facebook girl

new sinhala wal katha Facebook girl


new sinhala wal katha facebook girl. mage kella sinhala wela katha. aluth hukana katha. kellai mamai gaththa fun. welakatha sinhala. walkatha and huka


ෆේස් බුක් කෑල්ල





මේක මට වුන ඇත්ත සිදුවීමක්.. මම කසුන්..මේ දේ වෙනකොට මට වයස අවුරුදු 22 ක් විතර ඇති.. මගේ ගෙවල් කඩුවෙල ආසන්නයේ කියලා හිතන්නකෝ.

ඉතින් දන්වනේ කොල්ලෝ උනාවම ෆෙස් බුක් එකේ තියෙන හැම කෙල්ලගෙම ප්‍රෝෆයිල් එකට රික්වෙස්ට් යවනවනේ. මමත් ඉතින් එහෙම තමා.. දවසක් මම කෙල්ලෝ ගොඩකට රික්වෙස්ට් දැම්මා.. හවස බලද්දි එක කෙල්ලෙක් මාව ඇක්සෙප්ට් කරලා තිබ්බා..මම ඉතින් මුලින්ම කරන්නේ ඒ කෙල්ලගේ ප්‍රොෆයිල් එකට ගිහින් ඒකිගේ විස්තර බලන එක තමා.. කොහොම හරි ෆෙරෙන්ඩ්ස්ලා අඩු ගානක් තබා හිටියේ ඒකිගේ. අවුරුදු 18 යි. කොහොම හරි ඒකිගේ ෆෝන් නබ්බර් එක තිබ්බා ඒ ප්‍රොෆයිල් එකේ.. මම කරපු වැඩේ නම්බර් එක සෙව් කරගෙන ඒකිට මැසේජ් එකක් දැම්මා ඔයාගේ නමබර් එක තියෙනවා හයිඩ් කරගන්න කියලා. ඉතින් මේකිත් ඒක බලලා මට මැසේජ් එකක් දැම්මා තැන්ක්ස් අයියා කියලා. පස්සේ උදේ බලද්දිත් නම්බර් එක අයින් කරලා තිබ්බේ නෑ..මම ඊට පස්සේ ඒකිගේ ෆෝන් එකට මැසෙජ් එකක් දැම්මා මම කසුන් ඇයි තාම නම්බර් එක අයින් කරගත්තේ නැත්තේ කියලා. මේකි එවලෙම මැසේජ් එකක් දැම්මා අනේ අයියේ මට තේරෙන් නෑ ඒක අයින් කරන්න කියලා.. ඉතින් මම ඒකිට කරන හැටි කිව්වත් ඒකිට ඒක කරගන්න බැරි වුනා. ඉතින් මම ඒයාගෙන් එයාගේ පාස්වර්ඩ් එක ඉල්ලගෙන ඒක හදලා එයාට කිව්වා හැදුවා කියලා.. දැන් කෙල්ලට මාර සැටිස් මං ගැන.. මේ කෙල්ල හෝමගම.. නම කෞෂල්‍යා. ඒලෙවල් තමා මේකි කරන්නේ..

ඉතින් කොහොම හරි මම මේකිත් එක්ක සැහෙන්න මැසේජ් කර කර හිටියා.. මෙයාට කොල්ලෙක් හිටියා..ඒත් දැන් කොල්ලට වැඩිය මට තමා මැසේජ් කරන්නේ.. මම ඉතින් මෙයාගේ ෆොටෝස් එහෙම ගෙන්න ගත්තා දවසක්.. ෆෝටෝ වල හැටියට කෙල්ල ලස්සනයි. පොඩි කෙල්ලෙක්. වැඩිය තන් දෙක නම් ලොකු නෑ..සුදු කෙල්ලෙක්.. මම ඉතින් ඔහොම මැසේජ් කර කර ඉද්දි ඉතින් අහනවා කොල්ලා කරන දේවල් ගැන එහෙම.. කෙල්ල කියනවා කොල්ලා මාත් එක්ක එක එක ඒවා කරන්න එනවා ඒ වුනාට මට දැනේන්නේ නෑ අයියා කියලා එහෙම. කොල්ලා එක්ක එතකල් මේකි තොලක්වත් දාලා නෑ. පොඩි කෙල්ලනේ ලව් විතරයි..

ඉතින් මම මේකිව එදා ඉදන් මොල් කර කර හිටියා.. මේකි මේකිගේ හුත්ත අතගාලා යවාගත්තෙත් මම කිව්වට පස්සේ.. පස්සේ පස්සේ මෙයාට මාව මාර විදිහට ෆිලින් වෙලා හිටියෙය්.. මම ඉතින් මගේ අතේ ගහන විදිහ විඩියෝ එහෙම මේකිට යවනවා. මේකිත් මට ෆෝටෝ විඩියෝ එවනවා.. ඉතින් මම මේකිව හොදට මෝල් කර කර ඉද්දි කිව්වා මෙහෙම නෙවේ අපි ඇත්තට කරමුකෝ කියලා. මේකි ටිකක් අදිමදි කලාට ටිකක් දුක මුණ දාලා එහෙම මේකිව කැමති කරවාගත්තා හම්බවෙන්න.. මේ වෙනකල් අපි මැසේජ් කලාට කවදාවත් හම්බවෙලා නෑ..

ඉතින් අපි මේකිට ක්ලාස් දවසක් දාගත්තා හම්බවෙන්න.. අපි කතා වුනේම කෙලින්ම රෑම් එකකට යන්නම තමා. මොකද වෙන කෙනෙක් දකිනවට වඩා ඒක හොදයිනේ. ඉතින් මම යාලුවෙක්ගේ බයික් එකක් අරන් ගියා මේකිව ගන්න හෝමගමට.. ගිහින් මෙයාව ගත්ත ගමන් කෙලින්ම ගියා කොට්ටාවේ රෑම් දෙන තැනකට.. මේකි නම් ටිකක් බයෙන් වගේ හිටියේ.. මොකද කෙල්ල කවදාවත් රෑම් ගිහින් නැති නිසා.. ඉතින් මාත් එක්ක අතින් අල්ලගෙන ගියා අපි දෙන්නා රෑම් එක ඇතුලට.. ගිහින් ඉතින් පැනපු ගමන් කන්න ඕන නෑනේ. කෙල්ලව දැක්ක මුල්ම දවසත් නිසා කෙල්ලව ලගට අරගෙන කතා කර කර හිටියා ටිකක් වෙලා.. මෙයා ඇදගෙන ඇවිත් තිබුණේ ලස්සන ගවුමක්.. ටිකක් දණිස්සට උඩට වෙන්න තමා දිග තිබ්බේ.. මාරම ලස්සනයි කෙල්ල. ෆෝන් එකෙන් දකිනවට වඩා ඇත්තට ලස්සනට කෙල්ල හිටියා..

මම ඉතින් කෙල්ලත් එක්ක කතා කර කර ඉන්න ගමන් වැඩේට එන්ටර් වෙන්න හැදුවා. මොකද පැය 03 යි තිබුණේ සේරම.. එතනට ඇවිත් ඉන්නකොට පැය බාගයක් විතර ඉවර වෙලා තිබ්බේ.. පස්සේ කෙල්ලට මම කිව්වා කෝ ෆෝන් එකෙන් කරන ඒවා මට ඇත්තට කරන් නැද්ද කියලා.. එයා අහනවා මොනවද කියලා ඒ පාර.. මම කිව්වා ඇයි කිස් දෙන්නේ එහෙම නැද්ද කියලා. මෙයා ඊට පස්සෙ මගේ මුණට කිස් දෙකක් දුන්නා.. මම කිව්වා ඔහෙට නෙවේ මගේ තොල් දෙකට කියලා.. මෙයා මගේ තොල් දෙක උඩින් තොල් තියෙනකොටම මම එකිව බදාගෙන තොලක් දාන්න ගත්තා. මෙකිට පුරුදුත් නෑ. ඒත් වැඩේ අතාරින්නෙත් නෑ.. කොහොම හරි විනාඩි 05 ක් විතර තොල දාද්දි මම මේකිගේ තන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා.. තන් දෙක මිරික මිරික කොහොම හරි විනාඩි 05 ක් විතර තොල දාලා මං මේකිව ඇදේ දිගා කරවලා ගවුම ගැලෙව්වා. මෙයත් ටිකක් ලැජ්ජයි වගේ පෙන්නුවට මට ඕන දෙයක් කරන්න ඉඩ දුන්නා.. පොඩි මොල් වයසනේ.. ඉතින් ගවුම ගලවලා මම මේකිගේ තන් දෙක මිරිකන ගමන් බෙල්ලයි කන් දෙකයි ලෙවකන්න ගත්තා.. ඊට පස්සේ බ්රා එක උඩින් තන් දෙක උරලා බ්රා එක හග් එකෙන් පැන්නුවා. පන්නලා බ්රා එක පාත් කරලා ටිකක් මම මේකිගේ තන්දෙක මාරුවෙන් මාරුවට උරන්න ගත්තා. දැන් කෙල්ල මෝල් වෙලා හොදට කෙදිරි ගගා තව උරන්න අයියේ සනීපයි කිය කිය කියවනවා.. ඊට පස්සේ මම මෙයාගේ බඩ ලෙවකාලා බුරියට දිව දැම්මා.. දිව දාලා ඇවිත් ජංගිය උඩින් මෙකිගේ හුත්ත සුවද විද විද ලෙවකාලා ජංගිය ගලවන්න යද්දි මෙයා එපා කිව්වා මට.. මම කිව්වා මම දැකලා නැති දෙයක් නෑනේ අනේ.. මේක දැන් කලාට මොකද කියලා.ඒත් ලැජ්ජාවයි ආසවයි එක්ක එපා කිව්වට මම ආයේ ජංගිය උඩින් හුත්ත ලෙවකද්දි එයාට දැනෙන් නැතිවෙන්න ජංගිය ඈත් කරලා හුත්තට දිව දාන්න ගත්තා.. ඒ පාරනම් කෙල්ල අවුලක් නෑ. ඒකිට පිස්සු වගේ දිව දාද්දි ඇදේ කොට්ටේ අරන් මුණ තදකරෙගන දගල දගල ඉන්නවා දැන්.. මම ඊට පස්සේ ජංගිය ගලවලා දාලා ආයේ හුත්ත ලෙවකන්න ගත්තා..පැයකාලක් විතර මෑඇටේ උර උර හුත්තට දිව දදා ඉද්දි මේකිට ජුස් ගොඩක් ගියා ඇග වෙවුලගෙන.. මට එවලේ හොදට දැනුනා ඇග වෙවුලලා බඩ තද කරගත්ත පාර.. පස්සේ මම ජුස් සේරම ලෙවකාලා ඒකි ලගට ගිහින් සනිපද පැටියා කියලා ඇහුවා.. මේකිත් හම්ම් විතරයි..

ඊට පස්සේ තමා මේකිට මතක් වුනේ මෙයාගේ ඇගේ නුල් පොටක්වත් නෑ කියලා.. ඒත් මේකි මට කියනවා ආහ් දැන් මගේ සේරම ගලවලා ඔයා හොදට ඇදගෙන ඉන්නේ ඔයත් ගලවන්න කියලා.. මම කිව්වා ඔයාම ගලවන්න කියලා.. මෙයා ඊට පස්සේ මගේ ටී ෂර්ට් එක ගලවලා මගේ පපුව ගොඩක් ඉම්බා..ඒ කරද්දි නම් මට ගොඩක් ආදරේ හිතුනා ඒ කරපු විදිහට.. පපුව ඉබලා හිමිට යටට ගියපු කෙල්ල මගේ කලිසම ගලවලා දම්මා. ඒ වෙද්දි මගේ පයිය කෙලින් වෙලා පුපුරන්න වගේ තිබ්බේ.. එයා හිමිට මගේ ජොකා උඩින් මගේ පොල්ල අතගාලා මගේ මුණ දිහා බැලුවේ මේකේ ලොකු කියන්න වගේ.. මට දැන් මේකිගේ කටට ඔබන්න ඕන වෙලා තිබ්බත් කෙල්ලට කිසිම හදිස්සියක් නෑ. ඒකි මගේ යට ඇදුම උඩින් පොල්ල ඉබින්න ගත්තා. ඉබලා හිමිට ඒක පාත් කලා විතරයි දුන්නක් වගේ පොල්ල එලියට ආවා.මේකිට හිනා ඒක දැකලා. අම්මෝ මේකේ ලොකු. කිය කිය මේකි මගේ පයිය අත ගගා ඉන්නවා.

පස්සේ කෙල්ල මගේ පොල්ල අල්ලගෙන හොදට ඒක බල බල හිටියා.. මම ඒකිට අතේ ගහන විදිහ අනන් මනන් සේරම කියලා තිබ්බේ.. මේකි ඉතින් මගේ අතේ ගගහා අහනවා රිදෙනව මෙහෙම නේද කිය කිය. පස්සේ මේකි වේගෙන් ටිකක් අතේ ගහලා එක පාරට කටට දාගෙන උරන්න ගත්තා එක දතක්වත් වදින්නේ නැති වෙන්න මාර පුරුදු කාරියක් වගේ.. එක එක වැඩ දදා මේකි මගේ පොල්ල උරනවා. අම්මෝ මාර සැපක් තිබ්බේ.. මම ඇහුවා කොහොමද මෙහෙම පුදුරු වුනේ කියලා.. මේකි ෆෝන් එකෙන් වැල බලලා හොදට ඒවා කරන විදිහ.. ඉතින් මේකි පැය කාලක් විතර මගේ පොල්ල ඉරුවා.. මම ඒකිව ඊට පස්සේ නතර කරලා. මේකිගේ හුත්ත පෙන්නලා ඇහුවා මේක මගේ නේද කියලා.. මේකිත් ඔව් අයියගේ තමා අද ඉදන් කියලා.

මම ඊට පස්සේ මේකිගේ හුත්ත ආයේ මම කෙලවලින් නාවලා මම මගේ පොල්ල ඒකිගේ හුත්ත ඇතුලට ටික ටික බැස්සුවා.. මේකිගේ හිල මාර හිරයි..මේකිටත් රිදෙනවා මම දාද්දි..කොහොම හරි හිමිට හිමිට මේකිගේ හුත්ත ඇතුලට ටොපා බස්සගත්තා මං.. ඊට පස්සේ ආයේ පොඩ්ඩක් පස්සට අරන් මම ටිකක් ඇතුලට එබුවා. ඔබලා හිර වෙන හරියෙදි මම ආයේ පස්සට අරන් එක පාරම කෙල්ලගේ හුත්ත ඇතුලට මගේ පොල්ල සේරම යන්න එබුවා.. මේකි කෑ ගැහුවා ටිකක් ඒ පාරනම්.. මම එහෙමම ඉදලා ටිකක් ආයේ හිර නැති වෙන්න කලා. කරලා එලියට අරන් මගේ පොල්ල පෙන්නුවා ඒකිට.. ඒකිගේ පෙට්ටිය කැඩිච්ච ලේ මගේ ටොපා වහගෙන.. ඒකිගේ හුත්තෙනුත් ලේ ටිකක් වැටිලා බෙඩ් ශිට් එකට.. ඉතින් ඊට පස්සේ අපි දෙන්නා හොදගෙන ඇවිත් ආයේ කෙල ටිකක් ගාලා මම ඒකිගේ හුත්ත පැදුවා. පාදලා මගේ පොල්ලෙත් කෙල ටිකක් ගාලා ආයේ ඇතුලට දැම්මා. ඒ පාරනම් අවුලක් නෑ ටිකක් හිර තිබ්බත් ගානක් නැතුව ඇතුලට ගියා. ඊට පස්සේ මම හිමිට ඒකිට කරන්න ගත්තා. එයාගෙත් වේදනාව නැති වෙලා ඒකිගෙත් ආයේ මෝල නග්ගා. අම්මෝ දැන් තමා මේකි මෙලෝ සිහියක් නෑ ආහ් ආහ් ආහ් ගගා කෙදිරි ගානවා ගහන හැම පාරකටම.. මම සමහර වෙලාවට යන්න වගේ එද්දි නතර කරද්දිත් මේකි මගේ පොල්ල තව ඇතුලට දාගෙන දගලනවා.ඒ තරම් ඒකිට මෝල්..කොහොම හරි අපි දෙන්නා පැය බාගයක් විතර කරද්දි මේකිට 05 පාරක් විතර ගිහින් තිබ්බේ.. මේ කෙල්ලට යද්දි තමා මාර ආතල්.. මම ගහගෙන ගහගෙන යද්දි එක පාරටම හුත්ත ඇතුලෙත් තද කරගන්නවා මාවත් ඒකිගේ ඇගට තද කරගෙන හිරට.. නියපොතු පාරවල් එහෙම ඉවරයි මගේ පිටේ ඉතින්..

පැය බාගයක් විතර කලාට පස්සෙ මටත් යන්නම වගේ ආවා.. මම කිව්වා ඒකිට මටත් යන්න එනවා ඇතුලේ යවන්නද කියලා.. මෙකි සැපේ ඉන්න අස්සේ අහනවා ඇයි මට ඔයා වගේ වල් පැටියෙක් දෙන්නද කියලා.. මම කිව්ව ඔව් ඔව් ඒක තමා යවන්නද කියලා.. පස්සේ ඒකි කියනවා ඇයි ෆෝන් එකෙන් විතරද මට ඒවා බොන්න කියන්නේ ඇත්තට බොන්න දෙන්නේ නැද්ද කියලා.. මම කිව්වා එහෙනම් ආහ් බොන්නකෝ කියලා පුලුවන් උපරිම වේගෙන් කරලා කරලා යන්න එනවත් එක්කම මේකිගේ කටට දුන්නා. මේකිත් කටට දෙනවත් එක්කම අතින් මගේ අතේ ගගහා කැරි ටික සේරම කටට අරන් බිව්වා.. අන්තිම බිංදුවත් උරලා බීලා මට කියනවා ඒවා රසයි අනේ කියලා..

පස්සේ අපි දෙන්නා ඇග හොදගෙන හෙලුවෙන්ම ඒකි ගෙනාපු බත් එකත් කාලා ආයේ පාරක් ශෝට් එකක් දාලා ගෙදර එන්න ආවා.. එදා ඉදන් ඉතින් අවුරුද්දක් විතර අපි දෙන්නා සෙට් වෙවි කලා. පස්සේ මම නේවි එකට ගියා.. ගිහින් එද්දි මේකිට කොල්ලෙක් සෙට් වෙලා වෙන.. මම කතා කලත් ඒ වුනාට මේකි එනවා. ඒත් මම ආයේ ඒකි එක්ක කරන්න ගියේ නෑ.

ඉතින් ඔන්න ඔහොම තමා ඒ කතාව සිද්ද වුනේ.. අනිවාර්යෙන්ම කියවලා කමෙන්ට් එකක් දාගෙන යන්න යාලුවනේ.. 

new videos

No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular