ADVERTISE

sinhala wal katha asamanya paiya 2 අසාමාන්‍ය ලිගුව 02

sinhala wal katha

sinhala wela katha අසාමාන්‍ය ලිගුව 02 කොටස

new sinhala wal katha. aluthma sinhala wela katha. hukana katha sinhala. අසාමාන්‍ය ලිගුව 02 කොටස. ammai mamai sinala wal katha. aunty sinhala walkatha

අසාමාන්‍ය ලිගුව 02 කොටස



sinhala wal katha අසාමාන්‍ය ලිගුව 01 කොටස


මම හිතන්නේ ඔයාලා පලවෙනි කතාව කියවන්න ඇති කියලා.

ඉතින් නිශා ඇන්ටිත් එක්ක මම සැහෙන කාලයක් සැප ගත්තා.. ඒ ඇරෙන්න මම යාලුවෙලා හිටිය එක කෙල්ලෙක් එක්කවත් මට සෙට් වෙන්න වුනේ නෑ. මොකද එක කෙල්ලෙක්වත් මගේ පයිය බස්ස ගන්න බය වුනා.. ඉතින් මම සැහෙන මානසික අසහනයෙන් තමා හිටියේ.. මොකද ඇන්ටි එක්ක විතරනේ කරන්න පුලුවන් වුනේ. ඒත් ඇන්ටිගෙත් සමහර දවසට ලේ එනවා මම කරද්දි.. ඉතින් කොහොම හරි මම ඒ ලෙවල් ඉවර වෙලා කැම්පස් එකට ගියා.. මම සෙට් වුනේ කොළඹ කැම්පස් එකට..

කැම්පස් ගියාට පස්සේ පලවෙනි අවුරුද්දේ රැග් සීන් තියෙනවා කියලා දන්නවනේ ඔයාලා ඉතින්.. එවත් එක්කම කාලය යද්දි කැම්පස් එකේ මට වඩා අවුරද්දක් වැඩිමල් බැජ් එකේ කෑල්ලක් මට සෙට් වුනා.. මට සෙට් වුනා කිව්වට ඒකි මට මාත් එක්ක සෙට් වුන එක තමා වුනේ.. මොකද මේකි තමා කැම්පස් එකේ ඉන්න සුපිරිම බඩුව.. මේකිගේ නම චේතනා. ලොකු පුකක් තියෙන කෙල්ලෙක්.. මේකි මට සෙට් වුනේ කැමපස් එකේ සෙරම එවුන් මට කිව්වේ බාවා කියලා. . මොකද කොල්ලෝ මගේ පයිය දැකලා උන් මට දාපු නම තමා ඒක..

ඉතින් මේකි කොහොම හරි මාත් එක්ක සෙට් වුනේම මට කියලා හුකව ගන්න. කිසිම ලව් එකක් නෑ. සෙක්ස් විතරයි.. මේකිට ටිකක් සල්ලි එහෙම තියෙනවා. ක්ලබ් ගිහින් බීලා චාටර් වෙන කෙල්ලෙක්.. ඉතින් මේකි මාත් එක්ක මුලින්ම සෙට් වු‍නේ කැම්පස් එකේ කෙරවලේම තියෙන පරණ බිල්ඩින් එකේ. හවසට ඔය පැත්තට බලු බල්ලෙක් එන්නේ නෑ. කපල් විතරයි ඒ පැත්තට යන්නේ.. ඉතින් අපි ගිහින් ඒකේ එක කාමරයක් ඇතුලට ගියා. ගියාට පස්සේ මේකේ හිටියා තව කපල් එකක් අයිනට වෙන්න. මුන් දෙන්නා ඇදුම් බාගෙට ගලවගෙන හිටියේ. කෙල්ල කොල්ලගේ කටට ගන්නවා.. මට මේක දැක්ක විතරයි නගින්න ගත්තා.. පස්සේ මාත් එක්ක ආව කෙල්ලත් දැක්කා මගේ නැගලා තියෙනවා.ඊට පස්සේ මේකි මගේ පොල්ල අත ගගා කියනවා කෝ බලමුකෝ කොල්ලගේ බාව කොච්චර ලොකුද කියලා මේකි මගේ කලිසමයි යට කලිසමයි දෙකම එක පාරට පාත් කලා.. මගේ අගල් 11 ක් විතර පොල්ල දුන්න වගේ ගිහින් මේකිගේ මුණේ වැදුනා.. දැන් මේකි බයවෙලා.. මේකි කියනවා අම්මෝ මේක නම් බාවක්ම තමා. මේ තරම් ලොකු පයියක් මම ජීවිතේට දැකලා කියලා මේකි මගේ පොල්ල උරන්න ගත්තා. මොන ඉරිල්ලක්ද මේකිට මගේ පයියෙන් බාගයක්වත් කටට ගන්න බෑ. ඒත් මේකි පුලුවන් උපරිම කටට අරන් අනිත් ටික කටින් ලෙව කන්න ගත්තා..මේකි කටට ගන්න සීන් එක අර කොල්ලයි කෙල්ලයත් දැන් බලාගෙන. මොකද අඩියක් විතර එහා ඉදන්නේ මේකි කටට ගන්නේ.. අර කෙල්ලත් මගේ පයිය දිහා කෙල පෙර පෙර බලාගෙන හිටියා. කොල්ලනම් නොන්ඩියෙන් වගේ හිටියේ. මොකද උගේ පයිය අගල් 05ක් වගේ තිබ්බේ..

ඉතින් මේකි දන්න වැඩ සේරම දාලා මගේ පයිය උරලා මාව බිම දන ගස්සවලා මේකිගේ හුත්ත උරන්න කිව්වා.. මේකි හුත්තට මුද්දකුත් දාලා තිබ්බේ.. බඩුවනේ ඉතින්.. මම හිටපු ෆිලින් එකත් එක්ක මේකිගේ හුත්ත උරන්න මම දෙපාරක් හිතුවේ නෑ. රෝස පාට හොද වර්ගයේ ජංගියක් මේකි ඇදගෙන හිටියේ..මම ඒක ගලවලා මේකිගේ හුත්ත ලෙවකන්න ගත්තා දන්න ශිල්ප සේරම දාලා. මේකි දගලනවා මම උරන විදිහට. මොකද ඇන්ටිගෙන් මම හැමදෙයක්ම අහගෙන තිබ්බේ ගෑනියෙක් සතුටු කරන විදිහ. එයා මට ගෑනුන්ගේ හැම සෙන්සටිව් තැනක් ගැනම මට කියලා දුන්නා.. ඉතින් මම මේකිගේ හුත්ත විනාඩි 05 ක් වත් උරන්න වුනේ නෑ මේකිට කෑ ගැහිලාම ජූස් ගොඩක් ගියා.. මේ වෙනකොට අපි දෙන්නගේ සීන් එක අර දෙන්නා හොදට බල බල හිටියේ.. උන් දෙන්නා කරන්න ආපු වැඩේවත් කරන්නේ නැතුව.. ඒ කෙල්ලත් ටිකක් බඩ්ඩක් කොල්ලෝ ආතල් එකට අරන් එන කෑල්ලක් ඉතින්.

පස්සේ මේකි මට පුක දික්කරගෙන හිටියා මගේ පොල්ල දාන්න කියලා. මම කෙල ගාලා තිබ්බ නිසා මේකිගේ හුත්ත හොදට ඇරිලා තිබ්බේ.. මම කරපු වැඩේ මේකිගේ හුත්තට මගේ පයිය ටිකක් එබුවා.. මේකි කොච්චර බඩුවක් උනත් මේකිගේ පෙට්ටිය කඩනවා වගේ හිරට මගේ පයිය බාගයක් මේකිගේ හුත්ත ඇතුලට දැම්මා..මේකි කෑ ගහනවා රිදෙනවා කියලා.. මම පස්සේ මේකිගේ ඉනෙන් අල්ලගෙන මේකිට ඉක්ක වැටෙන්න හිකුවා පැය කාලක් විතර එක දිගට.. මේකිට පාන් කියා ගන්න බෑ මම ගහපු ගැහිල්ලට.. ඒ තරම් සැරට මම ගැහුවා..බඩුවනේ.. ඒ ගහපු පැය කාලට මේකිට 10 පාරක් ජූස් ගිහින් තිබ්බේ.. පස්සේ මේකිම මගේ පයිය මේකිගේ හුත්තෙන් අයින් කරන් පුටුවක් උඩට වැටිලා කලන්තේ දැම්මා වගේ හිටියා.. මගේ පයිය ඒත් කෙලින්. ටොපාගේ ලේ ටිකකුත් ගෑවිලා තිබ්බා මම බලද්දි. ඒ පාර මම මේකිගේ සාය උස්සලා හුත්ත බැලුවාම ලේ එනවා ටිකක්.. ඊට පස්සේ මම අර කෙල්ලට කතා කරලා මේක කිව්වා. අරු ගියා යන්න බය වෙලා.. අරකිත් කලන්තේ දාලා වගේ වැටිලනේ.. මේ වෙද්දිත් මගේ පයිය කලිසමෙන් එලියේ තිබ්බේ. කෙලින්ම නොවනට සාමන්‍ය තරමට නැගලා තිබ්බේ.. අර අනිත් හිටපු කෙල්ල චේතනාගේ සාය උස්සලා ඇතුල බලලා මට කිව්වා අවුලක් නෑ හම ඉරිලා තියෙන්නේ.. මේකෙන් කරද්දි මේවා ඉරෙන් නැද්ද කියලා. මෙයා එහෙම කියලා මගේ පොල්ල අල්ලගෙන අතේ පාරක් ගහන්න ගත්තා.. එතකොටම ආයේ තිබ්බා වගේ නැගලා ආවා මගේ පොල්ල..

ඒත් එක්කම මගේ පොල්ල මේකි ආයේ කටට ගත්තා.. මෙකි කටට ගන්න ගමන් කියනවා මට මේක දැක්ක ගමන් අරුව එපා උනා මල්ලි. මේ වගේ පයිය වල් ජීවිතෙට ආයේ මට හම්බවෙන්නේ නැති වෙයි. ඒක නිසා අදවත් කරගන්න ඕන කියලා මේකි මගේ පයිය කෙල දදා උරන්න ගත්තා.. උරලා මේකි මේසෙක දිගා වෙලා මට කියනවා අරකිට ගහපු ගැහිල්ලනම් ගහන්න එපා මට ටිකක් හිමින් කරන්න මල්ලි කියලා.. මටත් මොකෝ ඉතින් මම මේකිගේ හුත්තට තියලා ටික ටික තද කලා.. මේකිත් අර විදිහටම පෙටිටය කඩනවා වගේ කෙදිරි ගගා හිටියා ටිකක් වෙලා.. පස්සේ අවුලක් නෑ.. මේකි කෙට්ටු උනාට හුත්ත සැහෙන ලොකුයි.. කටු කෙල්ලන්ට කොච්චර හිකුවත් මදි කියන්නේ ඒක වෙන්න ඇති.. මම ටිකක් මෙකිට හිමිට හිමිට හිකුවා.. මේකිට මාර සැප.. පස්සේ කියනවා මල්ලි තව ටිකක් වෙගෙන් හුකන්නකෝ කියලා.. මමත් ඉතින් මේකි කිව්ව පරක්කුවට ඇන්න හොද ශොට් 05 ක් විතර. මේකිට තරු විසික් වෙලා ජූස් පාරක් ගියා.. මේකිට ඒ පාරින්ම ඇති වෙලා අම්මෝ මල්ලි මට ඇති කියලා ඉන්න ඔයාට යවන්නම් මන් කියලා මේකි දණ ගහගෙන මගේ පයිය උරන්න ගත්තා හෙන වේගෙන් අතේ පාරක් ගහන ගමන්.. මේ වෙද්දි චේතනා මේ සීන් එක බලාගෙන ඉන්නවා. මට කට කොනකින් හිනාවක් දාලා ඒකි ඒ විදිහටම හිටියා.

අර කෙල්ල මගේ පොල්ල විනාඩි 05 ක් විතර උරද්දි මට යන්න අවා. ඒ පාර මම ඒකිට කිව්වා මට යන්න එනවා කියලා..ඒ පාර ඒකි මට බොන්න නම් බෑ කියලා යන්න එද්දිම කියන්න කිව්වා.. මමත් යන්න එද්දිම මේකිට කිව්වා ඔන්න යන්න එනවා කියලා. මේකි එක පාරම මගේ පයිය පැත්තකට කරලා අතේ ගහන්න ගත්තා.. මගේ කැරි අඩි 02 ක් විතර ඈතට විදලා ටැප් එකක් ඇරියා වගේ ලෝඩ් එකක් ගියා.. මේකි මගේ කැරි ගොඩ දැකලා බයවෙලා කියනවා බැරි වෙලා හරි කටේ තියාගෙන යවාගත්තනම් මට වමනෙත් යයි කියලා.. පස්සේ මේකි මෙග් අන්තිම කැරි ටික කටින් උරලා සුද්ද කරලා දැම්මා..

ඊට පස්සේ අපි ඇදුම් අදගෙන චේතනාවත් නැගිට්ටවලා නතර වෙලා හිටපු බෝඩිම් වලට ගියා.. මේ කෙස් එකෙන් පස්සේ මගේ ගැන මුළු කැම්පස් එකම දැනගත්තා. කෙල්ලෝ ගොඩක් වෙලාවට මගේ මුණට වඩා බලන්නේ මගේ කලිසම දිහා.. චේතනායි මායි ඒකි යන ක්ලබ් එකකට දවසක් ගියා එයාගේ යාලුවෝ සෙට් එකක් එක්ක.. ඒතන වුන සීන් එක මම කියන්නම් ඊලග කොටසින් එහෙනම්..



 video to watch






aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular