ADVERTISE

sinhala wal katha අසාමාන්‍ය ලිගුව 01

sinhala wal katha 

අසාමාන්‍ය ලිගුව 01

sinhala wal katha reading. sinhala wal katha and hukana katha



මම මේ කියන්න යන කතාව ඇත්තටම මේ ලංකාවේ මම දන්න කෙනෙක්ට උන දෙයක්.. මේ කතාව ගෙතෙන්නේ අවුරුදු 35 ක් විතර වෙන කමල් කියලා අයියා කෙනෙක් ගැන.. මෙයා කියන විදිහට මම මේ කතාව ඉතුරු ටික අරගෙන යන්නම්.. මම කමල්.. මගේ ගෙවල් හෝමගම පැත්තට වෙන්න තමා තිබුනේ.. මගේ ගැන කිව්වොත් මම ගොඩක් හොද රැකියාවක් කරන මුදල් යහමින් තියෙන කෙනෙක්..එත් මට මගේ ජිවිතේ ලොකුම ලොකු ගැටළුවක් තිබ්බා. ඒ තමා මගේ ලිංගය එහෙමත් නැත්නම් මගේ පයිය.. මගේ පයිය අගල් 11.5 ක් විතර දිග ගොඩක් මහත පයියක් මට තිබ්බේ.. ඒක නිසා මම බැදපු ගෑනු 03 දෙනෙක් මාව දාලා ගියා. ඒ වුන දේවල් මන් මේ කතාවේ ඉස්සරහට කියන්නම්.

ඉතින් මේ කතාව උනේ මම ඉස්කෝලේ 10 වසරේ ඉන්නකොට.. අපේ ගෙවල් ලග ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඇන්ටි කෙනෙක් කිව්වට අවුරුදු 32 යි.. මෙයා ගැන කියනවනම් මෙයා සුදු ටිකක් කොට තන් දෙකයි පුකයි ලොකු කෑල්ලක්. නම නිශානි. ඉතින් අපි ආදරේට කියන්නේ නිශා ඇන්ටි කියලා.. මෙයාගේ හස්බන්ඩ් ආමි එකේ. එක අවුරුදු 02 ක ලමයෙක් ඉන්නවා මෙයාලට.

අපි කොල්ලෝ ටික සෙල්ලම් කරන්නේ එයාලගේ ගේ ඉස්සරහා තියෙන පොඩි ඉඩ කැල්ලක. ඉතින් දවසක් අපි බෝල ගගහා ඉන්නකොට මට චූ බරක් ඇවිත් ඇන්ටිගේ ගෙවල් පැත්තට වෙන්න තියෙන ගහකට මම චූ කර කර හිටියා.. ඒ දවස් වල මගේ පයිය ඒත් අගල් 09 ක් විතර දිගට තිබ්බා. ඉතින් අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනේ චූ කරද්දි වුනත් ඒක ලොකුවට පේනවා. එදා මම චූ කරද්දි ඇන්ටි මම හිටිය පැත්තෙන් එක පාරට යන්න ආවා. මට කරකියා ගන්න දෙයක් නෑ. චූ බර තද කරගෙනනේ හිටියේ නතර කරගන්නත් බෑ. ඇන්ටි දැක්ක හොදටම මගේ පොල්ල මම චූ කර කර ඉද්දි. මාර නොන්ඩිය ඉතින්.. මම ඉතින් චූ දාලා සෙල්ලම් කරලා ගෙදර ගියා..

ඉතින් ඔහොම ඉන්නකොට ඉස්කෝලේ නිවාඩු කාලෙකදි අම්මා කොස් ගෙඩියක් කඩලා මට කිව්වා ඇන්ටිට දීලා එන්න කියලා.. මම අම්මට යාලුවෙක්ගේ ගෙදරත් එහෙමම ගිහින් එන්නම් කියලා ගියා ඇන්ටිලගේ ගෙදර කොස් කෑල්ල අරගෙන. මම ගිහින් ඇන්ටිට කතා කලත් ඇන්ටිගේ සද්දයක් නෑ. මම ගේ පිටිපස්සට ගියා ඒ පාර. යද්දි ඇන්ටි බබාව නාවනවා.. එයා මාව දැකලා ආහ් මල්ලි මොකද මේ පැත්තේ කියලා ඇහුවා. මම කිව්වා මේ කොස් කෑල්ල දීලා යන්න ආවේ කියලා.. ඇන්ටි ඒ වෙලාවේ ඇදගෙන හිටියේ නයිටි එකක්. යටට මුකුත් ඇදලා නෑ. එයා බබාව නාවද්දි මට එයාගේ තන් දෙක හොදට පේනවා.. එයත් හිතලමද මන්දා හොදට නැවි නැවි බබාව නාවනවා.. මටත් මේ සීන් එක දැකලා නගින්න ගත්තා. වෙලාවට යටට ඇදලා හිටියේ. මෙයාටත් තේරිලාද කොහෙද මම තන් දෙක බලලා මට නැගලා කියලා ඉතින් මම ඇන්ටිට ගිහින් එන්නම් මේ කොස් කෑල්ල තියනවා කියලා කිව්වා. ඇන්ටි කිව්වා අයියෝ ඉන්න ලමයෝ තේ එකක්වත් බීලා යමු කියලා ඇන්ටි බබාව නාවලා පිහලා ගෙට අරගෙන ගිහින් ඇදෙන් තියලා අවා. ඇන්ටි හොදටම තෙමිලා හිටියේ.. ඇන්ටි වතුර එකක් තියලා ඉක්මනට මම නාගෙන එන්නම් පුතේ කියලා ගියා. එයා ගිහින් විනාඩි 05 ක් යද්දි නාගෙන ආවා. නාගෙන ඇදගෙන ආවේ කොටම කොට ටවල් එකක්. තන් දෙක බාගයක් එලියේ. හුත්තට අගල් 04 ක් වගේ යටට වගේ තමා ටවල් එක තිබ්බේ.. අම්මෝ එක දකිද්දිනම් මගේ පයිය ජොකාට හිර වෙලා මටම රිදෙන්න ගත්තා..

පස්සේ ඇන්ටි තේ හදන්න ගත්තා ටවල් එක පිටින්ම.. ඒකි අතින් එක පාරම හැන්ද බිම වැටිලා හැන්ද ගන්න නැවුනා. අම්මට සිරි මගේ මුණ පැත්තට හුත්ත සේරම එලියේ.. මයිල් ගහක් නෑ. සේරම කපලා.. මට දැන් හොදටම තේරිලා හිටියේ මේකිට අමාරුව තියෙන්නේ හුකවගන්න කියලා.. මම නැගිටලා මේකි තේ එක හදන තැනට ගිහින් මේකිව පිටිපස්සෙන් තද කරන් ටවල් එක ගලවලා බිමට දැම්මා. මේකිට ටවල් එක ගන්න කිසිම උවමනාවක් නෑ.. මම එහෙම්මම හොදට මේකිගේ තන් දෙක මිරිකුවා පිටිපස්සෙන්ම. මිරික මිරික ඉද්දි ඒකි අනිත් පැත්ත හැරිලා මට තොලක් දාන්න ගත්තා.. පොඩි පොඩි කෙල්ලන්ට ගල් කපලා තිබ්බට ඇන්ටා පාරක් සෙට් උන පලවෙනි පාර තමා මේක. මේකි මොල් වෙලා මගේ කට කන්න හදනවා.. මම එහෙමම මේකිව එක්කගෙන බබා ඉන්න කාමරේ නැතුව අනිත් කාමරේට අරන් ගියා. අරන් ගිහින් ආයේ තොලක් දාලා මේකිගේ තන් දෙක කටට අරන් උරන්න ගත්තා හොදටම.. මේකි කෙදිරි ගානවා අනේ කමල් මල්ලි ඔයාගේ තඩි පොල්ලෙන් මට හුකන්න මට ඉන්න බෑ කිය කිය.. මම ඇහුවා ඔයා කොහොමද දන්නේ මගේ එක ලොකුයි කියලා. මේකි කිව්වා එදා චූ කරද්දි තමා දැක්කේ. දැක්ක දවසේ ඉදන් මට ඔයාගේ පොල්ල ඕන වෙලා තිබ්බේ කියලා. පස්සේ මම මේකිගේ තන් දෙක උරලා හුත්තට දිව දැම්මා මාර හුත්තක් ඒක මාර රසයි. ජුස් පිරිලා. මම මෑ ඇටේ සුප්පු කරලා විනාඩි 10 ක් විතර කරලා මේකිට ජූස් ගොඩක් යැවුවා.. මේකිට මාර ආතල්.

පස්සේ මේකි මාව ඇදේ පෙරලගෙන මගේ ටීෂර්ට් එක ගලවන්නෙත් නැතුව මගේ කලිසම උඩින් අත තියලා අම්මෝ මේකේ ලොකු කිය කිය මගේ කලිසම ගලවන්න ගත්තා. ගලවලා යටට ඇදන් හිටපු එක පිටින් මේකි මගේ පයිය හුරතල් කරන්න ගත්තා.. පස්සේ එක පාරම මගේ ජොකා ගැලව්වා. පයිය නිකන් දුන්නක් වගේ ගැස්සිලා මේකිගේ මුණේ වැදුනා. මේකි මගේ පයිය දැකලා බය වෙලා. අම්මෝ චූ කරද්දි තිබ්බ ගානත් එක්ක මම ලොකුයි කියලා හිතුවට මෙච්චර ලොකුයි කියලා හිතුවේ නෑ.. මේක මගේ හුත්තට දැම්මොත් මම මැරෙයිද දන්නේ නෑ කියලා මේකි මගේ පයිය හොදට උරන්න ගත්තා. මේකිට මාර විදිහට පයි උරන්න හැකියාවක් තිබ්බේ. හැබැයි මගේ පයියෙන් බාගයක්ම මේකිට උරන්න බෑ. ඒත් ඒකි පැත්තෙන් ඒ සේරම කෙල දදා උරන්න ගත්තා. උරලා උරලා කෙල බේරෙනවා මගේ ඇට දෙකෙත් එක්ක දැන්.. විනාඩි 10 ක් විතර කොහොම හරි මේකි මගේ පයිය ඉරුවා.

උරලා මේකිම ඇග උඩට ඇවිත් මේකිගේ හුත්තට මගේ පොල්ල ටික ටික දාගත්තා.අම්මෝ මට දැනෙනවා මේකිගේ හුත්ත ඉරාගෙන වගේ මගේ මෝල් ගහ මේක ඇතුලට බහිනවා. මෙයා ටික ටික ඉස්සි ඉස්සි තමා මගේ පොල්ල දාගත්තේ. කොහොම හරි සේරම දාගන්න බැරි වුනා. 1/4 ක් විතර එලියේ තිබ්බේ.මටත් හොදට දැනෙනවා මේකිගේ පතුලෙම මගේ පයිය වැදිලා තිබ්බ විදිහ. පස්සේ හිමිට හිමිට මේකි පොල් ලෙලි පාරක් ගහගන්න ගත්තා.. ටික ටික වේගේ වැඩිවෙද්දි මේකි කෑ ගහනවා මගේ හුත්ත පැලෙනවා වගේ කොල්ලෝ මේ වගේ පයියකින් හුකාගන්නවා කියන්නෙත් පින් කරන්න ඕන කිය කිය මේකි හොදටම මෝල් වෙවි කියවනවා.. විනාඩි 02 ක් විතර ඒ විදිහට කරලා එක පාරම ගැස්සි ගැස්සි මේකි සුරාන්තයට පත්වුනා. මගේ පොල්ල ජූස් ගොඩකින් නාවගෙනම.

පස්සේ මම මේකිව ඩොගි විදිහට තියලා කෙල ටිකක් හුත්තේ ගාලා ආයේ එබුවා. පස්සේ මේකිගේ උරහිසින් අල්ලගෙන මගේ පයිය ඇතුලේ වැදිලා නැමෙනකල් මම මේකිට හිකුවා රිදෙන්නම.. මේකිට පන නැතුව කඩාගෙන වැටෙන්න ගියත් මම විනාඩි 10 ක් විතර එක දිගට ගැහුවා.. මේ වෙද්දි ඒකිට 10 පාරක් විතර ගිහින් තිබ්බේ.. ඒකිම මට කියනවා මල්ලි ඇති දැන් යවන්න තව හිකුවොත්නම් මම මැරෙයි කියලා. මට ඒ වෙද්දි යන්න ලාවට ඇවිත් තිබ්බත් තව විනාඩි 05 ක් වත් මට හුකන්න හැකියාව තිබ්බා. ඒත් මම මේකි පව් කියලා ඒක නතර කරලා මගේ පොල්ල දුන්නා මේකිට කටට..මේකි අමාරුවෙන් උනත් මගේ පයිය කෙල වලින් නාවලා අතේ ගගහා උරන්න ගත්තා.. කෙල වල සනීපෙට මේකි අතේ ගහපු වේගෙටයි මට කැරි ලෝඩ් එකක් මේකිගේ කටට යවන්න පුලුවන් වුනා.. කැරි කොච්චර ගියාද කියනවනම් මේකිගේ කට පිරිලා කැරි කටින් බේරෙනවා මගේ පයිය දිගේ.. මේකි සේරම බීලා මගේ පෝලල තව ටිකක් උර උර හිටියා.. පස්සේ මගේ ඇග උඩට ඇවිත් මාත් එක්ක හුරතල් වෙවි ඉන්නවා අම්මෝ මල්ලියෝ මටනම් මේකෙන් මට ඔයා තරු පෙන්නුවා.. මේ වගේ පයිය වල් වලින් ගෑනු මරන්න පුලුවන් කිය කිය ඉදලා යමු මල්ලි ඇග හොදගන්න කිව්වා. ගිහින් ඇග හොදලා අපි තේ බිව්වා. බිලා මම යාලුවගේ ගෙදරත් ගිහින් ගෙදර ආවා.. ඇන්ටිත් ඒකක මම ඒක කාලේ සැහෙන්න සැප ගත්තා. මගේ පයිය ලොකු වුනේත එයා එක්ක හුකපු නිසාද මන්ද.. ඒ වයසෙදි බඩු ගහනවා කියන්නේ අනිවා පයිය ලොකු වෙනවා.

එහෙනම් මේ කතාව ඉවරයි ඊලග කතාවෙන් හම්බවෙමු ..


No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular