ADVERTISE

school sinhala wal katha wela katha teacher ඉස්කෝලේ සෞඛ්‍ය පාඩම 01

school sinhala wal katha wela katha teacher ඉස්කෝලේ සෞඛ්‍ය පාඩම 01

school wal katha

school sinhala wal katha new wal katha and wela katha

sinhala wal katha school is the best. wela katha teacher and best sinhala wal badu. sinhala badu numbers. wela katha school.

අපේ ස්කෝලේ ඇවිල්ලා මිශ්ර පාසලක්. දන්නවනේ මේවගේ School වල තියෙන ආතල් එක.ඉතින් එදා අපි හැමෝම බලාගෙන ඉන්නවා සෞඛ්ය මිස් පන්තියට එනකම්. මොකද එදා කරන්න තිබුනේ සෞඛ්ය වලට ප්රජනනය පාඩමනේ. ඉතින් අපි හැමෝම නොඉවසිල්ලෙන් ඉන්නකොට ඔන්න සෞඛ්ය මිසුත් පන්තියට ආවා.අපේ මිස් ගැන කියනවනම් මිස් තාම තරූණයි, බැඳලත් නෑ හැබැයි මාර සෙක්සි කද. අපේ එවුන් මිස් වන වන එන පුක මතක්කර කර අතෙත් ගහනවා. ඒතරම් සෙක්සි කද.ඔන්න දැන් මිස් ඇවිත් අපිට කියනව සෞබ්ය වල "ප්රජනන පාඩම" අපි අර ආසම පාඩම හම්මෝ...,

ඉතින් මිසා අපිට කියනවා මේ පාඩම අපිට Practical විදියටත් කියලා දෙන්න ඕනේ කියලා මිස්ට අදහසක් තියෙනවා. ඒනිසා ඒගැන අපේ කැමැත්ත ඇහුවා. අම්මෝ අපිට ඒක ඉගේ මලක් පිපුනා වගේ තාම 9 පන්තියේ ඉන්න අපිට ඕවා හැබැයින් කරලා පුරුද්දක් නෑනේ.

වැඩිම වුනොත් වැලක් බලලා අතේ පාරක් ගැහුවොත් ඇරෙන්න.

ඉතින් අපිනම් එක පයින් කැමතියි. කෙල්ලොත් ඉතින් පිටින් පෙන්නුවේ නැති වුනාට අපිටත් වඩා මේ සබ්ජෙක්ට් එකට කැමතිනේ..

ඉතින් ඊට පස්සේ මිසා අපිව කණ්ඩායම් කිහිපයකට බෙදුවා එක කණ්ඩායමකට කෙල්ලෝ දෙන්නයි කොල්ලෝ දෙන්නයි සෙට්වෙන විදියට තමා කණ්ඩායම් වලට බෙදුවේ.එහෙම කට්ටියව කණ්ඩායම් වලට බෙදලා ඉවරවෙලා. ඉස්සරහට එන නිවාඩු කාලේදි අපිට Practical එකට එන්න ඕනේ දවසුත් බෙදලා දුන්නා. wal katha teacher and school wela katha.

මිසා අපිට කිව්වේ එදාට ස්කෝලෙ අමතර පන්ති තියෙනවා කියලා, ගෙදරට බොරුවක් කියලා ඇවිත් මිසාගේ ගෙදරට එන්න කියලයි. මිසාගේ ගෙදරත් තියෙන්නෙ ස්කෝලේ ගාවම නිසා ඒකත් ඉතින් අවුලක් නෑ.

මං ඉන්න කණ්ඩායමට සෙට් වුනේ අපේ පන්තියේ ඉන්න පට්ටම කෑලි දෙක. එක්කෙනෙක් ජයනි අනිත් එක්කෙනා සිතාරා. හම්මේ උන්ගේ තියෙන ලස්සන ඉටි රූප දෙකක් වගේ. මම ගෙදර ගියාම උන්ගේ අහවල් එව්ව මෙහෙම ඇති එහෙම ඇති කියලා හිතින් මනෝ පාරක් දාගේනම අතේ ගහනවා. ඉතින් ඒවගේ එකියන් දෙන්නෙක් එක්ක මෙහෙම චාන්ස් එකක් සෙට් වුනාම කොහොමද ආතල් එක.

මාත් එක්ක වැඩේට සෙට්වුන අනිත් එකාත් ස්කෝලේ හොද වලත්තයා. උගේ නම චාමර ඌ තමා මට ඔය සෙක්ස් දේවල් ගැන එහෙම කියලා දුන්නේ. ඉතින් අපි හතර දෙනාට තමා පන්තියෙන් මේ Practical එකට මිසාගේ ගෙදරට යන්න මුලින්ම සෙට් වෙලා තියෙන්නේ.

ඉතින් නිවාඩු කාලේ ඇවිල්ලා මේවැඩේට යනකම් මට නම් පුදුම හදිස්සියක් තමා තිබ්බේඔන්න ඉතින් කාලෙත් ගෙවිලා නිවාඩු කාලෙත් ඇවිත් මිස්ගෙ ගෙදර යන දවස හෙටයි කියලා ආවා. මම මගේ යාළුවා චාමරයටත් කතා කලා හෙට කරන වැඩේ ගැන ඌත් ඉවසිල්ලක් නැතිව ඉන්නේ මිස් සෞඛ්ය පාඩමට මොනව උගන්නයිද කියලා.

ඉතින් කොහොමහරි ඊලඟ දවසටත් එලිවුනා. ස්කෝලේ අද සෞඛ්ය වලට අමතර පන්තියක් තියෙනවා කියලා ගෙදරටත් කියලා, මම පිටත්වුනා. ස්කෝලේ යනවා කිව්ව නිසා යුනිෆෝම් එකෙන් තමා ගියේ.

ස්කෝලේ ලගට ආවට පස්සේ එතනින් අපේ මිස්ගෙ ගෙදරට යන පාරට හැරුනා.

මම මිස්ගේ ගෙදරට යනකොටත් චාමරයයි අපේ කණ්ඩායමේ ඉන්න සිතාරයි ජයනියි දෙන්නත් ඇවිල්ලා හිටියා. උනුත් ඇවිල්ලා හිටියේ මම වගේම ස්කූල් කිටෙන්ම තමා.

මම මිස්ගේ ගෙදරට ගියාට පස්සේ මිස්ගෙන් ඇහුවා ගෙදර වෙන කවුරුවත් නැද්ද කියලා. මිස් කිවුවා ගෙදර කවුරුවත් නෑ හැමෝම ගමේ ගිහින් කියලා. ඒනිසා එයාලා ආපහු එන්න සති කිහිපයක් යයි කියලා තමා මිස් කිවුවේ.

ඊට පස්සේ මිස් කිවුවා මට එන්න පරක්කු වුන නිසා. පාඩමට පරක්කුවෙනවා කියලා ඒනිසා ඉක්මනට පාඩම පටන්ගමු කියලා මිස් අපිව කාමරයකට එක්කගෙන ගියා ඒ කාමරයේ පුටු 4කුයි White Board එකකුයි තව ඇදකුයි විතරයි තිබුනේ. ඒනිසා ඒකාමරේ හොදට ඉඩකඩ තිබුනා.

අපිට පුටුවල වාඩිවෙන්න කියලා මිස් එයාගේ පාඩම පටන් ගත්තා. ඒකෙදි අපිට ස්ත්රී හා පුරුෂ ප්රජනක පද්ධතිවල රූපසටහන් වගයක් පෙන්නලා ඒවායේ කොටසුත් නම් කලා.

ටිකක් වෙලා ඔහොම පාඩම කරගෙන ගියාට පස්සේ මටයි චාමරටයි නැගිටලා මිස් ගාවට එන්න කිවුවා අපිත් මිස් ගාවට ගියා. එතකොටත් කෙල්ලො දෙන්නා හිටපු තැන්වලම ඉදගෙනමයි හිටියේ. sinhala wal katha teacher.

මිස් අපිට කිව්වා කෙල්ලෝ දෙන්නා ඉන්න පැත්තට හැරිලා අපේ කමිස ගලවන්න කියලා. අපි දෙන්නව එක පාරටම උඩ ගියා. ටික වෙලාවක් මූනට මූන බලාගෙන හිටපු අපි දෙන්නා මිස් දිහා බැලුවා මිස් කිව්වා ඉක්මනට පාඩම පටන්ගන්න ඕනනම් කමිස දෙක ගලවන්න කියලා ඉතින් අපි දෙන්නා කෙල්ලෝ දෙන්නා ඉස්සරහා අපේ කමිස දෙක ගැලෙවුවා.

ඊට පස්සේ මිස් අපිට කිවුවා අපේ බැනියම් දෙකත් ගලවලා දාන්න කියලා. ඉතින් අපි ඒකත් ගලවලා දැම්ම.teacher sinhala wal katha.

මගේ ඇග නම් ටිකක් හොදට තිබුණා මොකද ලඟකදී ඉදලා මම අදුරන අයියා කෙනෙක් එක්ක ජිම් එකකට යනවනේ. ඒත් චාමරයගේ නම් එහෙම ඇග නෑ. ඌ කෙට්ටුයි ඒවගේම මට වඩා ටිකක් කොටයි.

ඔය අතරේ කෙල්ලො දෙන්නත් හිනාවෙවි අපි දෙන්නා දිහා මාරුවෙන් මාරුවට බල බල, මුමුණ මුමුණ හිනා වෙනවා. අපි දෙන්නටත් මාර නෝන්ඩිය අපේ පන්තියේ කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් ඉස්සරහා කමිසයක්වත් නැතුව ඉන්න උනානේ

ඔය අතරේ මිසා කියපි අපේ කලිසම් දෙකත් ගලවන්න කියලා. මලා මගේ ජොකා අස්සේ තියෙන පොඩි එකාත් දැන් හොදට කෙලින් වෙලා තියෙන්නේ මේවෙන දේවල් වලට, ඒ අස්සේ කලිසමත් ගැලෙවුවොත් කෙල්ලොන්ට පේනවා මගේ පයිය කෙලින් වෙලා කියලා වස නෝන්ඩිය. ඒත් අපේ මිසාගේ තර්ජනය නිසා මායි චාමරයි කෙල්ලො ඉස්සරහ කලිසමත් ගැලෙවුව

මොනා කරන්නද අන්තිමේදි මායි චාමරයි කළිසම් දෙක ගැලෙවුවා.. මගේ ජොකා අස්සෙන් පයිය කෙලින් වෙලා කියලා කෙල්ලෝ දෙන්නට හොදට පේනවා. මම චාමරයා දිහාත් බැලුවා උගේ පයියත් දැන් කෙලින් වෙලා කියලා මට තේරුනා. මේවගේ වෙලාවක පයිය කෙලින් නොවී තියේවිද.

school sinhala wal katha wela katha teacher

ඒඅස්සේ කෙල්ලෝ දෙන්නා අතිනුත් වහගෙන හිනාවෙනවා, අපිටත් මාර නෝන්ඩියනේ. ඊට පස්සේ තමා මිසා මාරම කතාව කිව්වේ. අපිට ජොකාත් ගලවලා දාන්න කිවුවනේ. මේ පාරනම් අපේ සායම ඉවරයි කියලා අපි දැනගත්තා. ඒත් අපි දෙන්නම ජොකා ගැලෙවුවේ නෑ..

අන්තිමට මිස් කෙල්ලො දෙන්නටත් ඉස්සරහට එන්න කියලා, අපේ ජොක්කු ගලවන්න කියලා කිවුවා. ඒත් කෙල්ලෝ දෙන්නා එක පාරටම ඒකට ආවේ නෑ. ඒනිසා මිස් සිතාරට මුලින්ම ඉස්සරහට එන්න කිවුවා. සිතාරා අපේ පන්තියේ ඉන්න ලස්සනම කෙල්ල, නියමෙටම ඇගත් තියෙනවා මට වැඩිය පොඩ්ඩයි කොට. හැබැයි ඉතින් දකිනකොටත් මගේ එක නගිනවා. මොකද තාම 9 වසරේ වුනත් එකිගේ තනේ අනිත් කෙල්ලන්ට වඩා ලොකුයි. ඒක නිසා හොදට කැපිලා පේනවා.. මාත් හිතිනුත් කැමතිම කෙල්ල ඒකී තමා, මං ගෙදර ඉන්න වෙලාවට එකීව මතක්කර කර තමා අතේ ගහන්නෙත්..

ඔන්න ඉතින් මිස් එන්න කියලා බලකරපු නිසා සිතාරාත් ඉස්සරහට ආවා. ආවට පස්සේ මිස් සිතාරාට කිවුවා, මගේ ජොකා පාත්කරන්න කියලා. මෙන්න බොලේ එකිත් කියන පරක්කුවට මගේ ජොකා පාත්කරා. පාත්කරා විතරයි හොදටම නැගලා තිබ්බ මගේ පයිය රිට වගේ කෙලින් වුනා. අංශක 90 කෝණයට කියහන්කෝ ඒක එවෙලේ තිබ්බේ. මට ගෙදරදිවත් මෙහෙම තනි කෙලින් තියාගන්න බැරි පයිය එවෙලේ හොදටම කෙලින් වුනානේ. ඉතින් කෙලින් නොවී තියේවිද. මං කැමතිම කෙල්ල මං ගාවට ඇවිත් මගේ ජොකා ගලවනකොට හම්මේ එවලේ මට ආපු හැගීම. එකීව බිම දාගෙන හුකන්න හිතුනේ.. සිතාරාටත් එවලේ එක පාරටම කෑගැස්සුනා මේක කෙලින් වුන වේගෙට..

ඔය අතරේ මම චාමරයා දිහායි ජයනි දිහායි බැලුවා. උන් දෙන්නත් මගේ පයිය දිහා තමා බලාගෙන්න ඉන්නේ කියලා මට තේරුනා. මගේ පයියත් එවලේ අඟල් 7කට කිට්ටු වෙන්න දිග්වෙලා තියෙන්නේ කියලා මට තේරුනා. මම ඉතින් පහත් කරපු ජොකාත් ගලවලමා දැම්මා ඕක තවත් දවටගෙන හිටියා කියලා වැඩක් නෑනේ..

ඔය අතරේ මිස් ජයනිටත් ඉස්සරහට එන්න කිවුවා. එකිත් ඉතින් සිතාරා වගේම හැඩයි. ඒවුනාට සිතාරා තරම් ලොකු පෙනුමක් නෑ. ටිකක් පොඩියි වගේ තමා පෙනුම තනෙත් පිටට පේන්න තරම් ලොකුවටම මෝරලා තිබුනේ නෑ. හැබැයි චාමරයට නම් එකිව හොදට ගැලපෙනවා. school sinhala wal katha.

මිස් ජයනිට කිවුවා චමරයගෙත් ජොකා ගලවන්න කියලා. එකී නම් ටිකක් අදි මදි කරකර චාමරයගෙත් ජොකා ගැලෙවුවා. උගේ පයියත් හොදටම කෙලින් වෙලා තමා තිබුනේ. හැබැයි උගේ එක නම් මගේ එක තරම් ලොකු නෑ. වැඩිම වුනොත් අඟල් 5ක් 6ක් වගේ තමා…..

දැන් අන්තිමට මගෙයි චාරයගෙයි දෙන්නගෙම ඇගේ කිසිම ඇදුමක් නෑ. සම්පුර්ණ හෙළුවෙන් තමා අපි දෙන්නත් ඉන්නේ. ඒකත් අපේම වයසේ කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් ඉස්සරහා. මාර ආතල් වැඩේ තමා ඒකත්.

ඊට පස්සේ කෙල්ලෝ දෙන්නට පැත්තකට වෙන්න කියලා මිසා මං ගාවට ආවා. ඇවිල්ලා මිස් එකපාරටම මගේ පයිය ඇල්ලුවේ නැතෑ. හම්මේ පලවෙනී පාරට තමා ගැහැණු කෙනෙක් මගේ පයිය ඇල්ලුවේ ඒකත් අපේ අපේ ස්කෝලේ සෙක්සි මිසා. හම්මේ දැන් මට දැනෙන හැගීම කියගන්න බෑ..

මේ අතරේ මිසා මගේ පයිය අල්ලගෙන කෙල්ලෝ දෙන්නට පාඩම් කියලා දෙනවා.

“ළමයි මේකට තමා ශිෂ්ණය කියලා කියන්නේ. ඒවගේම මේකට තමා අපි පයිය කියලත් කියන්නේ. ඒවගේම මේකට අපි මල්ලි කියන සුරතල් නාමයත් පාවිච්චි කරනවා.”

ඔය විදියට මිස් මගේ වල්ලයි පයියයි දෙකම අල්ලගෙන අතගෑවා. අතගගා කෙල්ලෝ දෙන්නටත් ලඟට එන්න කියලා පාඩම් කියලා දෙනවා.

ඊට පස්සේ මිසා කෙල්ලෝ දෙන්නත් එක්කගෙන චාමරගාවටත් ගියා ඒපාර මිස් චාමරගේ පයියත් අල්ලගෙන පාඩම් කියලා දෙනවා ඌටත් මාර ආතල්. කෙල්ලෝ දෙන්නත් හොදට අහගෙන ඉන්නවා. school sinhala wal katha.

ඔය විදියට පයියේ පාඩම ඉවර කරලා ඉවරවුනාටපස්සේ මිස් සිතාරට මං ගාවට එන්න කියලා, ජයනිට චාමර ගාවට යන්න කිවුවා. දැන් ඉතින් සිතාරා මං ගාවට ආපහු ආවා. මගේ පයියත් තාම කෙලින් වෙච්චගමන්මයි. එකිත් මට පොඩි වල් හිනාවකුත් දැම්මා. මාත් ඉතින් පොඩ්ඩක් හිනාවුනා.

ඊට පස්සේ මිස් කෙල්ලෝ දෙන්නට කිවුවා ඕගොල්ලෝ කැමති විදියට පයිය අල්ලලා බලන්න කියලා. ඊට පස්සේ සිතාරා මගේ පයිය ඇල්ලුවා. හ්ම්මේ මට දැන් කරන්ට් එක වැදුනා වගේ හැගීමක් ආවා. පයියත් දැන් හොදටම ගිනියම් වෙලා පුපුරන්න වගේ. මේ අතරේ මේකි මගේ වල්ලත් අතගානවා. පයියත් අතගානවා මට මාර සැප. ඔය අතරේ මං චාමරයා දිහාත් බැලුවා උටත් දැන් මාරම සැපක් ජයනි දෙනවා කියලා මට හිතුනා. ඇයි ඉතින් පලමු පාරටනේ කෙල්ලෙක් මෙහෙම පයිය හොදට අතගාන්නේ.

ඔය අතරේ මිසා මං ගාවට ඇවිල්ලා මගේ පයිය අල්ලලා අතේ ගහන විදියට කරලා කෙල්ලන්ට පෙන්නුවා. school sinhala wal katha.

NEXT PART 2 - ඉස්කෝලේ සෞඛ්‍ය පාඩම 02 


මේ කතාවත් කියවන්න

sinhala wal katha nadeeka punchi නදීක පුංචි


No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular