ADVERTISE

school sinhala wal katha ඉස්කෝලේ සෞඛ්‍ය පාඩම 02 wela katha teacher

school sinhala wal katha                                             ඉස්කෝලේ සෞඛ්‍ය පාඩම 02  wela katha teacher 

School sinhala wal k
school sinhala wal katha ඉස්කෝලේ සෞඛ්‍ය පාඩම 02  wela katha teacher

atha

sinhala wal katha school is one of the greatest production. wal katha school is developed by professional wal katha developer in the country.

“කෙල්ලනේ මේ විදියට පයිය ඉස්සරහටයි පස්සටයි කරන එකට අතේ ගහනවා කියලයි කියන්නේ. පිරිමි කට්ටිය ස්වයං වින්දනයේ යෙදෙන්නේ ඔය විදියටයි. දැන් ඕගොල්ලොත් මං කරපු විදියට කරන්නකෝ.”

ඊට පස්සේ මිසා කිවුව විදියට සිතාරා මට අතේ ගහන්න පටන්ගත්තා හම්මේ තිබ්බ සනීපේ. ජයනිත් චාමරයට හොදට අතේ ගහනවා. ඔය අතරේ මිස් කිවුවා ඕගොල්ලො බිම දණ ගහගෙන අතේගහන්න කියලා එතකොට වැඩේ ලේසියි කියලා…කොටස

කෙල්ලො දෙන්නා දැන් ඉතින් මිසා කියපු විදියට අපි දෙනා ගාව දණගහගෙන ජයටම අතේ ගහනවා. ඔය අතරේ චාමරයට කැරිත් යන්න පටන්ගත්තා. ජයනි එකපාරටම ඒකට බයවෙලා වගේ පස්සට පැන්නා. මිසුත් ටක්ගාලා චාමරයගේ පයිය අල්ලගෙන අතේ ගහන්න පටන්ගත්තා ඒක නිසා ඌගෙ ආතල් එක නැතිවුනේ නෑ. මිසුත් චාමරයව ගාව දණගහගෙන හොදට අතේ ගහලා ඌට පට්ට සැපක් දුන්නා. කැරි ටික ගියාට පස්සේ උටත් ඉතින් කෙලින් ඉන්නත් බෑ. ඌ එහෙමම මිස්ගෙ ඇගටම හේත්තු වුනා.

ඊට පස්සේ මිස් ජයනිට කිවුවා,

“මේකට බයවෙන්න දෙයක් නෑ මේවට කියන්නෙ ශුක්රාණු කියලා. ඒවගේම මේවට අපි කැරි කියලත් කියනවා. මේවා කැමතිනම් කන්නත් පුළුවන්.”

එහෙම කියලා මිස් තමන්ගේ අතේ තැවරිච්ච චාමරගේ කැරි ටිකක් ලෙව කෑචා. ඊට පස්සේ මිස් කිවුවා මේවා කෑවම ගැහැනු ලමයි ලස්සන වෙනවා. හොදට ඇඟ හැදිලා එනවා කියලා . ඊට පස්සේ ජයනිගෙනුත් ඇහුවා කැරි ටිකක් කනවද කියලා ජයනිත් එක පයින් කැමති වුනා. ඒකිත් කැරි ටිකක් කෑවා. එයත් රසයි කිය කිය චාමරගේ කැරි ටික ලෙව කෑවා.

ඊට පස්සේ මිස් සිතාරාට කිවුවා ඔයත් මෙයා වගේ කැරි යනකොට බයවෙන්න එපා කියලා. සිතාරාත් ඉතින් හා මිස් කියලා මට අතේ ගහන වැඩේ කරගෙන ගියා. මේ වෙච්ච දේවල් දැකලා මට දැන්නම් යන්න හදන්නේ කියලා තේරුනා. මං සිතාරාට හිමින් කිවුවා හයියෙන් කරන්න කියලා. ඒකිත් පුලුවන් තරම් වේගෙන් මට අතේ ගහන්න පටන්ගත්තා.

දැන් මගේ කකුල් දෙකේ ඉදන් කරන්ට් එක වැදීගෙන එනවා වගේ තේරුනා. මට ආතල් එක වැඩිකටම එහෙමම ඇස් පියවුනා. ඔය අතරේ මට එක පාරටම කැරි ලෝඩ් එකක් ගියා නෙමේ විද්දා. සිතාරා දණගහගෙන හිටපු නිසා කැරි ඔක්කොම ටික වගේ සිතාරගේ මුණෙ. ඒත් සිතාරා අතේ ගැහිල්ල නම් නැවැත්තුවේ නෑ. මට අන්තිම කැරි බිංදුවත් ගියාට පස්සේ තමා සිතාරා අතේ ගැහිල්ල නැවැත්තුවේ.

බලනකොට සිතාරගේ මූණ පුරාම මගේ කැරි ඉහිරිලා, මට ඒක දැක්කම මාර හැගීමකුත් ආවා. මගේ කැරිවලින් කෙල්ලෙක්වත් නෑවුවා නේද කියලා. සිතාරා එහෙමම නැගිට්ටා, සිතාරාගෙ අතත් මගේ කැරි වලින් හොදටම නැහැවිලා තමා තිබුනේ. කැරි ගිය යෑමට මට නම් දැන් කෙලින් ඉන්නත් බෑ. මම එහෙමම සිතාරාගෙ ඇඟට හේත්තුවුනා. එතකොට මට තේරුනා

ඒකිගේ තනේ හොදටම උල්වෙලා කියලා. මොකද ඒක මගේ පපුවේ හොදට වදිනවා. මාත් එහෙමම සනීපෙට හේත්තුවෙලා ඉදලා ආපහු කෙලින් වුනා. ඒකී ඒපාර නම් මට මාරම වල් හිනාවක් දැම්මා. ඒකිගේ මූණ පුරාම කැරි එකයිනේ. ඔය අතරේ මිසුයි චාමරයි ජයනියි දෙන්නත් අපි ගාවට ආවා...

මට කිවුවා පුදුම කැරි යාමක්නේ පුතේ ඔයාට ගියේ. කොල්ලෙක්ට ඔහොම කැරි යනවා මම දැක්කමයි කියලා මට කිවුවා. එහෙම කියලා මිස් මගේ පයියේ තිබ්බ කැරි ටිකකුත් අරගෙන කටේ ඔබාගත්තා. හ්ම්ම් මාරම රසයි. එහෙම කියපු මිස් සිතාරාටත් කිවුවා ඔයත් කැරි ටිකක් කාලා බලන්න කියලා. සිතාරාත් එයාගේ අතේ තිබ්බ කැරි ටික ටික එහෙමම ලෙව කෑවා. ඔය අතරේ මිස් ජයනිටත් මගේ කැරි ටිකක් කන්න දුන්නා. එයත් රසයි කිය කිය මගේ කැරි කෑවා.

ඊට පස්සේ මිස් සිතාරාට කිවුවා මූනේ තියෙන කැරි ටික හෝදගෙන එන්න කියලා. ජයනිටත් එහෙමම අතේ තියෙන කැරි ටික හෝදගෙන එන්න කිවුවා. ඊට පස්සේ සිතාරායි, ජයනියි කැරි ටික හෝදගෙන එන්න ගියා. මිස් මටයි චාමරටයි දෙන්නටත් කිවුවා. අපේ ඇගේ තියෙන කැරි ටික හෝදගෙන එන්න කියලා. අපි දෙන්නත් අගේ තියෙන කැරි ටික හෝදගෙන එන්න ගියා.sinhala wal katha school wela katha teacher.

අපි දෙන්නා හෝදගෙන එනකොට. සිතාරායි, ජයනියි දෙන්නත් හෝදගෙන ඇවිත් තිබුනා.

මිස් අපි දෙන්නාට කිවුවා පුටුවලට ගිහින් වාඩිවෙන්න කියලා. අපිත් ඉතින් පුටුවලට ගිහින් වාඩිවුනා. ඒත් අපි තාම කලින් වගේම හෙළුවෙන් තමා ඉන්නේ. කෙල්ලො දෙන්නා විතරයි තාම ඇදුම් ඇදගෙන ඉන්නේ. උන් දෙන්නත් දැන් ඉන්නේ මිස් ගාවට වෙලයි.

ඔය අතරේ චාමරය මට කනට කරලා කිවුවා. “දැන් ඉතින් කෙල්ලෝ දෙන්නත් උන්ගේ ඇදුම් ගලවලා අපිට පෙන්නයි.” කියලා. ඒකට මායි චාමරයයි දෙන්නා හිනාවෙවී හිටියා.

ඊට පස්සේ මිසා සිතාරාටයි ජයනිටයි ඉස්සරහට එන්න කියලා. උන්න්ගේ ටයි එකයි, ඉනවටේට තියෙන පටියයි ගලවන්න කිවුවා. උනුත් කිසිම පැකිලීමක් නැතිව ඒක ගැලෙවුවා.මොකද දැන් වුනුත් හොදටම මෝල් වෙලානේ ඉන්නේ..

ඊට පස්සේ මිස් කිවුවා ජයනිට කිවුවා ඔයා මුලින්ම හිමීට ගවුම ගලවන්න කියලා. ඒකිත් හිමීට ගවුම පල්ලෙහා ඉදන් උස්සන්න පටන්ගත්තා අපි දෙන්නාත් කට ඇරගෙන ඒකිගේ කකුල් දෙක දිහා බලාගෙන හිටියා. හිමින් සැරේ ගවුම උස්සලා, අත්දෙකිනුත් ගලවලා දැම්මා. ඒත් ජයනිගේ යට සාය නිසා ඒකිගේ ගල එච්චර පෙනුනේ නෑ.

ඊට පස්සේ සිතාරාටත් කිවුවා ගවුම ගලවන්න කියලා. ඒකිත් ගවුම ගලවලාම දැම්මා. ඒත් යට ඇදුම් නිසා එච්චර දෙයක් පෙනුනේ නෑ. ඒත් මාර සෙක්සි පෙනුමක් නම් තිබුනා. ඊට පස්සේ මිස් කිවුවා. සිතාරාගෙ උඩට ඇදගෙන හිටිය බැනියම වගේ එකත් ගලවන්න කියලා.

ඒකී එකත් ඉන ගාවින් අල්ලලා ඒක උස්සනකොට මම ඇහිපිල්ලමක්වත් ගහන්නේ නැතුව ඒදිහා බලාගෙන හිටියා. ටිකෙන් ටික සිතාරාගෙ පපුව මට හොදට පෙනුනා. හම්මේ ඒකේ ලස්සන. මැද්දේ තියෙන බුරිය ඒකත් අදමනේ දැක්කේ. හම්මේ දැන්නම් මගේ බැහැලා තියෙන පයියත් කෙලින් වේගෙන ඒනවා කියලා මට තේරුනා. ඒකි බ්රෙසියර් එකක් ඇදලා නිසා තනේ නම් බලාගන්න බැරි වුනා. ඒත් ඒකිගේ තනේ ඒ සුදුපාට බ්රෙසියර් එකට හොදට කැපිලා පේනවා.

සිතාරගෙන් පස්සේ ජයනිටත් මිස් කිවුවා එයාගේ බැනියම වගේ එක ගලවන්න කියලා. ඒකිත් ඒක ගලවනවා හම්මෙ අපි දෙන්නත් බලාගෙන ඉන්නවා. හැබැයි සිතාරාගෙ තරම් නම් ජයනිගේ තනේ ලොකු නෑ කියලා මට තේරුනා. ඒත් එකත් හොද ගානකට තියෙනවා. ගවුම ඇන්දම ඒක එච්චර පෙනුනේ නැති වුනාට ජයනිගෙත් තනේ ටිකක් තියෙනවා කියලා එයාගේ බ්රෙසියර් එක දැක්කම පේනවා.ඒකිගෙත් පට්ට කදක්නෙ තියෙන්නේ. ටිකක් පොඩි වුනාට ඒකත් මාරම ගති. සැප කදක්..

ඊලඟට මිස් සිතාරාට කිවුවා එයාගේ යට සායත් ගලවන්න කියලා. අපිත් දැන් සිතාරාගේ කකුල් දිහා බලාගෙන ඉන්නවා ඒකිගේ ගල් 2ක බලාගන්න. සිතාරා එයාගෙ ඉනෙන් අල්ලලා යට සාය ටිකෙන් ටික පාත් කරනවා. මුලින්ම ඒකිගේ පෑන්ටිය පේන්න පටන්ගත්තා. ඊට පස්සේ සුදු ගලත් ටිකෙන් ටික මතු වෙනවා. අන්තිමට ඒකි සාය ගලවලාම දැම්මා. හම්මේ සුදු ගලේ තියෙන ලස්සන ඔය තියෙන්නේ දිලිසි දිලිසි. දැන්නම් ඉතින් සිතාරා ගාවට දුවගෙන ගිහින් ගලක් කපන්නමයි හිතෙන්නේ.. School sinhala wal katha.

ඊට පස්සේ මිසා ජයනිටත් කිවුවා එයාගේ යට සායත් ගලවන්න කියලා. ඒකිත් යටසාය පාත්කරන්න ගත්තා අපිත් ඒකි දිහා කන්න වගේ බලාගෙන ඉන්නවා. ඒකිහෙත් සුදු ගල ටිකෙන් ටික මතුවෙන්න පටන්ගත්තා අපිත් ඇසිපිය ගහන්නේ නැතුව ඒදිහා බලාගෙන ඉන්නවා. අන්තිමට ඒකිගේ යටසායත් ගලවලාම දැම්මා..

ඒකිගෙත් ගල පට්ටයි. ඒත් සිතාරාට වැඩිය එකි ටිකක් කෙට්ටුයි. ඒනිසා කෙට්ටු කකුල් දෙකක් තමා ජයනිට තියෙන්නේ. ඒවුනාට ඒකත් මාරම ගති..

දැන්නම් මුන් දෙන්නා මාරම සෙක්සි විදියට තමා පේන්නේ. ඇයි මුන් දෙන්නගේ ඇගේ තියෙන්නේ පෑන්ටියයි බ්රෙසියර් එකයි විතරයිනෙ.. ඉතින් කොහොමද මෙහෙම ස්කූල් කෙල්ලො දෙන්නෙක් උබලා ඉස්සරහාම ඇදුම් ගලවලා පෙන්නනකොට, ඒකෙ තියෙන ආතල් එක. ඒවා වචන වලින් කියාගන්න බෑ. මගෙයි චාමරයගෙයි පයිය මේවෙනකොටත් නහුතෙටම නැගලා ඉවරයි. කලින් කැරි ලෝඩ් එකක් ගියත් මේවා දකිනකොට පයිය නගින්නේ නැතුව තියේවිද..

දැන් සිතාරගෙයි,ජයනිගෙයි වැහිලා තියෙන හංස ජෝඩුවයි, පූසි පැටියවයි විතරයි බලාගන්න තියෙන්නේ දැන් එකත් බලාගන්න පුළුවන්නේ කියලා අපිත් බලාගෙන ඉන්නවා..

wela katha and school sinhala wal katha

මිස් ඊලඟට සිතාරාට කිවුවා ඒකිගේ බ්රෙසියර් එකත් ගලවන්න කියලා. ඒකිත් ඉතින් බ්රෙසියර් එක ගලවන්න පටන්ගත්තා. හම්මේ ඔන්න අපි ඉස්සරහම ඒකිගේ හංස ජෝඩුවත් පේන්න පටන්ගත්තා. ඒකෙ තියෙන ලස්සන කියලා වැඩක් නෑ. සුදුම සුදුයි මොකද ඉතින් සිතාරාත් මාර ලස්සනයිනෙ ඒවගේම තමා ඒකිගේ තනෙත්. එකීගේ තනේ මැද තියෙන ගැට පොඩ්ඩ කළු නෑ එක නිකන් දුඹුරු පාටට හුරුයි.. ලඟ තිබ්බනම් මම තනේ අරගෙන කුක්කු බීගෙන බීගෙන යනවා..

ඊලඟට මිසා ජයනිටත් කිවුවා බ්රෙසියර් එක ගලවන්න කියලාඅ. ඒකි ඉතින් සිතාරා තරම් සුදු නොවුනාට ඒතිත් මාරම හැඩයිනේ. ඔන්න ඉතින් ඒකිගේ තන පටියත් ගලවලාම දැම්මා. ඒක්ගේ තනෙත් පට්ට ගති තාම නිකන් මෝදුවේගෙන එන තනයක් වගේ තමා තියෙන්නේ. ඒත් ඒ තනෙත් පට්ට. ඒකිගේ ගැටේ නම් ටිකක් කළු පාටට හුරුයි ඒවුනාට ඒකත් පට්ට.

දැන් ඉතින් සිතාරයි ජයනියි දෙන්නම බ්රෙසියර් දෙකත් ගලවලා ඉවරයිනේ. දැන් ඉතින් මුන් දෙන්නා ඇදගෙන ඉන්නේ සුදුපාට පෑන්ටිය විතරයි. ඒකත් ගැලෙවුවාට පස්සේ මුන් දෙන්නගේ සුදු කිම්බත් බලාගන්න පුළුවන්නේ..

දැන් මිස් ජයනිට කිවුවා ඒකිගේ පෑන්ටියත් ගලවලා දාන්න කියලා ඒකිත් මිස් කියන පරක්කුවට පෑන්ටියත් ගලවලා දැම්මා. හම්මේ ඒකිගේ හුත්ත ඒක මයිල් ගහක් නෑ. දැන් අපි ඉස්සරහා ජයනි ඉන්නේ සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවතින්නේ.. දැන් ඉතින් ඉතුරු වෙලා ඉන්නේ සිතාරා විතරයි. තව ටිකකින් ඒකිගේ සුදු හුත්තත් මටයි චාමරටයි බලාගන්න පුළුවන්නේ…

ඔන්න දැන් මිසා සිතාරාටත් කිවුවා ඒකිගේ පෑන්ටියත් ගලවන්න කියලා. සිතාරාත් ඔන්න පෑන්ටිය ගලවනවා. එකීගෙ හුත්තේ නම් මයිල් ගස් දෙක තුනක් වගේ තියෙනවා. දැනුයි ඒකිගේ හුත්තේ මයිල් ගස් එන්න පටන් අරන් තියෙන්නේ කියලයි මට නම් හිතුනේ..

ඉතින් දැන් නම් සිතාරයි ජයනියි දෙන්නම අපි ඉස්සරහ අමු හෙළුවෙන් තමා ඉන්නේ. වුන් දෙන්නා විතරක්ද. මායි චාමරයි දෙන්නත් දැන් ඉන්නේ එක ඇදුමක්වත් නැතුවනේ ඉතින් මුන් දෙන්නව දැක්කම මට නම් දැන් හොදටම මෝල් වෙලා ඉන්නේ. මුන් දෙන්නගෙ ඇඟ අතගාලා බලන්නමයි දැන් නම් හිතෙන්නේ. ඒත් ඉතින් මිසා ඉන්න හින්දා එකත් කරන්න විදියක් නෑනේ… sinhala wal katha school is new to sinhala wal katha.

ඔය අතරේ මිසා මටයි චාමරටයි දෙන්නටත් ඉස්සරහට එන්න කිවුවා. අපිත් ඉතින් ඉස්සරහට ගියා මොකද වෙන්නේ කියලා බලන්න..

මිස් මට කතා කරලා මට කිවුවා සිතාරා ගාවට ගිහින් හිටගන්න කියලා. ඒවගේම චාමරටත් කිවුවා ජයනි ගාවට ගිහින් හිටගන්න කියලා. අපි දෙන්නත් ඉතින් මිස් කිවුව විදියට කලා. sinhala wal katha new

මං සිතාරා ගාවට ගිහින් සිතාරාට හිනාවක් දැම්මම ඒකි ලැජ්ජාවෙන් හිනාවෙලා අහක බලාගත්ත. ඊට පස්සේ ඒකි මගේ නැගලා තියෙන පයිය දිහා බලාගෙන ඉන්නවා. මම ඉතින් සිතාරාගෙන් ඇහුවා. “ ඇයි සිතාරා ඔයා මගේ එකට ආසද” කියලා. ඒත් ඒකි ඒකට මුකුත්ම කිවුවේ. නෑ. ඒවුනාට මට තේරුනා ඒකි මගේ පයියට කැමතියි කියලා.

ඇයි දෙයියනේ මේවගේ හොදට නැගලා තියෙන පුෂ්ටිමත් පයියකට මොන කෙල්ලද අකමැති වෙන්නේ..

ඔය අතරේ මිසාත් අපි දෙන්නා ලඟට ආවා. ඇවිත් මිසා සිතාරාගෙ තනේ ඇල්ලුවා. අල්ලලා මිසා මට කිවුවා

“ඔය ලමයිනුත් කැමති ඇතිනේ මේ මොකක්ද කියලා දැනගන්න. මේ තියෙන්නේ ගැහැණු ලමයින්ගේ පියයුරු. ඔය ළමයත් කැමතිනම් අල්ලලා බලන්නකෝ”

මිස් එහෙම කියලා ඉවරවෙලා ජයනිගාවටත් ගියා. මිසා ජයනිගෙ තනේත් අල්ලලා ඉවරවෙලා. චාමරටත් කිවුවා ජයනිගේ තනේ අල්ලලා බලන්න කියලා. චාමරයත් ඉතින් කියන පරක්කුවට ජයනිගේ තනේ අතගානවා.

කොටස

චාමරයා ජයනිගේ තනේ අතගාන එකේ මාත් ඉතින් එහෙමම සිතාරාගෙ තනෙත් අතගාන්න පටන්ගත්තා. සිතාරාත් නිකන් කිතිකැවෙනවා වගේ ඇඹරෙනවා. මම එහෙමම එකීගෙ දුඹුරු පාට ගැටෙත් මිරිකන්න පටන්ගත්තා. ටිකක් වෙලා යනකොට මට තේරුනා සිතාරාගෙ තනේ හයිවෙගෙන එනවා වගේ ගතියක්. ඒකිගේ තනෙත් දැන් හොදටම උල්වෙලා වගේ කියලා මට තේරුනා. ඒනිසා ඒකිගේ ගැටෙත් හොදට ඉස්මතුවෙලා පේනවා. මම අල්ලන විදියට සිතාරාගේ ඇස් පියවීගෙන යනවා වගේ. මොකද දැන් ඒකිටත් හොදටම සැපවගේ.. school sinhala wal katha and wela katha sinhala become famous.

මම එහෙමම ජයනි දිහාත් හැරිලා බැලුවා. ඒකිත් Full Fun එකේ ඉන්නේ කියලා මට තේරුණා. මොකද චාමරයත් ජයනිට හොදට ආතල් එක දෙනවනේ..

මේ අස්සේ දැන් මගේ පයියෙන් ටිකෙන් ටික සෙවල ගලන්නත් පටන්අරන් කියහන්කෝ.. මොකද ඉතින් ඇදුම් නැතුව ඉන්න ලස්සන කෙල්ලෙක්ගේ ගැටේ මිරික මිරික ඉන්නකොට, කොල්ලෙක්ට මෙහෙම නොවී තියෙවීද?

ඒඅතරේ මිසා චාමරටයි ජයනිටයි කිවුවා දෙන්නට දෙන්නා බදාගෙන එකිනෙකාව අතගාගන්න කියලා. මෙන්න බොලේ මුන් දෙන්නා එකපාරටම බදාගත්තෙ නැතෑ. බදාගෙන මුන් දෙන්නා දෙන්නවම අතගාගන්නවා. චාමරයා ජයනිගේ කිම්බ හිටන්මත් අතගානව, ජයනිත් චාමරයගේ පයියත් හොදට අතගානවා. ජයනියි චාමරයි දෙන්නා දැන් නම් හොදටම මෝල් වෙලා තමා ඉන්නේ කියලා තමා මට හිතුනේ.

ඔන්න බොලේ මිසා මටයි සිතාරාටත් කිවුවා එකිනෙකාව බදාගෙන අතගාගන්න කියලා. මේක නම් මං බලාපොරොත්තුවෙන්ම හිටපු අවස්තාවක් මං නම් දෙපාරක් හිතන්නෙම නැතුව සිතාරාව එකපාරටම බදාගත්තා. එකිත් එහෙමම මාව බදාගත්තා.

මගේ හොදටම කෙලින් වෙලා තිබ්බ පයිය හරියටම සිතාරාගෙ කිම්බ කෙලින්ම කකුල් අස්සෙන් ගාන්ට ගියා. හරියට ගලක් කපනවා වගේ මොකද ඉතින් මේ වෙනකොටත් මගේ පයිය හොදටම සෙවල වලින් නෑවිලානේ තිබුනේ. ඒනිසා අවුලක් නැතුවම පයිය දාරේ අස්සෙන් ගියා. wal katha.

දැන් නම් මගේ පපුවට හොදටම තේරෙනවා සිතාරාගෙ තනේ හොදටම උල්වෙලා කියලා. මොකද දැන් අපි දෙන්නා බදාගෙනනේ ඉන්නේ. ඒනිසා මට ඒක හොදට දැනෙනවා.

මම එක අතක් සිතාරාගේ ඉන වටේ යවලා, wal katha අනිත් අතින් ඒකිගේ සුදු පුක අතගාන්න පටන්ගත්තා.. සිතාරාත් ඇඹරි ඇඹරි මගේ පුකයි පිටයි හොදට අතගානවා. දැන් මේකිත් හොදටම මෝල් වෙලා ඉන්නේ. මම එහෙමම සිතාරාගේ බෙල්ල හරිය කිස් කරන්න පටන්ගත්තා. දැන්නම් මේකිට හොදටම ඉන්න අමාරුයි කියලා මට දැනුනා. මම ඒකිගේ බෙල්ල කිස් කරගෙනම ඒකිගේ මූනත් කිස් කරන්න පටන්ගත්තා. මෙහෙම ටිකක් වෙලා කිස්කරන ගමන්ම මං චාමරයා දිහාත් බැලුවා ඌ මොකද කරන්නේ කියලා.

එතකොට චාමරයා ටිකක් පහත්වෙලා ජයනිගේ තනේ හොදට උරනවා. ඒකිත් ටිකක් විතර කෙදිරිත් ගානවා... චාමරයා ජයනිගේ තනේ ලෙවකන නිසා මටත් හිතුනා සිතාරාගේ තනෙත් ලෙවකන්න ඕනේ කියලා. මමත් ඉතින් එහෙමම චුට්ටක් ඔළුව පහත්කරලා. සිතාරාගේ තනේ උරන්න පටන්ගත්තා. ඒහෙම කර කර සිතාරාගේ ගැටෙත් සූප්පුකරන්න පටන්ගත්තා. එතකොට සිතාරා මගේ ඔළුව තදින් අල්ලගෙන තව තවත් ඒකිගේ තනේටම ලංකරගන්නවා. මම එහෙමම දිවෙනුත් ඒකිගේ ගැටේ ලෙවකනවා. සිතාරා දැන්නම් ටිකක් කෙදිරිගාන්නත් පටන්ගත්තා. මම තව තව ඒකිගේ තනේ ලෙවකන්න පටන්ගත්තා.. ඒකිත් තවත් හයියෙන් කෙදිරිගාන්න පටන්ගත්තා..

මටත් පුදුම ආතල් එකක් තමා තියෙන්නේ.

මම සිතාරාගේ තනේ උරන ගමන් සිතාරාගේ නිරුවත් ශරීරයත් හොදට අතගාන්න පටන්ගත්තා. මුලින්ම ඒකිගේ පිට හොදට අතගාන්න පටන්ගත්තා. එහෙම අතගාන ගමන් ඒකිගේ පපුවත් හොදට අතගාන්න පටන්ගත්තා. එහෙමම ඒකිගේ බුරියටත් ඇගිල්ල ගහන්න පටන්ගත්තා. ඊට පස්සේ එහෙමම ඒකිගේ සුදු ගලත් අතගාන්න පටන්ගත්තා. ඒකත් හොදට අතගාලා ඉවරවෙලා සිතාරාගේ කිම්බ තියෙන තැනටත් අත දැම්මා. එතකොට මට තේරුණා ඒකිගේ හුත්ත හොදටම තෙතයි කියලා. ඒවෙනකොටත් සිතාරාට හොදටම ගිහින් තිබිලා තියෙන්නේ. මෙහෙම ටිකක් වෙලා සිතාරාගේ කිම්බ අතගගා ඉන්නකොට. අපේ මිසා එක පාරටම කියපි දැන් ඇති ඕක නවත්තන්න කියලා.

මොනවාකරන්නද හොදම ආතල් එකත් නැතිකලානේ කියලා මම මිස්ට හිතින් බැන බැන සිතාරා ගාවින් අයින් වුනා. ඒත් සිතාරානම් මං එයා ලඟින් අයින් වෙනකොට එච්චර කැමත්තක් නෑ කියලා මට තේරුනා. මොකද ඒවෙනකොටත් මං සිතාරාට පුදුම ආතල් එකක්නේ දුන්නේ..

ඒ අතරේ දැන් අපේ මිසා මං ගාවට ඇවිත් කිවුවා පුතේ දැන් ඔයාගේ පයිය සිතාරාගේ කකුල් දෙක අස්සෙන් තියලා ඉස්සරහට පස්සට කරන්න කියලා. ඉතින් මාත් සිතාරාගේ කකුල් දෙක අස්සෙන් පයිය තියලා ගලක් කපන්න සෙට්වුනා. සිතාරාත් ඉතින් මට කකුල් දෙක අස්සෙන් පයිය තියාගන්න පුළුවන් වෙන්න කකුල් දෙකත් ඈත්කලා. මමත් ඉතින් ඒ සුදු ගල් දෙක අතරින් පයිය තියාගත්තා.

මිස් ඊලඟට සිතාරාට කිවුවා මගේ පයිය හිරවෙන විදියට කකුල් දෙක අස්සෙ හිරකරගන්න කියලා. ඒකිත් ඉතින් මගේ පයිය කකුල් දෙක ලංකරලා හොදට හිරකරගත්තා. ඊට පස්සෙ මං මගේ පයිය ඉස්සරහටයි පස්සටයි යවන්න ගත්තා. මගේ පයියෙනුයි, සිතාරාගේ කිම්බෙනුයි ඒවෙනකොටත්සෙවල බේරෙන නිසා අමාරුවක් නැතුව පයිය ලිස්සගෙනම යනවා.

දැන් මායි සිතාරායි හොදට ගලක් කපාගෙන යනවා. ඒ අතරේ මං චාමරයා දිහාත් බැලුවා. මිස් උන් දෙන්නටත් ගල් කපන්න කියාදීලා. චාමරයත් දැන් හොදටම ජයනිට ගල් කපනවා.. ඒ අතරේ චාමරයට ජයනිගේ කකුල් දෙක අතරේ බඩු ලෝඩ් එකක්ම ගියා.

දැන් චාමරයටත් කැරි ගිය එකේ, සිතාරාට ගල් කපාගෙන යන මටත් බඩු යන්න වගේ එන්නේ කියලා තේරුණා. ඉතින් මම තව ටිකක් හයියෙන් සිතාරාට ගල් කපන්න පටන්ගත්තා…

ඔන්න දැන් මටත් හෙන කැරි wal katha ලෝඩ් එකක් යන්න පටන්ගත්තා. මම ඒත් ගල් කැපිල්ල නැවැත්තුවේ නෑ. පුළුවන් තරම් කරගෙන ගියා. ඒපාර නම් මට කෙලින්වත් ඉන්න බෑ කියලා මට තේරුනා. මොකද කලිනුත් හෙන කැරි ලෝඩ් එකක්ම ගියානේ. ඇගට පණ නැති නිසා මම එහෙමම සිතාරාගේ ඇඟට හේත්තුවෙලා ටිකක් වෙලා හිටියා. ඊට පස්සේ මම සිතාරාගේ ඇගෙන් අයින් වෙනකොට සිතාරාගේ සුදු කකුල් දෙක අතරින් මගේ කැරි ගලාගෙනයනවා මම දැක්කා. මටනම් ආසාවේ බෑ.. සිතාරාත් ඉතින් මට කින්ඩි හිනාවාක් දාලා හෝදගන්න ගියා. එතකොටත් ජයනියි චාමරයයි දෙන්නත් හෝදගන්න ගිහින්. මාත් ඉතින් එහෙමම හෝදගන්න ගියා.sinhala wal katha.

ඊට පස්සේ චාමරයි මායි දෙන්නා හෝදගෙන ආපහු ආවා. ඒත් ඒවෙනකොටත් කෙල්ලෝ දෙන්නා හෝදගෙන ඇවිත් තිබුනේ නෑ.. ඒත් පළවෙනි පාරට කෙල්ලෙක් එක්ක මෙහෙම කරලා දෙපාරක් විතර කැරි ලෝඩ් එකත් ගිය නිසා මගේ වල්ලත් නිකන් කොරවෙලා වගේ තිබුනෙ. මම ඉතින් චාමරයගෙනුත් ඇහුවා උබට දැන් කොහොමද බං කියලා. ඌටත් දැන් හොදටම කොරවෙලයි තියෙන්නේ කියලා මට කිවුවා. ඒවෙනකොටත් මගෙයි චාමරයගෙයි දෙන්නගේම පයිය හොදටම බැහැලා තමා තිබුනේ.. wal katha sinhala.

එතකොටම කෙල්ලෝ දෙන්නත් හෝදලා ඉවරවෙලා අපි ඉන්න තැනට ආවා.ඊට පස්සේ මිසා අපි ලගට ඇවිත් කිවුවා.

“දැන් අපි ටිකක් විවේකගමු. ළමයින්ට මහන්සිත් ඇතිනේ උදේ 10 ඉදන්නේ මෙහෙම ඉන්නේ. දැන් ඉතින් දවල් 12ත් පහුවෙලානේ. ඒනිසා අපි දැන් දවල්ට කෑම කමු. ඕගොල්ලෝ පුටුවලින් වාඩිවෙන්නකෝ. මං කෑම අරගෙන එන්නම්, අනිත් එක ඕගොල්ලෝ ආපහු ඇදුම් මාරුකරගන්න ඕනේ නෑ. මොකද අපිට තව පාඩම් ටිකක් කරන්න තියෙනවනේ. ඉතින් ඒනිසා මං කෑම අරගෙන එනකන් ඕගොල්ලෝ ඔහොම ඉන්නකෝ” එහෙම කියලා මිස් කාමරයෙන් එලියට ගියා.

ඊට පස්සේ මායි චාමරයි දෙන්නා අද වෙච්ච දේවල් ගැන කතාකර කර හිටියා. කෙල්ලෝ දෙන්නත් කසු කුසු ගගා හිනාවෙවී මොන මොනවාදෝ කියෝ කියෝ හිටියා.

ඊට පස්සේ මිසුත් අපිට කෑම පිඟන්වලට බෙදාගෙන ආවා. අපි ඒවෙනකොටත් හොදටම බඩගින්නේ හිටියේ ඒනිසා අපි ඔක්කෝම කෑම ටික කෑවා. ඒත් ඒ කෑම කෑමත් මාර ආතල් එකක් වුනා.මොකද එක ඇදුමක්වත් අදින්නේ නැතුව පට්ට හෙළුවෙන්නේ අපි කෑම කෑවේ. ඒකත් අපිට හරි අපූරු අත්දැකීමක් වුනා..

කෑම කාලා විනාඩි 10ක් විතර විවේකගත්තට පස්සේ, මිස් ආපහු අපි ගාවට ආවා. ඇවිත් අපිට කිවුවා.

“ළමයි එහෙනම් අපි තවත් පාඩමක් පටන්ගමු.. ඒකෙදි ඔය කොල්ලෝ දෙන්නට කරන්න තියෙන්නේ පොඩි දෙයයි ඒක මං කරලම පෙන්වන්නම්කෝ”

එහෙම කියලා මිස් කෙල්ලෝ දෙන්නා ගාවට ගියා ඊට පස්සේ මිස් උන් දෙන්නාට කිවුවා අපි ඉස්සරහා තියෙන ඇදවල් දෙකට ගිහින් වාඩිවෙන්න කියලා. ඉතින් කෙල්ලෝ දෙන්නාත් ඇද උඩට ගිහින් වාඩි වුනා. ඊලඟට මිස් සිතාරාටයි ජයනිටයි කිවුවා කකුල් දෙකත් හොදට ඈත්කරන්න කියලාඉතින් සිතාරායි ජයනියි දෙන්නා මිස් කිවුව විදියට ඇදවල් දෙක උඩට ගිගින් ඉදගෙන කකුල් දෙක හොදට පළල් කලා. හම්මේ එතකොට තමා සිතාරාගෙයි ජයනිගෙයි කිම්බවල් දෙක අපිට හොදට පෙනුනේ..

සිතාරාගේ කිම්බ නම් පුදුම ලස්සනයි සුදුම සුදුයි. මයිල් ගස් දෙක තුනක් තැනින් තැන තියෙනවා මාරම ගති.. ඒක දැක්කම ලඟට ගිහින් ලෙවකන්නමයි හිතෙන්නේ.

ජයනිගේ කිම්බේ නම් එක මයිල් ගහක් නෑ. ඒත් කිම්බ තියෙන හරිය චුට්ටක් විතර කළුවෙලා ඒත් ඒකත් මාරම ගති..


ඉස්කෝලේ සෞඛ්‍ය පාඩම 01

school sinhala wal katha ඉස්කෝලේ සෞඛ්‍ය පාඩම 03


මේ කතාවත් කියවන්න

sinhala wal katha aunty

No comments:

Post a Comment

ADVERTISE

sinhala wal katha new

Recent

sinhala wal katha ammai puthai renuka රෙනුකා වැල කතා

රෙනුකා   sinhala wal katha ammai puthai මගේ නම රෙනුකා මට වයස දැන් 56 ක් . මට ඉන්නේ දුවයි පුතයි . පුතා තමයි වැඩිමල් , එයාට වයස 3...

sinhala wal katha popular